|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

پایگاه مقاومت بسیج سد لتیان و نیروگاه کلان برای پنجمین بار پایگاه بسیج نمونه وزارت نیرو شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سد لتیان و نیروگاه کلان گفت: این پایگاه از طرف مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو برای پنجمین بار به عنوان پایگاه نمونه در سطح مجموعه های این وزارتخانه انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محمدرضا عنقایی" امروز (چهارشنبه) با اعلام این خبر اظهار کرد: پایگاه مقاومت بسیج سد لتیان و نیروگاه کلان یکی از پایگاه های شرکت آب منطقه ای است که امسال در همایش اقتدار حسینی که با حضور بسیجیان صنعت آب و برق در نیروگاه طرشت برگزار گردید، به عنوان پایگاه  برگزیده و نمونه انتخاب و لوح افتخاری ازطرف سردار "ابراهیم راحمی" مشاور وزير نيرو در امور ايثارگران به این پایگاه اهدا شد.

پایگاه مقاومت بسیج، خانه دوم ماست

عنقایی با اشاره به علل کسب این موفقیت توسط پایگاه بسیج سد لتیان، گفت: من مدت 23 سال است که به عنوان عضو فعال بسیج در این پایگاه فعالیت می نمایم و از سال 1374 به عنوان فرمانده این پایگاه انجام وظیفه کرده ام. با توجه به اینکه منزل ما هم در کلان واقع است و پایگاه از منزل ما فاصله زیادی دارد، اما عش و علاقه سبب شده تا همچنان در این پایگاه فعالیت نمایم.

وی ادامه داد: خاطراتی که توسط رزمندگان و ایثارگران در جمع بسیجیان این پایگاه مطرح می شود، برای اینجانب بسیار جالب و آموزنده است و در واقع همین مسائل باعث شده تا پایگاه بسیج را به عنوان خانه دوم خود بدانم.

فرمانده پایگاه بسیج سد لتیان همچنین تصریح کرد: برنامه های متنوعی در سطح این پایگاه برگزار می شود که تشکیل کلاس های آموزش اطفای حریق برای کارکنان در چند ماه گذشته ، یکی از آموزش های جالبی بود که صورت گرفت و امیدورام که چنین آموزش های کاربردی و مهارتی همچنان ادامه یابد.

همدلی بسیجیان پایگاه لتیان،  مهمترین عامل موفقیت آن هاست

عنقایی با بیان اینکه پس از گذشت حدود 23 سال از عضویت در این پایگاه، به عنوان یکی از اعضای بسیجی و خادم به این بسیجیان پاکدل همکاری می کنم، اظهار کرد: بنده به عنوان یک بسیجی در سال 60 به فرمان امام خمینی (ره) وارد بسیج شده و درپایگاه بسیج شهری و در مقاطع مختلف به عنوان مسوول آموزش پایگاه، فرمانده پایگاه های شهری، جانشین فرماندهی حوزه شهری وآموزش حوزه همکاری داشته و به مدت 17 ماه نیز سعادت حضور در کنار رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ حق علیه باطل در مناطق مختلف جنگی را در پرونده دارم. بعد از پایان جنگ تحمیلی نیز در خدمت بسیجیان پایگاه مقاومت امام رضا (ع) و امام سجاد (ع) و حوزه 165 میثم تمار و پایگاه بسیج سد لتیان ونیروگاه کلان انجام وظیفه نمودم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سد لتیان در ادامه سخنان خود با اشاره به همکاری مدیران و مسوولان شرکت آب منطقه ای تهران با این پایگاه، تصریح کرد: بیشتر مدیران و اعضای این پایگاه از رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند و تمام تلاش خود را جهت همکاری با این پایگاه انجام داده اند که جای قدردانی دارد.

عنقایی با اشاره به اینکه در سطح پایگاه بسیج سد لتیان و نیروگاه کلان برنامه های فرهنگی، ورزشی، عقیدتی و برنامه های دیگر به صورت متنوع و مستمر برگزار می شود، گفت: خوشبختانه این برنامه ها در سطح حوزه با استقبال خوبی مواجه می شود و بیشتر اعضای این پایگاه در بسیاری از اردوهای زیارتی وسیاحتی برگزار شده حضور داشته اند.

وی عامل اصلی موفقیت این پایگاه را همدلی بین اعضای بسیج، مدیریت سد و سایر همکاران مجموعه دانست و افزود: چنانچه این همدلی و همکاری بین این عزیزان وجود نداشت نه تنها در پایگاه بسیج بلکه در هیچ عرصه دیگری نیز موفقیتی حاصل نمی شد.

عنقایی در ادامه اضافه کرد: بسیجیان این پایگاه از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران جبهه و جنگ هستند و تعدادی نیز از فرزندان و خانواده معظم شاهد محسوب می شوند.

عنقایی در ادامه تاکید کرد: کیفیت و بازدهی برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته، برای پایگاه مقاومت بسیج و مدیریت سد لتیان بسیار مهم تر از کمیت است و بر همین اساس نیز برنامه ریزی ها در طول سال انجام می شود.

