|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

ارتقايي: مرزبندي شفاف بين كارهاي مالي و اجرايي، ويژگي بارز ذيحساب طرح هاي عمراني است

مديرعامل شركت آب منطقه اي تهران گفت: تسلط به قانون، مرزبندي شفاف بين كارهاي مالي و اجرايي شركت و نيز به روز بودن اطلاعات از ويژگي هاي آقاي فلاحي به عنوان ذيحساب پيشين طرح هاي عمراني شركت آب منطقه اي تهران بود.

به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي تهران، مهندس "خسرو ارتقايي" امروز (شنبه 21 دي ماه 92) در نشست توديع و معارفه ذيحساب قديم و جديد طرح هاي عمراني شركت كه در محل سالن كنفرانس برگزار شد، اظهار كرد: تسلط و اشراف كامل به قوانين و دستورالعمل هاي مالي، مرزبندي شفاف و دقيق بين كارهاي مالي و اجراي طرح هاي عمراني و به روز بودن اطلاعات  از جمله ويژگي هاي مهم و مثبت ذيحساب طرح هاي عمراني در سه سال گذشته بوده است.

ارتقايي با قدرداني از تلاش ها و همدلي هاي ايجاد شده در سطح مجموعه ذيحسابي طرح هاي عمراني شركت گفت:‌ با زحمات آقاي فلاحي به عنوان ذيحساب طرح هاي عمراني نوعي همدلي و كار گروهي مثبت در اين مجموعه به وجود آمد كه بايد از تمامي اين تلاش ها قدرداني و تشكر نمايم.

وي مرزبندي شفاف بين كارهاي مالي و اجرايي طرح هاي عمراني شركت آب منطقه اي تهران را  دليل كاهش مشكلات مالي در فعاليت هاي مالي و اجرايي طرح ها برشمرد و افزود: اين مسأله امروز نهادينه شده است و هر فردي مسئول انجام وظايف خويش است. عملكرد آقاي فلاحي در طول اين سه سال نشان داد كه ذيحساب طرح هاي عمراني اگرچه نماينده يك وزارتخانه ديگر است اما دغدغه ها و وظايف شركت مي تواند دغدغه و وظايف او باشد.

ارتقايي اجراي دقيق قانون را از وظايف و اهداف شركت آب منطقه اي تهران ذكر و تاكيد كرد: شركت آب منطقه اي تهران همواره بر اجراي دقيق قانون و مقررات پافشاري كرده و در سه سال گذشته نيز همين امر را مبناي همكاري خود با ذيحساب طرح هاي عمراني قرار داده بود.

وي همچنين با آرزوي موفيقت و سلامت براي آقاي فلاحي در سمت جديد ايشان در راه آهن جمهوري اسلامي ايران، تصريح كرد: اين جاي خرسندي است كه يكي از بهترين ذيحساب هاي وزارت اقتصاد و دارائي در اين مدت با شركت آب منطقه اي تهران همكاري داشته اند. اين شركت ظرفيت هاي بالايي را از نظر مديريتي و فني در سطح كشور دارد.

مديرعامل شركت آب منطقه اي تهران همچنين اضافه كرد: هم اكنون سه نفر از مديران عامل شركت هاي آب منطقه اي كشور و نيز تعدادي از مديران مجموعه هاي آب در سطح كشور از بدنه آب تهران هستند كه نشان دهنده توانمندي ها و تخصص لازم در بين كاركنان شركت است.

ارتقايي سپس با تقدير از خانم آقاجاني به دليل قبول مسئوليت ذيحساب طرح هاي عمراني شركت آب منطقه اي تهران، اظهار كرد: در سال هاي گذشته نيز ايشان بسياري از مسئوليت هاي ذيحسابي را بر عهده داشتند و با اصرار اينجانب اين مسئوليت خطير را قبول كردند كه اميدوارم مجموعه ذيحسابي نيز با ايشان همكاري لازم را داشته باشند.

وي در پايان سخنان خود با ابراز خرسندي از حضور خانم آقاجاني در اين پست، گفت: استفاده از نيروهاي متخصص و باتجربه از داخل شركت، به عنوان مدير يك بخش جاي خوشحالي دارد.

"معصومه آقاجاني" ذيحساب جديد طرح هاي عمراني شركت آب منطقه اي تهران نيز در اين نشست با اشاره به انتخاب آقاي فلاحي به عنوان يكي از بهترين ذيحسابان وزارت اقتصاد و دارايي، گفت: اين انتخاب واقعاً شايسته و درست بود. در طول سه سال گذشته يكي از بهترين سال هاي خدمت خود را در شركت آب منطقه اي تهران داشتم و خرسندم كه با يكي از بهترين ذيحسابان وزارت اقتصاد و دارايي همكاري داشتم.

آقاجاني ادامه داد: صبر و حوصله و همچنين دقت در كارهاي مالي و آرامشي كه از سوي آقاي فلاحي به مجموعه ذيحسابي شركت داده مي شد بسياري از مشكلات را در اين مجموعه برطرف كرد و زمينه هاي كار گروهي و همدلي بيشتر را ايجاد نمود.

در پايان اين نشست كه با حضور معاونين، مديران، مجريان طرح هاي عمراني شركت و تعداد زيادي از كاركنان شركت در سالن كنفرانس برگزار شد، با اهداي لوح تقدير از خدمات شايسته آقاي "مسلم فلاحي" در جايگاه ذيحساب پيشين طرح هاي عمراني قدرداني شد. همچنين حكم سركار خانم "معصومه آقاجاني" به عنوان ذيحساب طرح هاي عمراني شركت آب منطقه اي تهران به وي اهدا گرديد. 

کد خبر: 477
  تاریخ خبر : 21 دی 1392
  آخرین به‌روزرسانی : 21 دی 1392
 پرسنل شرکت
 1992
  دیدگاه کاربران
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 55
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 12,914
  • بازدید دیروز : 28,217
  • کل بازدید : 9,417,307
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 3.231.146.172

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751