|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مراسم تکریم و معارفه سرپرست امور منابع آب تهران برگزار شد

با حضور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت و سرپرست پیشین امور منابع آب تهران، مراسم معارفه "وحید مرادی نسب" سرپرست جدید امور منابع آب تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "احمد علی قربانیان" معاون حفاظت و بهره برداری شرکت، ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب و مدیریت توانمندانه "راما حبیبی" سرپرست پیشین امور منابع آب تهران و قدردانی از خدمات ارزنده وی در حوزه حفاظت و بهره برداری از آب های سطحی و زیر زمینی، تصریح کرد: امور منابع آب تهران مهمترین و حساس ترین امور آب شرکت است که افرادی برجسته، مسوولیت پذیر، مجرب و مدبر در این امور مشغول به کار می باشند.

قربانیان اظهار کرد: با توجه به حساسیت امور منابع آب تهران برای شرکت و حجم کاری گسترده، مدیریت این امور، مستلزم برنامه ریزی صحیح و جدیت و همیتی قوی در کار است و "راما حبیبی " طی سال های خدمت در این امور، به بهترین نحو این امر را به انجام رساند و ما بالاترین بازدهی را در بخش های مختلف حفاظت و بهره برداری، در امور منابع آب تهران شاهد بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه "وحید مرادی نسب" نیز از مدیران با سابقه و کاردان شرکت است که سال ها در حوزه حفاظت و بهره برداری شرکت حضور فعال و تاثیر گذار داشته است، اظهار کرد: قطعا با مدیریت توانمند و صحیح سرپرست جدید این امور و هم افزایی، همدلی و همکاری افراد حاضر در مجموعه امور منابع آب تهران، از این پس نیز مانند گذشته شاهد اقدامات مطلوب و به موقع این امور خواهیم بود تا در کنار هم در راه تحقق اهداف شرکت و عمل به رسالت بزرگ خود در حوزه حفاظت و بهره برداری گام برداریم.

در ادامه جلسه، "راما حبیبی" سرپرست پیشین امور منابع آب تهران، ضمن تبریک به سرپرست جدید امور منابع آب تهران، گفت: حضور "احمد علی قربانیان" در بخش حفاظت و بهره برداری، به عنوان یکی از مجرب ترین و مدبرترین مدیران صنعت آب، یک فرصت طلایی است که در اختیار این شرکت قرار داده شده و توصیه من به سرپرست جدید امور آب تهران این است که چنین فرصتی را مغتنم شمرده و از نقطه نظرات و رهنمود های موثر ایشان در رشد و پیشبرد اهداف شرکت بهره برند.

حبیبی با بیان اینکه امور منابع آب تهران، طی سال های اخیر هم در بخش مالی و هم در بخش های فنی، عملکردی بسیار مطلوب از خود نشان داده است، اظهار کرد: امور منابع آب تهران، اموری بسیار مهم و تاثیر گذار برای شرکت محسوب می شود که از حیث گستردگی کار و بازدهی بالا، بدون اغراق می توان آن را معادل چندین شرکت آب منطقه ای کوچک  دانست.

وی با تاکید بر اینکه فضای همدلی و همکاری در امور منابع آب تهران کم نظیر و مثال زدنی است و افرادی مسوولیت پذیر، با روحیه کار گروهی بالا در این امور مشغول به کار هستند، افزود: این امور با همراهی مستمر پرسنل زحمت کش و دلسوز خود، همواره در تحقق اهداف و تکالیف مربوطه تلاش نموده و چه در بحث انسداد چاه های فاقد مجوز و چه رفع تصرفات غیر مجاز و سایر وظایف محوله مطابق برنامه و گاهی فراتر از برنامه خود پیش رفته است و قطعا با مدیریت جدید، همچنان بالندگی و رشد روز افزون را در عملکرد این امور شاهد خواهیم بود.

"وحید مرادی نسب" سرپرست جدید امور منابع آب تهران نیز ضمن تشکر ازمعاون حفاظت و بهره برداری جهت اعتماد و انتخاب وی برای این سمت و تقدیر از زحمات و خدمات ارزنده سرپرست پیشین امور منابع آب تهران، اظهار کرد: من همواره خود را به عنوان سربازی در خدمت مجموعه آب کشور می دانم و همیشه تمام تلاش خود را برای رشد و بالندگی و تحقق اهداف مد نظر شرکت به کار بسته ام و کار در امور آب تهران برای من افتخاری بزرگ و فرصتی مغتنم برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به صنعت آب کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه عملکرد امور منابع آب تهران در بخش های مختلف بسیار مطلوب بوده است، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف شرکت به کار خواهم بست و بدون شک، حمایت ها و راهنمایی های همکاران، در تحقق این مهم بسیار ضروری باشد.

 گفتنی است، در پایان این مراسم، حکم انتصاب "وحید مرادی نصب" سرپرست جدید امور منابع آب تهران از سوی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت به وی اهداء  شد.

 

کد خبر: 4974
  تاریخ خبر : 21 مهر 1400
  آخرین به‌روزرسانی : 21 مهر 1400
 شیخ الاسلامی
 317
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 61
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 8,893
  • بازدید دیروز : 10,021
  • کل بازدید : 9,627,665
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 18.117.73.214

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751