|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

روحانی در واکنش به پویش وزارت نیرو؛

به قامت می‌ایستم و با همه وجود تقدیر و تشکر می‌کنم

روحانی در واکنش به پویش وزارت نیروعنوان کرد: به قامت می‌ایستم و با همه وجود تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، حجت الاسلام و المسلمین "حسن روحانی" با بیان این مطلب تاکید کرد:  اقدامات برنامه‌ریزی شده وزارت نیرو در زمینه دو نیاز اساسی مردم یعنی آب و برق برای مردم عزیز ایران و دولت تدبیر و امید افتخارآمیز و غرورآفرین است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی همچنین در پی گزارش وزیر نیرو در مورد پویش #هر هفته- الف – ب- ایران در سال 98، عنوان کرد: در برابر جهاد و فداکاری شخص جنابعالی، مدیران، کارکنان، مهندسین و کارگران وزارت نیرو به قامت می‌ایستم و با همه وجود تقدیر و تشکر می‌کنم.

متن پیام تقدیر رئیس جمهور از اقدامات انجام گرفته در حوزه وزارت نیرو به این شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

اقدامات برنامه‌ریزی شده در زمینه دو نیاز اساسی مردم یعنی آب و برق (الف و ب)، عبور بی مشکل از تابستان‌های گرم و خشک، ایجاد امنیت روحی و اجتماعی در جهت استمرار بهره‌گیری از دو نعمت ارزشمند، اعتماد لازم برای برنامه‌ریزی اقتصادی و نگاه امیدوارانه به تابستان 99 علی رغم مواجهه با پاندمی کووید19 و عدم دغدغه مردم در جهت قطعی آب یا برق در بیمارستان یا منزل یا محل کار از یک سو؛ و بیان و تشریح لازم در پایان طرح‌ها و افتتاح آنها به سبکی نوین و دلگرم‌کننده از سوی دیگر، برای مردم عزیز ایران و دولت تدبیر و امید افتخارآمیز و غرورآفرین بود.

در برابر جهاد و فداکاری شخص جنابعالی، مدیران، کارکنان، مهندسین و کارگران وزارت نیرو به قامت می‌ایستم و با همه وجود تقدیر و تشکر می‌کنم. خداوند یاورتان باد.

موفقیت وزارت نیرو حاصل دستاورد مجموعه دولت تدبیر و امید است/ این قدردانی سنگین کننده بار مسوولیت ما برای خدمت رسانی است

وزیر نیرو نیز در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشت: موفقیت حاصل‌شده مربوط به عملکرد تنها وزارت نیرو نیست، بلکه مجموعه سازمان دولت در این توفیق سهیم‌اند و این توفیق دستاورد مجموعه دولت تدبیر و امید است.

رضا اردکانیان همچنین در پی قدردانی مکتوب حسن روحانی، درخصوص اقدامات انجام شده در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور نوشت: اطمینان خاطر می‌دهم که در سال 1399 نیز کارکنان خدوم صنعت آب و برق با توکل بر خداوند متعال، سعی وافر می‌نمایند تا دو خدمت حیاتی آب و برق به‌ کفایت ارائه شده و رضایت هموطنان عزیز فراهم باشد.

اردکانیان با بیان اینکه مایلم خرسندی فراوان خود را از بابت اینکه مجموعه تلاش فرزندان کاردان و کوشای صنعت آب و برق این سرزمین در نظر منتخب ملت ایران چشم‌گیر و شایسته قدردانی جلوه کرده است، ابراز نمایم، افزود: باور داریم موفقیتی که گزارش آن خدمت حضرتعالی ارائه شد، حاصل عملکرد تنها وزارت نیرو نیست بلکه کل سازمان دولت از جمله سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارائی، بانک مرکزی، وزارت نفت، وزارت جهادکشاورزی، وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط زیست و ... در این توفیق سهیم‌اند و موفقیت حاصل‌شده دستاورد مجموعه دولت تدبیر و امید است. بخش‌های خصوصی و غیردولتی نیز سهمی بزرگ در دستاورد حاصل‌شده داشته‌اند. از این رو با افتخار، مرقومه حضرتعالی را قدردانی از کل بخش‌های سهیم در موفقیت حاصله قلمداد می‌کنیم.

وی ادامه داد: اطمینان دارم که دولت تدبیر و امید در دور اول و دوم فعالیت خود، انبوهی از موفقیت‌ها نظیر آنچه در پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» ارائه شد را در کارنامه خود دارد. زیرساخت‌های بسیاری در هفت سال گذشته احداث شده‌اند، طرح‌های مهمی به بهره‌برداری رسیده و برخی سازوکارهای نرم‌افزاری و حکمرانی کشور نیز اصلاح شده‌اند.

اردکانیان با بیان اینکه وزارت نیرو در پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» در سال 1399 اولاً، هدف بزرگ‌تر افتتاح 250 طرح با سرمایه‌گذاری 50 هزار میلیارد تومان در بخش‌های آب و برق را که دشوارتر از سال گذشته است مد نظر قرار داده و ثانیاً، موضوع پیچیده بهبود «سازوکارها» را نیز در دستور کار دارد، افزود: موفقیت در این عرصه نرم‌افزاری دشوارهایی بیش از پیشبرد «ساخت وسازها» و توسعه زیرساخت دارد که امیدوارم با حمایت و راهبری حضرتعالی، گفتمان بهبود «سازوکارها» که سهم مهمی در افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و خدمت‌رسانی سریعتر دارد قوت  بیشتری بگیرد.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: پیام گرم و محبت‌آمیز رئیس جمهور موجب دلگرمی و قوت بیشتر شده و البته سنگین‌کننده بار مسئولیت ما برای خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز در ایام پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر: 4024
  تاریخ خبر : 15 تیر 1399
  آخرین به‌روزرسانی : 1 مرداد 1399
 روابط عمومی
 486
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 59
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 907
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,423,673
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 3.235.251.99

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751