|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بهرامی: از ظرفیت بخش خصوصی در طرح های عمرانی باید استفاده کرد

مجری طرح مرمت و بازسازی مجموعه ورزشی شرکت آب منطقه ای تهران بر ضرورت استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در پرژوه های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، مهندس "محسن بهرامی" روز دوشنبه (24 شهریورماه 93) در آیین اتمام طرح مرمت و بازسازی و آغاز بهره برداری از مجموعه ورزشی شرکت آب منطقه ای تهران با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه جهت گیری اصلی دولت یازدهم به سمت استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی است، مدیران و همکاران عزیز در شرکت آب منطقه ای تهران باید ضمن توجه به این موضوع فضای مناسبی را جهت ورود بخش خصوصی ایجاد کرده و سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری ترغیب نمایند.

وی با اشاره به اینکه این طرح بزرگ، با سرمایه گذاری بخش خصوصی عملیاتی شده است، اظهار کرد: در مناقصه ای که سال 91 برگزار شد و شرکت توسعه امید بانک گردشگری در یک فرآیند رقابتی موفق شد تا به عنوان بخش خصوصی در اجرای این طرح که مرمت و بازسازی مجموعه ورزشی شرکت آب منطقه ای تهران بود، مشارکت و سرمایه گذاری نماید.

بهرامی با بیان اینکه در سنوات گذشته از محل بودجه عمرانی شرکت، بخشی از مجموعه های ورزشی مرمت و بخشی ساخته شده بود، گفت: برای مجموعه آبی و به خصوص استخر شرکت آب منطقه ای تهران نیاز بود تا با توجه به وضعیتی که داشت، به صورت کامل مورد بازسازی و نوسازی قرار گیرد.

بهرامی سپس، با اشاره به اینکه این مجموعه که سال های زیادی از ساخت اولیه آن می گذرد از نظر آبدهی و فرار آب، سیستم های تهویه هوا و تصفیه آب دچار مشکلاتی بود، بیان کرد: برای ادامه بهره برداری از مجموعه، بازسازی و اورهال نمودن آن اجتناب ناپذیر می نمود، که انجام این موضوع، بسیار سخت تر از ساخت مجموعه جدید است. همچنین با توجه به روند افزایش جمعیت علاقه مند به استفاده از استخر و امکانات آن، ظرفیت آن پاسخگوی نیازها نبود، به همین دلیل مدیران شرکت آب منطقه ای تهران تصمیم به بازسازی کامل آن گرفتند. 

وی افزود: همچنین با توجه به روند افزایش جمعیت علاقه مند به استفاده از استخر و امکانات آن، ظرفیت آن پاسخگوی نیازها نبود، به همین دلیل مدیران شرکت آب منطقه ای تهران تصمیم به بازسازی کامل آن گرفتند.

مجری طرح مرمت و بازسازی مجموعه آبی شرکت آب منطقه ای تهران همچنین یادآور شد: با توجه به محدودیت هایی که در هزینه کرد جهت بازسازی این مجموعه داشتیم تلاش شد تا به سمت استفاده از مشارکت بخش خصوصی حرکت کنیم.

بهرامی همچنین با بیان اینکه مجموعه ورزشی شرکت در حدود پنج هزار مترمربع بوده که مجموعه آبی آن بالغ بر دو هزار مترمربع مساحت دارد، به شکل قرارداد اشاره کرد و گفت: نوع قرارداد به شکلی تنظیم شد تا اگر در حین اجرای کار بازسازی، مشکلات پیش بینی نشده ای به وجود آمد، این انعطاف وجود داشته باشد که خوشبختانه با تعامل خوب دو طرف قرارداد، کارهای بسیاری که پیش بینی نشده بود و در قرارداد نیز قید نشده بود، به خوبی و بدون وقفه اجرایی شد.

بهرامی همچنین بخش اول قرارداد را پرداختن به عملیات فنی و اجرایی ذکر کرد و افزود: در این قرارداد، مقرر شد تا بتن کف و دیواره استخر به صورت یکپارچه اجرا شود تا هدررفت آب به صفر برسد، شیب و عمق استخر برای توزیع جمعیت به صورت نرمال، اصلاح گردد، نصب سیستم های هوشمند ثبت ورود و خروج، سیستم تصفیه آب به صورت ترکیبی از ازن و کلر جهت افزایش کیفیت آب انجام گردد، کف پوش های سالن یک و دو مجموعه ورزشی نوسازی شود و در نهایت تهویه هوای استخر نوسازی شده تا در زمستان و تابستان تغییرات هوا مشکلی ایجاد نکند. در این عملیات اجرایی همچنین کل موتورخانه آب منطقه ای تهران با بهترین تجهیزات، تعویض و بازسازی شد.

وی با اشاره به اینکه در کنار استخر و مجموعه آبی، درمانگاه شرکت نیز با تجهیزات مناسبی راه اندازی شده تا مورد استفاده کارکنان قرار گیرد، تصریح کرد: در بخش های دوم و سوم قرارداد نیز ارائه خدمات ورزشی و تفریحی از سوی سرمایه گذار و اقدامات نگهداری برای سال های آینده در نظر گرفته شده است.

بهرامی ضمن تاکید بر توانمندی بخش خصوصی در ورود به چنین فعالیت های اجرایی، اظهار کرد: بر اساس همین مدل قرارداد، قرار است مجموعه های ورزشی سدها و مجموعه های زیرپوشش شرکت آب منطقه ای تهران نیز بازسازی و نوسازی شوند.

وی در پایان با تقدیر از تمامی دست اندرکاران اجرای این پروژه، گفت: از تلاش های همه عزیزان در به ثمر رساندن این پروژه بزرگ تقدیر و تشکر می نمایم.

کد خبر: 724
  تاریخ خبر : 25 شهریور 1393
  آخرین به‌روزرسانی : 26 شهریور 1393
 پرسنل شرکت
 1816
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 61
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 2,191
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,424,957
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 44.222.146.114

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751