|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران مطرح کرد:

افتخارات و از جان گذشتگی شهدای آب منطقه ای تهران فراموش نشدنی است

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: ازجان گذشتگی و افتخارات شهدای آب منطقه ای تهران در دوران دفاع مقدس و شرایط دشوار آن، فراموش نشدنی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، " سید یعقوب مرادی" امروز (دوشنبه) در اولین همایش بزرگ ایثارگران شرکت آب منطقه ای که در تالار آبگینه آبفا برگزار شد، با ذکر این مطلب گفت: شهدای آب منطقه ای تهران در آغاز جنگ تحمیلی در کنار مسوولیت های عمرانی و اجرایی با مشاهده تهدیدهای خانمان‏سوز دشمن، هرگز میدان را خالی نکرده و نیاز جامعه را به خوبی درک کرده بودند.

وی افزود: وزارت نیرو بیش از 500 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که شرکت آب منطقه ای تهران نیز پس از شرکت آب و برق خوزستان، بیشترین شهدا را دارد.

مرادی ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این همایش توسط شرکت آب منطقه ای تهران عنوان کرد: این نشست ها باید هرسال برای تقدیر از زحمات این عزیزان انجام شود تا سند افتخار آن ها و روحیه ایثارگری شان برای نسل جوان حفظ شود.

وی با اشاره به سخنی از امام صادق (ع) که دو نعمت سلامتی و امنیت را از موهبت های گرانسنگ دانسته اند، تصریح کرد: امنیت کشور با درایت و تدابیر مقام معظم رهبری، مدیران ارشد نظام و تلاش های شهدا شکل گرفته که باید به خوبی محافظت شود.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران همچنین عنوان کرد: نیازی نیست که همه ملت ایران جهاد کنند؛ اما همین که فرزندانمان را با ارزش های انقلاب و شهدا و جانبازان آشنا کنیم جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم نشان دادند که جوان های بعد از انقلاب نیز مسوولیت خود را فراموش نکرده اند و آرامشی که در مراسم اربعین حسینی با حضور میلیونی مردم همراه بود، مدیون همین جوانان انقلابی است.

 مرادی با بیان اینکه جامعه ما مانند همان روزهای جنگ تحمیلی نیاز به وحدت رویه دارد تصریح کرد: نباید اجازه داد که تفرقه در کشور ایجاد شده و به کام دشمنان امنیت چندین ساله کشور از دست برود.

وی دستور العمل های وزارت نیرو در خصوص ایثارگران را مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد: امسال توانستیم قانون جامعه ایثارگران را به وزیر نیرو ارائه کنیم تا تمهیداتی در آن اندیشیده شود.

مرادی در پایان، ضمن قدردانی از مسوولان برگزاری این همایش اظهار امیدواری کرد: سرکشی به خانواده محترم شهدا باید به صورت خودجوش و مستمر برگزار شده تا این سنت حسنه فراموش نشود.

 

ایثارگران انسان هایی که برای اعتلای حق تا مرز خون و شهادت پیش می روند

در ادامه این همایش، "سردارابوالقاسم اکبرنژاد" مدیرکل امور دولت و لوایح وزارت دفاع و پشتیبانی، با بیان اینکه ایثارگران افرادی هستند که برای اعتلای حق تا مرز خون و شهادت پیش می روند، تصریح کرد: در میدان نبرد، دشمنان انقلاب توطئه های کوچک و بزرگی را بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود آورده و به نیابت از یک نظام سلطه و در یک منطقه جغرافیایی، جنگ و خشونت را با تمام قدرت و وسعت خویش بر ما تحمیل کردند.

سردار اکبرنژاد در ادامه افزود: دشمن سعی کرد، ریشه های انقلاب اسلامی را، در زمان شکل گیری، استحکام و دوام بخشکاند تا بتواند انقلاب اسلامی را در جغرافیایی به نام ایران محصور و محدود کرده و مانع صدور انقلاب از این اردوگاه به کشورهای مسلمان و آزادیخواه جهان شود، اما توفیقی حاصل نکرد.

اکبرنژاد با بیان اینکه کشور عراق در زمان جنگ کشوری با ضعف های ژئوپولیتیکی بود و استعمار بزرگ انگلیس آن را تشخیص داد، تصریح کرد: در این نبرد تحمیلی نیروهای بعثی دچار خطاهای استراتژیکی و تاکتیکی شدند و به خاطر مداخله های نظام سلطه و رفتارهایی غیرانسانی، راه به جایی نبردند.

وی همچنین افزود: میدان نبرد امروز ما، در محدوده جغرافیای ایران ما نیست، بلکه در تمامی پایگاه های صدور انقلاب اسلامی در حال وقوع است که در پنج حوزه ایدئولوژی، اقتصاد، دفاعی، امنیتی و سایبری خلاصه می شود.

وی با اشاره به اینکه در این حوزه ها هرجا که در بین مسلمانان اختلافی ایجاد می شود یک طرف آن آل سعود است که به وجود آورنده طالبان و القاعده نیز بوده، عنوان کرد: مشکلات اکنون جهان، حاصل تفکر وهابیت است و این تفکر به وجود آورنده سربازانی شیطانی به نام تکفیری ها است.

مدیرکل امور دولت و لوایح وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با بیان اینکه در همه کشورهای همسایه و سرزمین های اشغالی از قبیل سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، بحرین، یمن و مصر تمامی فرزندان نامشروع و دست پرورده استعمارگر بزرگ انگلیس حضور دارند، خاطر نشان کرد: در نظر آن ها، جان، مال، خون و ناموس مسلمین حلال و مال غیرمسلمانان برای آن ها حرمت دارد.

وی همچنین متذکر شد: در حوزه اقتصاد نیز منابع مسلمانان که باید مایه رشد، تعالی و بهبود مسلمین باشد صرف خون ریختن دیگر شیعیان در کشورها می شود.

اکبرنژاد در خصوص حوزه نبرد در دنیای امروز و نحوه مقابله با دشمنان نیز تصریح کرد: شیوه نظام سلطه در مقابله با کشورهای مسلمان فرق کرده و شعاع عمل و محدوده جغرافیایی آن وسیع تر شده، چرا که پشت این تفکر صهیونیسم قرار گرفته است.

وی در پایان سخنان خود، توطئه های دشمنان را موجب برهم خوردن آرایش های جدید در منطقه خاورمیانه عنوان و اظهار امیدواری کرد: در نبردهای گذشته، نقشه دشمن، با اطاعت مردم و مسوولان از ولایت فقیه به خاک مالیده شد و باید در عرصه جدید نبرد نیز با حفظ اصل ولایت فقیه و شکل گیری روزافزون هسته های مقاومت، پیروز صحنه های نبرد حق برضد باطل باشیم.

کد خبر: 1262
  تاریخ خبر : 7 دی 1394
 کاربر روابط عمومی
 1241
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 66
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 26,404
  • بازدید دیروز : 15,463
  • کل بازدید : 9,720,508
  • آخرین به روزرسانی : 6 اردیبهشت 1403 00:04:30
  • شناسه IP شما : 3.15.229.113

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751