|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بیانیه حفظ حریم خصوصی کاربران

 

بیانیه سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران

 

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

 

بدینوسیله بیانیه حریم خصوصی شرکت آب منطقه ای تهران را به اطلاع میرساند:

 تارنمای شرکت آب منطقه ای تهران به  امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و نظرها و پیشنهادهای شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی ارتباط با ما " مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در ساعات اداری، تماس برقرار نمایید.

برای ارتباط و انعکاس شکایت می توانید با اطلاعاتی که از بخش ارتباط با ما بدست می آورید درخواست و یا پیشنهاد خود را ارائه نمایید.

به محض اعلام درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

تارنمای شرکت آب منطقه ای تهران بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

 

اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم‌های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی‌گیرد.

«این شرکت براساس ماده 7 تصویب نامه شماره 1127128 شورای عالی اداری مورخ 28/12/1395 خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران وبگاه دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارائه خدمات کفایت می‏کند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می نماید.»

تارنمای شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به حفظ حریم خصوصی شما و همچنین گسترش تکنولوژی خود به‌گونه‌ای که تجربه آنلاین امن و قدرتمندتری را برای شما فراهم کند، متعهد است. این بیانه حریم خصوصی در پایگاه اینترنتی شرکت آب منطقه ای تهران به کار گرفته می‌شود و فرایند جمع‌آوری و استفاده از داده‌ها را کنترل می‌کند. با استفاده از پایگاه اینترنتی شرکت آب منطقه ای تهران ، شما نسبت به موارد ذیل پیرامون داده‌ها، اعلام رضایت می‌کنید.

 

جمع‌آوری اطلاعات شخصی شما

 شرکت آب منطقه ای تهران اطلاعات هویتی و شخصی ـ مانند آدرس ایمیل، نام و شماره تلفن یا آدرس منزل و محل کار شما ـ را که در فرم های الکترونیکی این تارنما ثبت می نمایید گردآوری می‌کند. هم‌چنین لطفا مدنظر داشته باشید که اگر خود شما مستقیما اطلاعات هویتی و شخصی یا داده‌های حساس شخصی را از طریق شرکت آب منطقه ای تهران افشا کنید، این اطلاعات ممکن است توسط سایرین به کار گرفته شود. تارنمای شرکت آب منطقه ای تهران هیچ یک از ارتباطات آنلاین خصوصی شما را رصد نمی‌کند.

شرکت آب منطقه ای تهران شما را تشویق می‌کند تا بیانیه حریم خصوصی سایت‌هایی که می‌خواهید از طریق شرکت آب منطقه ای تهران به آن‌ها لینک دهید، مرور کنید؛  به‌گونه‌ای که بدانید آن سایت‌ها چه‌گونه اطلاعات شما را جمع‌آوری، استفاده و منتشر می‌کنند. شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بیانیه حریم خصوصی و هم‌چنین سایر محتواهای سایت‌های خارج از خانواده شرکت آب منطقه ای تهران هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

 

 

استفاده از اطلاعات شخصی شما

شرکت آب منطقه ای تهران اطلاعات شخصی شما را جمع‌آوری و استفاده می‌کند تا بتواند پایگاه اینترنتی شرکت آب منطقه ای تهران را اجرا کرده و خدماتی که شما درخواست کرده‌اید را ارائه دهد. شرکت آب منطقه ای تهران همچنین اطلاعات هویتی و شخصی شما را به منظور مطلع کردن شما نسبت به سایر محصولات و خدمات در دسترس در شرکت آب منطقه ای تهران و وابستگان‌ش استفاده می‌کند. همچنین شرکت آب منطقه ای تهران  ممکن است از طریق نظرسنجی‌ها به منظور تحقیق و بررسی نظر شما پیرامون خدمات فعلی و همچنین خدمات بالقوه‌ای که ممکن است ارائه شود، با شما تماس بگیرد.

شرکت آب منطقه ای تهران فهرست مشتریانش را به اشخاص ثالث نمی‌فروشد و اجاره نمی‌دهد. ممکن است اشرکت آب منطقه ای تهران  گاهی به سود یک شریک کاری خارجی (خارج از اینترنت) درباره یک پیشنهاد ویژه‌ای که ممکن است مورد علاقه شما باشد، با شما تماس بگیرد. در این موارد، اطلاعات خاص هویتی و شخصی شما (شامل آدرس ای‌میل، نام، آدرس و شماره تلفن) به شخص ثالث منتقل نمی‌شود. بعلاوه، ممکن است شرکت آب منطقه ای تهران  داده‌هایی را با شرکای قابل اعتماد در میان بگذارد تا به ما در راستای اجرای تحلیل‌های آماری، و فرستادن ایمیل یا کارت پستال به شما، فراهم کردن ساپورت مشتریان یا هماهنگی ارائه خدمات، کمک کنند. تمامی این اشخاص ثالث نسبت به استفاده از اطلاعات شخصی شما منع شده‌اند مگر آن‌که از این اطلاعات به منظور فراهم کردن خدماتی برای شرکت آب منطقه ای تهران  استفاده کنند؛ هم‌چنین از آن‌ها خواسته می‌شود تا محرمانه بودن اطلاعات شما را رعایت کنند.

