|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

همان گونه که می دانیم، یکی از تحولات عمده عصر حاضر تاثیر و تاثر جوامع مختلف بر فرهنگ، باور و زندگی اجتماعی یکدیگر است، مردم  برای ادامه زندگی در جوامع امروز نیازهای تازه ای پیدا کرده اند  و چاره‌ای  جز سازگاری با شرایط موجود ندارند .انسان امروزی نمی‌تواند در برابر حوادث اتفاقات و رخدادهای جهانی بی‌تفاوت باشد؛ چرا که می‌داند هر رویدادی حتی در دورترین مناطق جهان نسبت به موقعیت مکانی‌‌اش می‌تواند بطور غیر مستقیم و یا مستقیم در زندگی او تاثیر گذار باشد . به این ترتیب انسان امروزی برای ادامه زندگی و موفقیت، نیازمند کسب اطلاعات از جهان پیرامون خود است. در این میان فعالان عرصه روابط عمومی نقشی انکار ناپذیر در انتقال صحیح، دقیق و صادقانه اندیشه‌ها و تحولات سازمان مطبوع خود به افکار عمومی دارند و بی تردید شفافیت در همه ارکان یک ساختار می‌تواند تاثیرات مثبت و اثر بخشی در روند رو به رشد آنها داشته باشد .

روابط عمومی و ارتباطات، ساز وکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است  و کارگزاران روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب این مهم باید هوشمندانه و سختکوشانه تلاش کنند. در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند، ارتباطات و روابط عمومی، عناصر کلیدی هستند که غفلت از این دو، ما را از دسترسی به دانایی دور می کند.

روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسوولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد، به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه مصادف با 16 ماه می  میلادی را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی نامگذاری کرده اند.

در ایران نیز روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در توسعه و تحول واحدهای روابط‌عمومی کشور باشد مشروط به آن که نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد فنی، تخصصی و موثر در سازمان تثبیت  شود.

اینجانب  فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه همکاران پرتلاش روابط عمومی شرکت تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون آن ها را خواستارم.

 

کد خبر: 4669
  تاریخ خبر : 27 اردیبهشت 1400
  آخرین به‌روزرسانی : 27 اردیبهشت 1400
 شیخ الاسلامی
 1046
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 73
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 6,816
  • بازدید دیروز : 9,680
  • کل بازدید : 9,662,428
  • آخرین به روزرسانی : 4 اردیبهشت 1403 11:47:17
  • شناسه IP شما : 18.217.220.114

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751