|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معاون جدید منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت منصوب شد

با حکم مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران محسن بهرامی به عنوان معاون جدید منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، محمد حسن کریمی به عنوان مدیر دفتر امور قراردادها و راما حبیبی به سمت مدیر دفتر حفاظت منابع آب شرکت منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، " محمدرضا بختیاری" در آیین تودیع و معارفه معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت گفت: نیروی انسانی کارآمد شاخصه اصلی آب منطقه ای تهران است و مدیران و کارشناسان ارزشمندی در این شرکت مشغول به کار هستند.

وی با تاکید بر اینکه جنس کار معاونت منابع انسانی،مالی و پشتیبانی مانند معاونت حفاظت و بهره برداری نیست گفت: معاونت حفاظت و بهره برداری مسئولیت صیانت از منابع آب را برعهده داشته که ایثارگری محسوب می شود اما جنس کار معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی مانند معاونت طرح و توسعه است.

بختیاری ارباب رجوع معاونت منابع انسانی،مالی و پشتیبانی را کارکنان شرکت عنوان کرد و افزود: پرداخت به موقع حقوق  پرسنل حداقل انتظارات است و رفاهیات کارکنان باید در بهترین سطح باشد.

وی اظهار داشت: همچنین جذب نیروی انسانی کارآمد و متخصص باید در اولویت های کاری این معاونت قرار گیرد تا آینده آب منطقه ای تهران تضمین شود؛ چراکه آب منطقه ای تهران پشتیبان بخش آب کشور است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با بیان اینکه معاونت پیشین منابع انسانی،مالی و پشتیبانی زحمات بسیاری متحمل شده اند،گفت: شرکت پس از 40 سال در مجمع عمومی بدون بند بیرون آمده است که این توفیق بزرگی است، اما انتظارات از این معاونت بیش از این است.

وی تصریح کرد: معاون پیشین این معاونت از مدیران شایسته شرکت آب منطقه ای است که پیش از این در معاونت حفاظت و بهره برداری مشغول کار بوده و از این پس به عنوان مدیر دفتر حفاظت منابع آب  منصوب می شوند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به اینکه در سمت معاونت منابع انسانی،مالی و پشتیبانی باید افرادی پاک،مومن و مهذب همچون آقای حبیبی قرار گیرند،گفت:  معاون جدید این معاونت نیز همچون حبیبی انسانی پاک،مهذب، مومن،خوش فکر و توانمند است.

وی افزود: همه باید کمک کنیم تا راهی که  در معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی آغاز شده با قدرت بیشتری ادامه یابد.

بختیاری در خصوص سمت جدید حبیبی به عنوان مدیر دفتر حفاظت از منابع آب گفت: انتظار از ایشان این است که با وجود محدودیت ها  این دفتر پیشرفت قابل توجهی داشته است که امیدواریم در زمان مدیریت ایشان  شاهد  پیشرفت بیش از پیش این دفتر باشیم.

مدیرعامل آب منطقه ای تهران با اشاره به انتصاب "محمدحسن کریمی"  به عنوان مدیر دفتر امور قراردادها گفت: وی شخصی پاک، پرکار و بی ادعا است که امیدواریم در جایگاه جدید ایده های نو را شکوفا کند.

وی افزود: توقع از امور قراردادها بالاست و انتظار بر این است ضمن حفظ سلامت و روانی امور، ایده های جدیدی در این بخش خلق و طرح های عمرانی با شیوه های جدید اجرا شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات مدیر پیشین دفتر حفاظت منابع آب گفت: آقای مصطفی دهقان علاوه بر این سمت به عنوان مجری طرح احیاء و  تعادل بخشی نیز مشغول کار بوده که با توجه به اینکه مطالبه اصلی وزارت نیرو از شرکت های آب منطقه ای موضوع طرح تعادل بخشی است، به پیشنهاد خود بر روی طرح  احیاء وتعادل بخشی فعالیت می نماید.

بختیاری رمز موفقیت یک سیستم را همدلی و همزبانی اجزای آن دانست و گفت: اگر این مهم محقق نشود،آن سیستم از درون پوسیده و از خارج مورد تمسخر قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت آب منطقه ای تهران، شرکت قدرتمندی است،خاطرنشان کرد: آب تهران باید در همه بخش ها مرجعی برای سایر شرکت های آب منطقه ای باشد.

