|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

آیین معارفه سرپرست امور آب تهران بزرگ برگزار شد

با معرفی مهندس "علیرضا نیکنام" آیین معارفه سرپرست امور آب تهران بزرگ در محل سالن کنفرانس شرکت آب منطقه ای تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، در آیین معارفه سرپرست جدید امور آب تهران بزرگ و تکریم مهندس "محمدرضا خانیکی" مدیر پیشین این امور، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با بیان ویژگی های مدیریتی شش ساله امور آب تهران بزرگ، اظهار کرد: در دوره مدیریت مهندس خانیکی بر امور آب تهران بزرگ چند ویژگی شاخص وجود داشت که سایر امورات آب نیز باید این ویژگی ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مهندس "خسرو ارتقایی" ادامه داد: نظارت بر پیگیری کارها و فرآیندهای کاری در سطح امور آب تهران بزرگ، بهنگام بودن فعالیت ها و برنامه ها، پاسخگو بودن و انسجام در پاسخگویی به استعلامات، آمار اندک تخلفات، پرورش نیرو و اجرای خوب جانشین پروری و موارد دیگر از جمله ویژگی های مهم و ارزشمند مهندس خانیکی در طول شش سال و نیم مدیریت امور آب تهران بزرگ بوده است که جای قدردانی دارد.

ارتقایی با بیان اینکه علی رقم مشکلات و محدودیت ها امور آب تهران بزرگ به خوبی فعالیت ها و وظایف حفاظتی را در این سال ها اجرایی نموده است، گفت: باید تلاش شود تا توجه به ساختار امور آب، تقویت پرسنل و تجهیزات و افزایش امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بیشتر از گذشته صورت گیرد و اکنون که مهندس خانیکی در جایگاه سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت قرار دارند، انتظار این است که این مهم انجام شود.

وی اضافه کرد: همانگونه که امروز شرکت مدیریت منابع آب ایران از مشورت ها و حضور شرکت آب منطقه ای تهران در مسائل مختلف حقوقی، حفاظتی و غیره سود می برد، شرایطی باید فراهم شود تا از تجربه و مدیریت امور آب تهران بزرگ نیز در برنامه ریزی ها و تصمیمات استفاده شود.

ارتقایی سپس تاکید کرد: سال 94 سال مهمی برای آب کشور و به خصوص استان تهران است و حجم سنگینی از کار و برنامه در آب های زیرزمینی و سطحی وجود خواهد داشت که باید اجرایی شود. 

وی با بیان اینکه با تلاش های امور آب تهران بزرگ و شرکت آب منطقه ای تهران و مقاومت هایی که به خصوص در حوزه آب های سطحی طی سال های اخیر انجام شده است، نتایج و آثار مثبتی ایجاد شده، گفت: خوشبختانه امروز شهرداری ها به سمت قبول نظرات کارشناسی شرکت آب منطقه ای تهران تمایل پیدا کرده اند و پذیرفته اند تا دیگر بستر رودخانه ها را بتنی نکنند و این مجاری را به حالت طبیعی خود بازگردانند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران همچنین تصریح کرد: بحران آب، محیط زیست و منابع طبیعی به یک دغدغه اجتماعی تبدیل شده است و مردم ومسوولان بیش از گذشته به این مسائل اهمیت می دهند و همین دغدغه و مطالبات، مسوولیت امور را بیشتر کرده است که در آینده نیز با توجه به افزایش آگاهای بیشتر نیز خواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از مدیریت و تلاش های مهندس "محمدرضا خانیکی" در جایگاه مدیر پیشین امور آب تهران بزرگ، مهندس "علیرضا نیکنام" را به عنوان سرپرست امور آب تهران بزرگ معرفی و وی را یکی از کارشناسان قدیمی و از بدنه این امور معرفی کرد و برای وی آرزوی توفیق نمود.

در این نشست همچنین سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران و مدیر پیشین امور آب تهران بزرگ با تشریح عملکرد این امور در شش سال و نیم گذشته، گفت: تهران به عنوان پایتخت ایران اسلامی، با مشکلات و معضلات بسیاری روبرو است و کار سنگینی را بر دوش سازمان ها و ادارات مختلف به ویژه امور آب تهران بزرگ تحمیل می کند.

مهندس "محمدرضا خانیکی" با بیان اینکه افزایش بی رویه جمعیت، شرایط ویژه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و دیگر مسائل اجرای قانون و فعالیت ها را دشوار کرده است، اظهار کرد: اقدامات امور آب تهران بزرگ در این سال ها سبب شده است تا اجرای قانون برای هر فرد و یا سازمانی بدون هیچ اقماضی انجام شود و با هرگونه اقدام غیرقانونی در حوزه آب های سطحی و زیرزمینی برخورد قانونی می شود.

خانیکی وجود تخلفات ریز و درشت در سطح تهران را به دلیل آگاهی متخلفین از پیچ و خم های قانونی عنوان کرد و گفت: شاید در شهرستان ها که سرو کار مردم با قوانین کمتر است و اطلاعات کمتر تبادل می شود، اجرای قانون و فعالیت های حفاظتی از منابع آب راحت تر و یا با پیچیدگی های کمتری عملیاتی شود اما در تهران، فرد متخلف از روش های مختلفی فعالیت غیرقانونی خود را انجام می دهد.

خانیکی سپس به تشریح عملکرد این امور از سال 1387 تا دی ماه 1393 پرداخت و گفت: در این مدت، 237 مورد قلع قمع مستحدثات غیرمجاز با مساحت آزادسازی یک میلیون و 500 هزار مترمربع یا 150 هکتار، پاسخ به پنج هزار و 500 استعلام، پر کردن 890 حلقه چاه غیرمجاز با حجم تخلیه 50 میلیون مترمکعب، توقیف 271 دستگاه ادوات غیرمجاز، صدور بیش از دو هزار و 500 مجوز و فعالیت های دیگر از جمله کارهای شاخص امور آب تهران بزرگ بوده است.

وی با قدردانی از همکاری ها و تلاش های تمامی همکاران و کارشناسان امور آب تهران بزرگ، تاکید کرد: از تک تک این عزیزان در جهت اجرای قانون و انجام وظایف به نحوی که کوچکترین خللی در برخورد با متخلفان در طول این سال ها بوجود نیامد قدردانی و تشکر می کنم. همچنین با شناختی که از مهندس "علیرضا نیکنام" در سال های مختلف دارم به طور قطع ایشان با توجه به تجربه و اشرافی که بر حوزه امور آب تهران بزرگ و پرسنل دارند می توانند فعالیت ها و کارها را با قدرت بیشتر انجام دهند.

در پایان این آیین، حکم سرپرستی مهندس نیکنام به وی اهدا شد و لوح تقدیری نیز به مهندس "محمدرضا خانیکی" سرپرست پیشین این امور تقدیم شد.

کد خبر: 933
  تاریخ خبر : 18 بهمن 1393
  آخرین به‌روزرسانی : 18 بهمن 1393
 پرسنل شرکت
 1019
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 67
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 270
  • بازدید دیروز : 9,942
  • کل بازدید : 9,628,984
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 18.223.106.100

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751