|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو تاکید کرد:

انجام تبلیغات هدفمند در جهت گسترش فرهنگ مدیریت مصرف در ماه محرم

مشاور وزیر و مسوول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو بر انجام تبلیغات هدفمند در جهت گسترش فرهنگ مدیریت مصرف در ماه محرم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "حجت الاسلام والمسلمین علی یزدان پرست" در همایش ائمه جماعات و مسوولین امور فرهنگی شرکت های آبفا و آب منطقه ای تهران اظهار داشت: تمام دنیای استکبار تلاش می کند تا جمهوری اسلامی را در هم بشکنند.

وی افزود: هم اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی در سن 40 سالگی خود نیاز به ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی دارد و همه آحاد باید بسیج شوند تا در صورت وجود ضعف های داخلی، آن ها مرتفع شوند.

مشاور وزیر نیرو ادامه داد: آمریکایی ها و رژیم آل سعود میلیاردها دلار خرج می کنند تا چهلمین سال انقلاب اسلامی به پایان نرسد که با هوشیاری ملت و تلاش مردم و مسوولین به اهداف خود نمی رسند.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات صحیح و هدفمند یادآور شد: تبلیغات صحیح بسیار اهمیت دارد چراکه اگر تبلیغات ما مناسب نباشد ممکن است اثرات سوء داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین یزدان پرست با بیان اینکه در ایام محرم همه آحاد جامعه به ویژه جوانان در عزاداری ها شرکت می کنند، خطاب به ائمه جماعات و روحانیون توصیه کرد: برای جذب جوانان باید از بیان خوب و شیوا استفاده کرد تا بتوان در جهت هدایت آنان قدم برداشت.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان تهران از سوی ستاد اقامه نماز شایسته تقدیر ویژه شده است گفت: این عنوان به واسطه تلاش های روحانیون و مسوولان امور فرهنگی و همچنین حمایت های مدیران عامل این دو شرکت به دست آمده است.

وی در پایان با تاکید بر انجام سخنرانی های پر محتوا در ایام محرم و انجام فرهنگ سازی در زمینه آب و برق گفت: روحانیون از فرصت پیش رو در جهت فرهنگ سازی و  توجیه مردم اقدام کنند.

همچنین "محمدرضا بختیاری" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در این همایش ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: وجود روحانیون ، ائمه جماعات و مسوولین امور فرهنگی در شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای تهران فرصت مناسبی است تا اقدامات فرهنگی سرلوحه برنامه های شرکت قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش پررنگ روحانیون در گسترش فرهنگ مدیریت مصرف و فرهنگ سازی گفت: بخشی از جامعه نسبت به موضوع آب هوشیار شده اند اما بخش زیادی همچنان در غفلت به سر می برند که ائمه جماعات و روحانیون می توانند نسبت به آگاه سازی جامعه به ویژه در ایام محرم اقدام کنند. و این ماه فرصت مناسبی است که واقعیت مربوط به آب از طریق روحانیون با مردم در میان گذاشته شود.

وی از ائمه جماعات و مسوولین امور فرهنگی شرکت های آب منطقه ای تهران و آب و فاضلاب خواست که در میان کارمندان صنعت آب و آبفا حضور مستمر و جدی داشته باشند چراکه روحانیت از قدیم پناه مردم بوده اند.

همچنین "حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا مهاجری" مسوول امور فرهنگی شرکت آب منطقه ای تهران در سخنانی کوتاه به اهمیت جایگاه روحانیون و مسوولان امور فرهنگی شرکت های صنعت آب در مدیریت مصرف و فرهنگ سازی اشاره کرد.

در پایان این همایش "حجت الاسلام والمسلمین علی یزدانپرست" مشاور وزیر و مسوول امور فرهنگی وزارت نیرو با اهدای لوحی از تلاش های مهدی فروغی سرپرست شرکت آب منطقه ای تهران و محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران به خاطر اقدامات فرهنگی و دینی صورت گرفته در این دو شرکت تقدیر به عمل آورد.

کد خبر: 2646
  تاریخ خبر : 19 شهریور 1397
 الهامی منش
 487
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 62
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 2,585
  • بازدید دیروز : 10,021
  • کل بازدید : 9,621,357
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 3.133.131.168

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751