همچنین در این جلسه"محسن بهرامی" معاون جدید منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت با اشاره به سوابق خود طی 20 سال گذشته گفت: با زحمات همه همکاران در دفتر قراردادها طی سال های گذشته روند انجام مناقصات شفاف و روانسازی شده و همواره مورد تایید همه ارگان های بازرسی و نظارتی قرار گرفته است.

وی با اشاره به برنامه های آتی خود در معاونت منابع انسانی،مالی و پشتیبانی گفت: ساماندهی نیروی انسانی  در ستاد و صف جزء اولویت های کاری قرار دارد. علاوه بر این با توجه به تاکیدات مدیرعامل باید در جهت ارتقا رفاهیات کارکنان و جلب نظر همکاران تلاش های فراوانی صورت گیرد.

بهرامی از مستندسازی اموال و دارایی های شرکت خبر داد و گفت: این کار پیشتر در معاونت منابع انسانی،مالی و پشتیبانی شروع شده  که باید هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

وی خاطرنشان کرد: امور شرکت باید ضمن رعایت قانون روانسازی شود که این مهم نیازمند اراده و جدیت بدون مصلحت اندیشی و همچنین انسجام و همدلی است.

در ادامه نیز راما حبیبی معاون پیشین منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت اظهار داشت: معاونت مالی و پشتیبانی در حوزه ستادی وظیفه رسیدگی به درخواست های همکاران را برعهده دارد.

وی افزود: معاونت مالی و پشتیبانی جزء پرچالش ترین واحدهای هرسازمانی است؛ چراکه هرچقدر تلاش کنیم نمی توانیم رضایت همه را جلب نماییم.

حبیبی با بیان اینکه تلاش ما جلب رضایت همه کارکنان است،گفت: در پایان هر مدیریت،اگر رضایت نسبی عامه پرسنل یا  مردم کسب شود، به معنای موفقیت در آن بخش است.

در این جلسه نیز محمدحسن کریمی مدیر جدید دفتر امور قراردادهای شرکت گفت: شرکت آب منطقه ای تهران تجربه های گرانقدری در سد، انتقال آب، تونل و غیره در کارنامه کاری خود دارد و این شرکت یک دانشگاه است که باید قدر آن دانسته شود.

وی افزود: اعتبارات دولتی از نقدینگی به اوراق بهادار تبدیل شده اند که برای جذب حداکثری باید در زمان مناسب اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات نقدینگی از ظرفیت های ماده 215 و 56 به سختی می توان برای طرح ها استفاده کرد بنابراین باید به سمت روش های سرمایه گذاری BOO ،BOT و بیع متقابل حرکت کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: با اقدامات خوبی که تاکنون انجام شده، امور قراردادها  ساماندهی شده که امیدوارم با همکاری معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی کارهای مربوطه را بهتر جلو ببریم.

همچنین "مصطفی دهقان" مجری طرح احیاء وتعادل بخشی با اشاره به اینکه نیاز است که تفکرات جدیدی در حوزه حفاظت منابع آب وارد شود،گفت: طی سال های گذشته علاوه بر کارهای روزمره اقداماتی همچون تهیه بانک اطلاعاتی، طرح آماربرداری سراسری با مشارکت دفتر مطالعات پایه، طرح توسعه کشاورزی و در نهایت طرح تعادل بخشی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: دفتر حفاظت منابع آب با وجود محدودیت های نیروی انسانی یکی از دفاتر پرکار شرکت محسوب می شود.

وی با آرزوی موفقیت برای معاون جدید منابع انسانی،مالی و پشتیبانی شرکت گفت: تغییر پست و سمت ها یک بحث عادی و طبیعی است که به منظور پویایی و پیشبرد اهداف شرکت انجام می شود.

 گفتنی است، در این جلسه که با حضور معاونان و مدیران ستادی شرکت آب منطقه ای تهران برگزار شد، معاون برنامه ریزی، معاون حفاظت و بهره برداری، معاون طرح و توسعه، مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه نیز طی سخنانی به معاون جدید منابع انسانی،مالی و پشتیبانی و همچنین مدیران جدید دفاتر امور قراردادها و حفاظت منابع آب تبریک گفتند.

 

کد خبر: 1718
  تاریخ خبر : 17 خرداد 1396
 الهامی منش
 3283
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 71
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 23,019
  • بازدید دیروز : 15,463
  • کل بازدید : 9,717,123
  • آخرین به روزرسانی : 6 اردیبهشت 1403 00:04:30
  • شناسه IP شما : 18.222.179.186

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751