|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی توسط مدیرعامل شرکت انجام شد:

تجلیل از مسوولین روابط عمومی امورهای منابع آب و سدها به همراه چند تن از مدیران ارتباط گستر

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران به مناسبت فرا رسیدن 27 اردیبهشت "روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات" از مسوولین روابط عمومی امورهای منابع آب و سدهای پنجگانه به همراه مدیر روابط عمومی شرکت و همکاران و نیز چند تن از مدیران ارتباط گستر با اهداء لوحی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، بر اساس ارزیابی هیات داوران، "زهرا رسول زاده" مسوول روابط عمومی امور آب تهران به عنوان نفر اول، "فرشید فلاح" مسوول روابط عمومی امور آب فیروزکوه به عنوان نفر دوم و "علی رستمی" مسوول روابط عمومی امور آب شهریار به عنوان نفر سوم و همچنین "پیمان شاهین فر" مسوول روابط عمومی امور بهره برداری و نگهداری سد لتیان به عنوان نفر اول در میان سدهای تابعه بر اساس ارزیابی عملکرد در سال 1399 برگزیده شدند.

گفتنی است، انتخاب  مسوول برتر بر اساس شاخص هایی همچون ارسال اخبار روزانه، رعایت ارکان خبری، رعایت زمان خبر، ارسال عکس مناسب، ارسال گزارش ماهانه، ارسال اخبار و فیلم آنلاین جهت درج در  فضای مجازی، شرکت در جلسات و تماس با ستاد بوده است که افراد نامبرده بر این اساس برگزیده شدند.

همچنین به منظور توسعه ارزش های متعالی ارتباطی، توسعه مردم داری، پی ریزی و گسترش ارتباطات انسانی، اجتماعی و شهروندی و پاسداشت منش تعالی و ارتباطی، عنوان " مدیر ارشد ارتباط گستر"  در سال 1399  در راستای انجام خدمات موثر، مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی و حمایت از برنامه های ارتباطی و نگاه تخصصی به روابط عمومی به "محمد شهریاری" مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی،"راما حبیبی" سرپرست امور آب تهران و همچنین "غلامعلی بیدختی" مدیر امور آب شمیرانات شرکت  اهداء  شد.

در متن لوح مسوولین روابط عمومی آمده است:

همان گونه که می دانیم دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به ‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است. نقش وجایگاه روابط عمومی نیز در روزگار معاصر و در هنگامه پیشتازی رسانه ها جایگاهی رفیع وگرانقدر است وآگاهی بخشی، اقناع واعتماد سازی وتعامل مستمر با جامعه ای آگاه و روزآمد مستلزم تلاش وتوانمندی مضاعف در این عرصه می باشد.

در شرکت آب منطقه ای تهران نقش روابط عمومی در منشوری تابناک از مسوولیت های فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، معرفی دستاوردهای شرکت، هم اندیشی در عرصه خدمت رسانی و هم افزایی در تحقق تامین آب مطمئن برای شهروندان استان  تهران متبلور می گردد  و این امر مرهون تلاش  های ارزشمند کارگزارانی است که با  تدبیر، امید و روشنگری در جامعه نقش آفرینی می کنند .

نامگذاری روزی به نام روز "ارتباطات و روابط عمومی" که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است. همچنین 27 اردیبهشت ماه یادآور قدردانی از عزیزانی است که با انسجام، هماهنگی و تلاش مضاعف و سرلوحه قرار دادن اخلاق حرفه ای در پیشبرد اهداف اطلاع رسانی نقش بسزایی را ایفاء می نمایند، که شایسته تقدیر است.

اینجانب ضمن تبریک این روز و در سالی که با نام " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" نامگذاری شده است، با ارائه این لوح  از تعامل و همدلی، ارسال به موقع اخبار و گزارش ها، عملکرد مثبت و تلاش مستمر و تاثیرگذار و نگاه هدفمند و ارزشمند شما مسوول محترم روابط عمومی تقدیر و تشکر می  نمایم.

امید است، همواره پشتیبان و پشتوانه ای در جهت پیشبرد اهداف شرکت بوده و کماکان با ارتباط مؤثر در امید بخشی و اعتماد آفرینی در جامعه همچون گذشته، موفق باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر: 4674
  تاریخ خبر : 29 اردیبهشت 1400
  آخرین به‌روزرسانی : 29 اردیبهشت 1400
 شیخ الاسلامی
 409
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 60
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 8,558
  • بازدید دیروز : 9,942
  • کل بازدید : 9,637,272
  • آخرین به روزرسانی : 1 اردیبهشت 1403 12:53:00
  • شناسه IP شما : 3.142.173.227

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751