در دومین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی كشور، از روابط عمومي شركت آب منطقه اي تهران تقدير شد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي تهران، دومين همايش و آئين معرفي سرآمدان روابط عمومي ايران روز گذشته (سه شنبه 4 تيرماه 92) در مرکز همايش هاي صدا و سيما در تهران برگزار شد و در بخش تقدير از روابط عمومي هاي متعهد به سرآمدی از روابط عمومي شركت نيز با اهداي لوح و تنديس تعهد به سرآمدي تقدير شد.
بر اساس اين گزارش، دومين همايش تقدير از سرآمدان روابط عمومي ايران با هدف نخبه گرايي حرفه اي و معرفي شايسته ترين روابط عمومي هاي كشور با حضور نمايندگان روابط عمومي هاي بيش از 100 شرکت خصوصي و اداره دولتي برگزار و اساتيد و پيشكسوتان برجسته اي چون پرفسور باقر ساروخاني -استاد جامعه شناسي و ارتباطات-، دکتر مهدي محسنيان راد -استاد برجسته ارتباطات-، دکتر علي رضائيان -استاد برجسته مديريت-، مهندس برزگري -رئيس سازمان ملي استاندارد ايران- در آن به سخنراني پرداختند.
بررسي سرآمدي روابط عمومي ها در ابعاد مختلف، مخاطب محوري، تاثير عملکرد بهينه روابط عمومي ها بر کارکرد ادارات، نهادها و شرکت ها، تجهيز روابط عمومي به فن آوري هاي نوين، فرآيندگرايي و بهبود مستمر فرآيندها و همچنين جذب منابع انساني کارآمد و کيفي از مهمترين محور هاي مطرح شده در اين همايش يك روزه بود.
اين گزارش همچنين حاكي است كه در بخش تقدیر از روابط عمومیهای متعهد به سرآمدی از وزارت راه و شهرسازی، وزارت بهداشت و درمان، شركت آب منطقه اي تهران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بانک اقتصاد نوین، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت بهینهسازی مصرف سوخت، معاونت فرهنگی-اجتماعی شهرداری تهران، معاونت درمان و تامین اجتماعی استان هرمزگان، شرکت فرودگاه های کشور و شرکت آب و فاضلاب منطقه 4 تهران با اهداي لوح تقدير و تنديس تعهد به سرآمدي تقدير و تشكر شد.
هوشمند سفيدي دبير اين همايش نيز در سخنان خود با اشاره به اينکه در عصر ارتباطات، فعاليت پويا و هدفمند روابط عمومي ها در پيشبرد اهداف سازمان ها و ادارات جايگاه ويژه اي دارد، گفت: ساختارگرايي، کارکرد مناسب و ارزش مداري سه ويژگي مهم براي شناخت روابط عمومي هاي برتر در كشور است.
سفيدي تصريح كرد: تقدير از روابط عمومي هاي كشور در سه سطح انجام گرفت که در سطح نخست، از روابط عمومی هایی که امسال تعهد به سرآمدی داده اند، تقدیر شد. این گروه از روابط عمومیها خود را با شاخص های یک روابط عمومی سرآمد تطبیق داده و گواهینامه مربوطه را اخذ مي كنند. در سطح دوم از روابط عمومیهایی تقدیر گرديد که از قبل تعهد به سرآمدی دادهاند. این گروه مدارک مورد نیاز را برای تائید سرآمدیشان ارسال کرده و بعد از بررسی و ممیزی، تقدیر خواهند شد. به این سطح از روابط عمومیها، تندیسهای زرین، سیمین و بلورین اهدا خواهد شد.
دبیر دومين آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ايران، گفت: به این ترتیب در اين همايش، 28 نشان تعالی روابط عمومی و 9 تندیس اهدا شد و همچنين از 10 نهاد روابط عمومی که تعهد به سرآمدی داده اند، تقدیر گرديد. در واقع تعهد به سرآمدی یک روابط عمومی، 9 معیار اصلی و 81 معیار فرعی دارد که روابط عمومی ها ملزم به رعایت آن ها هستند.