پایگاه بسیج سد لتیان پنج سال متوالی عنوان پایگاه نمونه را به خود اختصاص داده است

وی با توجه به اینکه پایگاه سد لتیان در حاشیه شهر قرار دارد، بیان کرد: پایگاه بسیج سد لتیان در شمال شرقی شهر تهران و در انتهای شهرستان جاجرود قرار دارد. اما با وجود دوری مسیر، این پایگاه توانسته است با فعالیت های مستمر خود در پنج سال متوالی مقام برتر را در بین شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو کسب نماید و در دو مرحله نیز افتخار نمونه شدن فرماندهی پایگاه بسیج را به خود اختصاص داده است.

عنقایی در بخش دیگری از سخنان خود به مجموعه فعالیت هایی که در پایگاه بسیج سد لتیان و نیروگاه کلان اجرا شده و دلیلی برای انتخاب پایگاه به عنوان پایگاه نمونه در وزارت نیرو بوده اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا، فراخوانی بسیجیان برای فعالیت های مذهبی و فرهنگی، برپایی نمایشگاه های مختلف، دیدار با خانواده شهدا، برپایی حلقه های صالحین، برگزاری مراسم های متنوع و مستمر به مناسبت های مختلف سال، هماهنگی جهت اعزام برادران وخواهران همکار به کربلای معلا، برگزاری زیارت عاشورا، همکاری تنگاتنگ با دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران و دفتر امور فرهنگی و همچنین ستاد اقامه نماز و بسیاری از برنامه های دیگر که در عمل باعث شده است تا این پایگاه، بیشترین فعالیت ها را در سطح سدها وحوزه زیرپوشش شرکت آب منطقه ای تهران انجام دهد.

حلقه های صالحین؛ حلقه های تعلیم و تربیت فرزندان انقلاب است

عنقایی با تشریح حلقه های صالحین، اظهار کرد: یکی از طرح های ارزشی در جهت تعلیم و تربیت فرزندان انقلاب و نسل جوان جامعه، طرح حلقه های صالحین است که ما نیز در همین راستا با تشکیل و کیفی سازی حلقه های تربیتی صالحین در پایگاه توانستیم گام های ارزشمندی برای رشد تربیتی اعضای پایگاه برداریم.

وی همچنین با توصیه به بسیجیان و اعضای بسیج در جای جای ایران اسلامی، تاکید کرد: بسیجیان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید همیشه در راستای تحقق اندیشه و تفکر بسیجی گام بردارند، چرا که نیاز امروز جامعه ما تفکر بسیجی برای خروج از مشکلات و حرکت در مسیر رشد و توسعه همه جانبه کشور است.

عنقایی ادامه داد: از همه بسیجیان و همکاران ارزشی و انقلابی می خواهم که همواره در صحنه حاضر  باشند و عرصه های انقلاب را خالی نگذارند. یکی از مهمترین این عرصه ها بسیج است، همه ما باید بدانیم، وقت بسیار تنگ است و فرصتی برای استراحت وجود ندارد، فرصتی برای بهانه و توقع هم وجود ندارد، به همین دلیل باید خودمان را بسازیم و همواره دشمنان را رصد کنیم، تا خدای نکرده با غفلت و سهل انگاری ما، دشمن جرأت جسارت پیدا نکند که اگر فرصت آن را یافت، آنوقت برای همه چیز دیر خواهد بود.

تا آخرین قطره خون، از میهن عزیزمان دفاع می کنیم

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سد لتیان و نیروگاه کلان، با بیان اینکه لازم است از مدیریت ارزشی مهندس "علی اصغری" به عنوان مدیر سد لتیان و نیروگاه کلان، مسوولان بخش های مختلف سد، اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج سد لتیان، معاونین پایگاه و تمامی عزیزان بسیجی تقدیر و تشکر نمایم، گفت: تمامی این تلاش ها، همکاری ها و همدلی ها و به ویژه پیشنهادهای سازنده همکاران جهت پیشبرد اهداف بسیج، زمینه ساز نمونه شدن پایگاه بسیج در وزارت نیرو شد که جای قدردانی و تشکر دارد.

عنقایی در پایان سخنان خود تاکید کرد: ما بسیجیان تا آخرین نفس و قطره خون با الگوگیری از سیره ائمه اطهار (ع)، امام راحل (ره)، شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری از میهن عزیزمان در همه عرصه ها دفاع کرده و با پشتکار فراوان به راه خود ادامه خواهیم داد.

کد خبر: 848
  تاریخ خبر : 15 آذر 1393
  آخرین به‌روزرسانی : 15 آذر 1393
 پرسنل شرکت
 2027
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 86
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 8,246
  • بازدید دیروز : 10,764
  • کل بازدید : 9,686,887
  • آخرین به روزرسانی : 6 اردیبهشت 1403 00:04:30
  • شناسه IP شما : 3.141.8.247

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751