|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید امور مالی شرکت عنوان شد:

ضرورت پیاده سازی انضباط مالی در راستای تامین آب شرب استان تهران به عنوان محور توسعه پایدار/ انتصاب "مهدی صادق" به عنوان سرپرست جدید امور مالی

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیر امور مالی گفت: با توجه به اینکه امور مالی مهم ترین رکن شرکت به شمار می رود، بایستی انضباط مالی را همچون گذشته در طرح های جاری و عمرانی شرکت در نظر داشته تا با مشکلات کمتری روبرو شویم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حسن رضوی" در مراسم تکریم و معارفه  مدیر جدید امور مالی شرکت که با حضور اعضاء هیات مدیره ،معاونان، و جمعی از مدیران برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: "معصومه آقاجانی" در دوران احراز مسوولیت مدیر امور مالی و همچنین ذی حساب طرح های عمرانی که با پیشنهاد اینجانب انجام شده بود، تلاش های چشمگیری را با جسارت انجام داد و مباحث مالی را که از سال های قبل به دلایل متعددی به سرانجام  نرسیده بود، توسط وی اجرایی شد.

رضوی ضمن تقدیر از  زحمات مدیر مالی پیشین شرکت با بیان  اینکه تاکید بر انتخاب مدیر جدید برای این بخش از میان همکاران شرکت بود، تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای تهران با وجود اینکه بسیاری از نیروهایش به افتخار  بازنشستگی نائل شده اند، اما همچنان توانایی انتخاب مدیران شایسته را از میان پرسنل و کارمندان خود دارد و بایستی موضوع جانشین پروری و استفاده از نیروهای جوان، کارآمد و با انگیزه را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه به مدیران میانی در شرکت باید ارزش و بهاء داده شود، افزود:  آینده شرکت آب منطقه ای تهران بایستی  از جهت نیروی انسانی قوی گردد؛ چرا که اگر سازمان و شرکتی  نیروی انسانی متخصص و توانمندی نداشته باشد، علی رغم داشتن بنیه مالی قوی، همچنان ضعیف و ناتوان محسوب می شود.

 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران اضافه کرد: از میان همکاران آب تهران بایستی افرادی انتخاب شوند  که با وجود کم تجربگی هم بتوانند در حین کار این سوابق را کسب کرده و توانایی های بالقوه خود را شکوفا نمایند.

رضوی با اشاره به اینکه برای پست مدیر مالی شرکت، افراد زیادی از شرکت معرفی شده بودند که در نهایت با پیشنهاد معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، "مهدی صادق" به عنوان سرپرست جدید این بخش انتخاب گردید، ادامه داد: وی فردی آرام و مسلط برمباحث بودجه و مالی است  که از میان گزینه های معرفی شده بهترین انتخاب می باشد.

وی یادآور شد: در مجموعه جاری شرکت نیازمند تغییرات عمده و عمیقی هستیم و سرپرست جدید امور مالی بایستی به نحوی فعالیت کند که مسائل حاشیه ای به حداقل رسیده و با همراهی معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی مشکلات حل و فصل شده  و کار محوری به عنوان اصل برنامه ریزی این بخش تلقی شود.

مدیر عامل شرکت بر ضرورت ایجاد برنامه ریزی در امور مالی به عنوان قلب تپنده شرکت  تاکید کرد و گفت: برای پیشبرد کارهای این واحد در صورت نیاز می توان،  تغییرات عمده ای نیز در نیروی انسانی آن انجام داد که حاصل این جا به جایی ها انجام کار به موقع می باشد.

وی افزود: در زمان تصدی مدیر پیشین امور مالی تا حد زیادی تاخیرات در این بخش ها اندک شد و امید داریم با حضور "مهدی صادق" این تلاش ها همچنان ادامه یابد.

رضوی با تاکید بر اینکه مدیر جدید امور مالی بایستی  نگاه پررنگی بر مجموعه کاری خود داشته باشد، اظهار کرد: هدف این مباحث یاد شده، هدف سازمانی است؛ چراکه امور مالی یکی از ارکان مهم شرکت می باشد و اگر چالشی در این بخش به وجود بیایید در سایر بخش ها نیز تسری پیدا می کند.

وی در ادامه  بامعرفی "معصومه آقاجانی" به عنوان ذی حساب طرح های عمرانی شرکت و همچنین  عضو علی البدل هیات مدیره بیان کرد: حضور وی در هیات مدیره شرکت ضروری می باشد؛ چرا که بسیاری از مباحث طرح شده در جلسات هیات مدیره به مباحث مالی گره خورده است.

