|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

سفر استاني مديرعامل شركت مديريت منابع آب در تهران برگزار شد

مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در ادامه سفرهاي استانی خود، روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور در نشست شورای معاونان و مدیران شرکت آب منطقه ای تهران در جريان عملكرد اين شركت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي تهران، مهندس "محمد حاج رسوليها" روز پنجشنبه (21 آذرماه 92) در جريان سومين سفر استاني خود به شركت آب منطقه اي تهران و بيست و دومين سفر از دور سوم سفرهاي استاني در سال 92، با تاكيد بر گزارش دقيق فعاليت واحدهاي مختلف به شركت مادر تخصصي اظهار كرد: شركت آب منطقه اي تهران و واحدهاي زيرمجموعه آن بايد با دقت و سرعت بيشتري نسبت به ارسال گزارش ها و تشريح عملكرد خود به شركت مديريت منابع آب ايران داشته باشند.

حاج رسوليها بررسي عملكرد شركت را بر سه محور مختلف عنوان كرد و گفت: ارزيابي شركت هاي آب منطقه اي به سه شكل و در قالب بررسي وضعيت عملكرد شركت، بررسي عملكرد مديرعامل شركت و بررسي عملكرد جشنواره شهيد رجايي صورت مي گيرد كه شاخص هاي ارزيابي هر يك ممكن است با ديگري متفاوت باشد.

وي افزود: آنچه مدنظر شركت مديريت منابع آب ايران قرار دارد ارزيابي و شاخص هاي وزارت نيرو است. ممكن است شركت هايي در جشنواره شهيد رجايي حائز رتبه هاي برتر شوند اما در ارزيابي وزارت نيرو با توجه به شاخص هاي آن رتبه هاي مناسبي را كسب نكنند. هرچند ممكن است اشكالاتي به شاخص ها و نحوه ارزيابي ها وارد باشد.

حاج رسوليها تصريح كرد: بايد اشكالات و مسائلي كه در سطح شركت ها و در هر يك از استان ها وجود دارد در نشست هاي مديريت، معاونان و مديران بررسي و به صورت شفاف و صريح مطرح شود تا بتواند موانع به شكل بهتري شناخته و برطرف گردد.

وي ادامه داد: شركت آب منطقه اي تهران در بسياري از شاخص ها رتبه هاي خوبي را به خود اختصاص داده است اما در برخي شاخص ها نيز ضعف هايي دارد كه بايد در نشست هاي مديران و معاونان اين شركت بررسي شده و نسبت به رفع آن ها اقدام گردد. اگر در ارزيابي ها اشكالي وجود دارد نيز بايد منعكس شود.

مديرعامل شركت مديريت منابع آب ايران تاكيد كرد: انتظار از شركت آب منطقه اي تهران، رتبه هاي زير چهارم و پنجم است و بايد به شكلي در اين شركت عمل شود كه برخي از شاخص هاي ارزيابي شركت آب منطقه اي كشور از عملكرد اين شركت بيرون آمده و و به عنوان الگو مطرح شود. فعاليت هايي بايد صورت گيرد كه بتوان آن را به ساير استان ها نيز گسترش داد و ساير استان ها بتوانند از آن استفاده نمايند.

وي افزود: شركت آب منطقه اي تهران علاوه بر طرح هاي توسعه منابع آب مانند اجراي طرح عظيم انتقال آب از سرشاخه هاي دز به قمرود بايد در بخش هاي ديگر نيز الگو و مبنا باشد و ظرفيت هاي خود را به گونه اي تقسيم نمايد كه بخش هاي ديگر نيز بتوانند به عنوان شاخص در كشور مطرح شوند.

در اين نشست كه با حضور مديرعامل، معاونان، مديران و مجريان طرح هاي عمراني شركت آب منطقه اي تهران برگزار شد، گزارش عملكرد واحدهاي مختلف ارائه و مسائل،‌مشكلات و نقاط قوت و ضعف هريك بررسي شد.

مهندس "خسرو ارتقايي" مديرعامل شركت آب منطقه اي تهران نيز در اين نشست تاكيد كرد: شركت آب منطقه اي تهران به عنوان يك شركت پيشرو در طرح هاي توسعه منابع آب همواره فعاليت داشته است. استفاده از دستگاه هاي حفاري تمام اتوماتيك در تونل انتقال آب از سد تنظيمي كرج به تهران و همچنين حفاري تونل انتقال آب از سرشاخه هاي دز به قمرود كه به صورت تمام مكانيزه و با استفاده از دانش و تخصص داخلي انجام شد نمونه اي از عملكرد اين شركت است.

ارتقايي با اشاره به فروش اوراق مشاركت طرح هاي آبي در استان تهران در سال گذشته نيز گفت:‌ اوراق مشاركت به ارزش 900 ميليارد ريال براي طرح هاي سرشاخه هاي دز و سد نم رود در طول مدت كوتاهي به فروش رسيد و كار بزرگي بود كه انجام شد.

وي چشم انداز بلند مدت شركت را جايگاه برتر در ميان آب هاي منطقه اي كشور عنوان كرد و گفت: تلاش هاي بسياري در سطح شركت آب منطقه اي تهران و در واحدها و بخش هاي مختلف در حال انجام بوده كه هريك در جاي خود از اهميت ويژه اي برخوردار است.

ارتقايي همچنين به موفقيت هاي شركت در سال جاري اشاره كرد و افزود: كسب رتبه برتر در جشنواره شهيد رجايي، كسب رتبه دوم واحدهاي آمار و اطلاعات مديريت در سطح كشور، كسب رتبه برتر دفتر مطالعات پايه منابع آب در بين شركت هاي آب منطقه اي، كسب رتبه برتر ترويج نماز و فرهنگ ديني توسط دفتر امور ديني و فرهنگي و دستاوردهايي از اين قبيل در سال جاري اتفاق افتاده كه موفقيت هاي بزرگي است و اميدواريم كه همچنان ادامه يابد.

کد خبر: 447
  تاریخ خبر : 23 آذر 1392
  آخرین به‌روزرسانی : 23 آذر 1392
 پرسنل شرکت
 1481
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 59
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 2,885
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,425,651
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 54.198.45.0

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751