با حضور مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "یوسف رضاپور" مدیر عامل شرکت، ضمن بازدید از محل میز خدمت، در خصوص ایجاد اصلاحاتی جهت بهبود فضای خدمت رسانی و ارتقای کیفیت رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: میز خدمت از حیث تسریع در خدمت رسانی به مراجعه کنندگان و مدیریت تردد افراد به داخل شرکت به خصوص در شرایط همه گیری ویروس کرونا، برای شرکت ارزشمند و مهم است.
رضاپور با بیان اینکه ارتقای رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی، در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی و خدمتگزار، از اهداف اصلی راه اندازی میز خدمت بوده است، تصریح کرد: میز خدمت در جنب درب جنوبی شرکت واقع شده است و ارائه خدمات بهینه، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین صرفه جویی در وقت و جلوگیری از سرگردانی ارباب رجوع، از دیگر مزایای راه اندازی میز خدمت است.
گفتنی است، همکارانی از واحد های معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، حفاظت و بهره برداری و همچنین جمعی ازهمکاران حراست در ساعات اداری در محل میز خدمت حضور داشته و آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به مراجعه کنندگان می باشند.