شرکت آب منطقه ای تهران  اطلاعات شخصی حساس (مانند نژاد، دین، جهت‌گیری سیاسی) را بدون اجازه صریح شما استفاده و افشا نمی‌کند.

 

 

استفاده از کوکی‌ها

پایگاه اینترنتی شرکت آب منطقه ای تهران  از کوکی‌ها به منظور کمک کردن به شما در راستای شخصی‌سازی تجربه آنلاین‌تان استفاده می‌کند. یک کوکی یک فایل متنی است که توسط سرور وب‌سایت بر روی هارد دیسک شما قرار داده می‌شود. کوکی‌ها نمی‌توانند به منظور اجرای برنامه‌ها یا ارائه ویروس‌ها به رایانه شما مورد استفاده قرار گیرند. کوکی‌ها مشخصا متعلق به شما هستند و تنها توسط یک وب سرور در دامنه‌ای که کوکی را به شما نسبت داده، قابل خواندن است.

یکی از مقاصد اصلی کوکی‌ها فراهم‌کردن تسهیلاتی به منظور صرفه‌جویی در زمان شماست. هدف یک کوکی این است که به وب سرور می‌گوید که شما به صفحه خاصی بازگشته‌اید. برای مثال، اگر شما صفحات شرکت آب منطقه ای تهران  را شخصی‌سازی کرده باشید یا با سایت شرکت آب منطقه ای تهران  رجیستر کرده باشید، یک کوکی به شرکت آب منطقه ای تهران  کمک می‌کند تا در بازدیدهای بعدی اطلاعات خاص شما را فرابخواند. این مسئله فرایند ضبط اطلاعات شخصی شما را تسهیل کرده است، مانند آدرس‌های قبض‌ها یا آدرس‌های پست دریایی. هنگامی که شما به پایگاه اینترنتی شرکت آب منطقه ای تهران  بازمی‌گردید، اطلاعاتی که پیش‌تر شما فراهم کرده بودید قابل بازیابی است؛ بدین ترتیب، شما می‌توانید از ویژگی‌هایی که در شرکت آب منطقه ای تهران  به شکل سفارشی ایجاد کرده‌اید، استفاده کنید.

شما توانایی پذیرش یا رد کوکی‌ها را دارید. بسیاری از مرورگرها به طور خودکار کوکی‌ها را قبول می‌کنند اما اگر خواستید، می‌توانید معمولا تنظیمات مرورگر خود را برای نپذیرفتن کوکی‌ها تنظیم کنید. اگر خواستید کوکی‌ها را رد کنید، ممکن است ‌نتوانید به‌طور کامل از ویژگی‌های تعاملی خدمات شرکت آب منطقه ای تهران  و سایت‌هایی که بازدید کرده‌اید، استفاده کنید.

 

 

امنیت اطلاعات شخصی شما

شرکت آب منطقه ای تهران  اطلاعات شخصی شما را از دسترسی‌ها، استفاده و افشاهای تایید نشده، حفاظت می‌کند. شرکت آب منطقه ای تهران  اطلاعات شخصی و هویتی‌ای که شما بر روی سرورهای رایانه فراهم کرده‌اید، به شکل کنترل‌شده، امن و حفاظت‌شده، از دسترسی‌ها، استفاده و افشاهای تایید نشده محافظت می‌کند .

 

 

تغییرات دراین بیانیه

شرکت آب منطقه ای تهران  ممکن است گهگاه این بیانه حریم خصوصی را به منظور بازتاب فیدبک‌های مشتریان و شرکت به‌روزرسانی کند. شرکت آب منطقه ای تهران  شما را تشویق می‌کند تا به طور دوره‌ای این بیانیه را مرور کنید تا از نحوه حفاظت اطلاعات شما توسط شرکت آب منطقه ای تهران  مطلع شوید.

 

 تاریخ ثبت : 20 اسفند 1397
  آخرین به روزرسانی : 20 اسفند 1399
 مدیر سایت
 5469
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 40
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 3,556
  • بازدید دیروز : 4,465
  • کل بازدید : 9,271,585
  • آخرین به روزرسانی : 28 اسفند 1402 09:40:35
  • شناسه IP شما : 44.204.164.147

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751