مدیر عامل شرکت در پایان خاطر نشان کرد: اینجانب از فعالیت های مهدی صادق در بخش بودجه شرکت کمال تشکر را دارم  و امید دارم با شناختی که از وی دارم با همراهی و همکاری معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی با درایت و دلسوزی در سال جدید که با توجه به بیماری کرونا سال سختی هم خواهد بود وبا توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید تامین آب را به عنوان محور توسعه پایدار در بخش های شرب، خدمات، صنعت و کشاورزی همچون گذشته سرلوحه کار قرار داده و موجبات سربلندی شرکت آب منطقه ای تهران را فراهم آوریم.

ضرورت استفاده از  تخصص و تجربه کارشناسان شرکت در سطوح بالای مدیریتی

در ادامه این مراسم "مهدی فروغی" مشاور مدیر عامل شرکت نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیر پیشین امور مالی و تبریک به سرپرست جدید این بخش گفت: با توجه به شناختی که از مهدی صادق دارم وی دارای روحیه انعطاف پذیری و تعاملی است و نگاه او همواره  اصلاح رویه هزینه کرد و بهینه سازی در شرکت بر مبنای قانون و استانداردهای لازم بوده و اکنون که مدیریت این بخش به وی سپرده شده است، می توان این روحیه و ایده را در بدنه مالی شرکت عملی نماید.

فروغی افزود: از اینکه فردی با انرژی چون "مهدی صادق" برای مدیریت امور مالی شرکت انتخاب شد، حاکی از این مطلب است که همکاران و کارشناسان پر تلاش دیگر نیز می توانند این امید را داشته باشند در صورت داشتن تخصص و تواتمندی، در سطوح مختلف مدیریتی می توان از آن ها بهره جست.

وی همچنین  انتخاب " معصومه آقاجانی" را  به عنوان عضو هیات مدیره شرکت بسیار ضروری دانست و افزود: مجموعه هیات مدیره شرکت اتکاء قابل توجهی به مباحث مالی دارد و بدون نظر ذی حساب نمی توان تصمیم گیری کرد.

"محسن بهرامی" معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت در ادامه این مراسم با تشکر از خدمات مدیر پیشین امور مالی شرکت و تبریک به مدیر جدید این امور عنوان کرد: برای داشتن مجموعه فعال  نیازمند تغییراتی در این معاونت هستیم ،چرا که امور مالی هم می تواند با عدم کارایی خود موانعی را ایجاد نموده و هم با خدمات ارزنده تسهیل کننده  برنامه های شرکت باشد.

وی نیروی انسانی این معاونت را شایسته و توانمند دانست و افزود: تغییر در نیروی انسانی این مجموعه در صورت لزوم موجب انسجام جهت شتاب بخشیدن به  کارهای شرکت خواهد شد و امید است همکاری پرسنل با انگیزه و فعال امور مالی همچون گذشته با مدیر جدید نیز ادامه داشته باشد تا شاهد تراز بالاتری از پیشرفت شرکت باشیم.

در ادامه "معصومه آقاجانی" نیز با تبریک به مدیر جدید این مجموعه و تشکر از حسن نیت اعضاء هیات مدیره گفت: این مسوولیت همواره با استرس و حجم بالای کاری همراه می باشد، و برای اینکه پیشنهاد ادغام بخش های امور مالی با ذی حساب طرح های عمرانی عملیاتی شود، نیازمند ابزارهای قوی می باشیم.

وی اضافه کرد: اینجانب جهت پیشبرد کارهای امور مالی همواره کمک کار مدیر جدید امور مالی می باشم و از انجام هیچ کاری دریغ نخواهم کرد.

 "مهدی صادق" سرپرست جدید امور مالی شرکت نیز ضمن تشکر از حسن نظر مدیر عامل و همچنین معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت  عنوان کرد: با در نظر گرفتن توصیه های مدیر عامل، انضباط مالی، بهینه سازی هزینه ها و تسهیل  کارها با رعایت ضوابط قانونی از جمله مواردی است که در سرلوحه کار اینجانب قرار دارد.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب سرپرست جدید امور مالی از سوی مدیر عامل اهداء و  با ارائه لوحی از زحمات "معصومه آقاجانی" در دورات تصدی تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است، معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی نیز به همراه جمعی از مدیران با حضور در دفتر امور مالی "مهدی صادق"  را در میان همکارن امور مالی معارفه نمودند.

کد خبر: 3856
  تاریخ خبر : 13 اردیبهشت 1399
  آخرین به‌روزرسانی : 14 اردیبهشت 1399
 روابط عمومی
 741
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 45
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 12,645
  • بازدید دیروز : 28,217
  • کل بازدید : 9,417,038
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 54.196.27.171

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751