|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

لزوم یکپارچه سازی سامانه تلفن گویای آب و آبفا

مدیر دفترفنآوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران بر لزوم لزوم یکپارچه سازی سامانه تلفن گویای آب و آبفا در جهت تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" اظهار داشت: در جلسه ای در محل دفتر مدیریت عامل شرکت آبفای استان با حضور مدیرعامل این شرکت، مدیر دفترفنآوری اطلاعات و توسعه مدیریت، مدیر دفتر روابط عمومی و سرپرست حوزه فنآوری شرکت و مدیران مرتبط شرکت آبفا تشکیل گردید، ضمن تاکید بر توسعه همکاری های فیمابین از ایجاد اتصال فیبر نوری بین شرکت آب منطقه ای و آبفای استان به منظور تسهیل تبادل اطلاعات مورد نیاز خصوصا اطلاعات مکان محور حمایت شد. 

وی افزود: در راستای اجرای مفاد ماده 6 قانون حمایت از مصرف کنندگان و آیین نامه اجرایی مصوب کمیسیون موضوع اصل 128 قانون اساسی و الزام دستگاه های اجرایی کشور به ارائه خدمت در چارچوب طرح تکریم ارباب رجوع و پاسداشت حقوق شهروندی وموافقت مدیرعامل آبفای استان تهران مقرر گردید راه اندازی سامانه تلفن گویای شرکت در بستر سامانه 122 موجود شرکت آبفا انجام پذیرد.

وی تصریح کرد: اراده انجام این پروژه که در چارچوب ارتقاء سطح خدمت رسانی به مردم صورت می پذیرد نشان دهنده اهمیت تعامل بین مدیران کلان دستگاههای اجرایی می باشد که تحقق این مهم الگوی ارزنده ای از تعاملات بین دستگاهی برای سایر دستگاه های اجرایی بویژه درصنعت آب کشور می باشد.

سنجری نیا تاکید کرد: تحقق این پروژه به عنوان الگوی کشوری صنعت آب در سطح ملی قابل طرح می باشد.

همچنین جواد اسدی مدیر دفتر روابط عمومی، با توجه به اهمیت تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی، به منظور وحدت رویه  پاسخگویی مسائل مربوط به بخش آب و آبفا، پیشنهاد شد که مردم از طریق یک سامانه واحد که همان تلفن گویای 122 است مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند.

وی افزود: مقرر گردید مقدمات اجرایی این طرح انجام و جمع بندی نهایی جهت تصویب و اجرای آن در جلسه انسجام بخشی آب و آبفا با حضور مدیران عامل دوشرکت مربوطه صورت گیرد.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود 60 نفر طی سه شیفت کاری در سامانه 122 مشغول کار هستند که با توجه به افزایش حجم کاری در نظر است بر تعداد پاسخگویان افزوده شود.

کد خبر: 3776
  تاریخ خبر : 21 اسفند 1398
 روابط عمومی
 636
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 44
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 1,234
  • بازدید دیروز : 10,021
  • کل بازدید : 9,620,006
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 3.137.220.120

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751