|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بانوی مسلمان ژاپنی: قرآن درباره علوم روز حرف برای گفتن دارد و این معجزه است

بانوی مسلمان ژاپنی گفت: قرآن درباره علوم روز دنیا حرف برای گفتن دارد و این از نظر من یک معجزه است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "آتسوکو (فاطمه) هوشینو" روز چهارشنبه (17 دی ماه 93) در جمع بانوان شرکت در محل نمازخانه کوثر اظهار کرد: بیش از 12 سال است که به دین مبین اسلام گرایش پیدا کرده و آن را پپذیرفته ام و چهار سال نیز هست که در ایران زندگی می کنم. پس از حادثه 11 سپتامبر علاقه به اسلام و مسلمان شدن در من افزایش یافت در آن زمان تنها کنجکاو بودم و به دنبال این بودم که اسلام چه چیزی در خود نهفته دارد که تا این میزان بر علیه آن سیاه نمایی می کنند.

هوشینو با بیان اینکه در مدت زیادی را درباره اسلام به تحقیق و مطالعه پرداخته است، تصریح کرد: در این زمان مطالعه خود را درباره اسلام آغاز نمودم و به سایت های اسلامی زیادی مراجعه کردم و به تدریج خواندن قرآن را نیز آغاز کردم.

وی ادامه داد: با این مطالعات فهمیدم که قرآن درباره علوم روز دنیا حرف برای گفتن دارد و این از نظر من یک معجزه است در حالیکه قرآن کتابی است مربوط به 1400 سال پیش و این مساله نشان می دهد که این کتاب بسیار کامل است.

"آتسوکو (فاطمه) هوشینو" سپس با قرائت بخشی از سوره مبارکه یاسین، گفت: من هنگام قرائت این سوره، نور را دیدم و از آن زمان به دنبال همان نور حرکت کردم و به خانواده نیز گفتم که اسلام آورده ام.

هوشینو حفظ حجاب در کشور ژاپن را بسیار سخت و دشوار توصیف کرد و افزود: من به دنبال زندگی خودم بودم و برای اینکه بتوانم حجابم را حفظ کنم و پوشش کاملی داشته باشم در یک کارخانه مواد غذایی شوع به کار کردم که فرم لباس آن پوشش کاملی داشت و با وجود سختی های زیاد کار آن را انجام می دادم.

این بانوی مسلمان ژاپنی همچنین دلیل تصمیم خود برای مهاجرت به ایران را توضیح داد و گفت: در چنین شرایطی، خواندن قرآن نیز که در آن آیاتی از مهاجرت وجود داشت من را به فکر مهاجرت از ژاپن به ایران انداخت، بنابراین وقتی به ایران آمدم بسیار خوشحال بودم.

وی سپس با تاکید بر اینکه انسان از زیبایی های مادی خسته می شود، اما از زیبایی های معنوی خسته نخواهد شد، بیان کرد: من بسیار دوست داشتم که نماز بخوانم و صدای اذان را بشنوم بنابراین حضور در ایران این امکان را به من داد.

هوشینو در ادامه سخنان خود در جمع بانوان شرکت آب منطقه ای تهران به اهمیت و اعتقاد خود به رعایت حجاب پرداخت و گفت: در خارج از ایران به من بارها می گفتند که رعایت حجاب اهمیتی ندارد و خیلی مهم نیست اما افتخار من رعایت این پوشش است.

هوشینو اظهار کرد: چهره ژاپن پس از جنگ جهانی دوم تغییر بسیاری کرده است و فرهنگ آمریکایی وارد آن شده و به همین دلیل نوع پوشش ژاپنی ها نیز تغییر کرده است. به هر حال هدف دشمنان دین اسلام خراب کردن آن است و آگاهانه این کار را انجام می دهند و ما باید در برابر آن از خودمان دفاع نموده و در برابر آن ها مقاومت نماییم.

این بانوی ژاپنی با بیان اینکه حجاب تنها حفظ ظاهر نیست، تصریح کرد: حجاب در باطن انسان ها نیز اثرگذار است و تنها یک پوشش ظاهری نیست. کما اینکه شهدای ایران در وصیت نامه های خود بارها تکرار کرده اند که سیاهی چادر شما، کوبنده تر از سرخی خون ما است.

هوشینو مد، موسیقی و موضوعاتی از این دست را ابزاری برای دشمن توصیف کرد و اضافه کرد: این ابزار انسان ها را به خودشان مشغول کرده و گاهی از خود بی خود می کند. پس از روی آوردن به اسلام دیگر نگاه و نظر مردم برای من مهم نبوده بلکه نگاه خداوند است که اهمیت دارد.

وی عفاف زن و غیرت مرد را دو روی یک سکه عنوان کرد و گفت: برای مرد و زن رعایت حجاب در جامعه مهم است. در قرآن خداوند ابتدا به مردان دستور می دهد که نگاهتان را حفظ کنید و سپس به زنان دستور رعایت حجاب می دهد. پس به عنوان مسلمان چه مرد و چه زن باید حجاب را رعایت کنیم.

گفتنی است، آتسوکو (فاطمه) هوشینو، بانوی مسلمان ژاپنی، در خانواده ای بودایی مسیحی متولد شده که پس از گرایش به دین مبین اسلام و مهاجرت به کشور عزیزمان با همسر ایرانی خود ازدواج کرده و اکنون در ایران زندگی می کند.

کد خبر: 895
  تاریخ خبر : 20 دی 1393
  آخرین به‌روزرسانی : 20 دی 1393
 پرسنل شرکت
 789
  دیدگاه کاربران
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 66
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 7,366
  • بازدید دیروز : 9,942
  • کل بازدید : 9,636,080
  • آخرین به روزرسانی : 1 اردیبهشت 1403 12:53:00
  • شناسه IP شما : 18.191.228.88

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751