|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران شرکت آب منطقه ای تهران عنوان کرد:

آزادگان الگویی حماسه ساز در تاریخ کشور هستند

مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران شرکت آب منطقه ای تهران گفت: ورود آزادگان به میهن، حماسه ای سرورآفرین در تاریخ کشور است و آنان همواره به عنوان الگویی حماسه ساز به شمار می روند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محمدحسن صادق زاده" در مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن عزیز اسلامی که با حضور سرپرست شرکت، مشاور امور ایثارگران وزرارت نیرو و جمعی از ایثارگران و آزادگان و خانواده های آن ها بر گزار شد، با اعلام این مطلب اظهار کرد: این عزیزان در طول دوران اسارت علیرغم تحمل مشقت ها، شکنجه ها و رنج های فراوان هیچگاه از آرمان های نظام و انقلاب عقب نشینی نکردند.

وی با بیان اینکه به خاطر فداکاری ها و رشادت های آزادگان و ایثارگران عزیز در کشوری امن زندگی می کنیم، تصریح کرد: آزادگان عزیز اسوه جوانمردی، بردباری و نماد استقامت و استواری هستند، طول دوران اسارت با آن همه سختی و مشقت هیچگاه آن ها را به زانو در نیاورد، آن ها به ما مشق ایمان و آزادگی را آموختند و ما باید ایشان را در زندگی الگوی مناسبی برای خویش قرار دهیم. 
در ادامه این نشست سردار "عباس زارعی" آزاده دوران اسارت و هشت سال دفاع مقدس که در این مراسم حضور داشت، ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین  از آزادگان به عنوان سفیران استقامت و پایداری نام برد و گفت: اسرای کشورمان در بدترین شرایط اسارت در اردوگاه های نیروهای بعثی عراق سربلند و شجاع به آغوش وطن بازگشتند.

 وی با اشاره به خاطراتی از آن زمان و اهمیت جایگاه آزادگان سرافراز برای امام خمینی(ره)، یادآور شد: شما آزادگان با فرمان مقام معظم رهبری به خط مقدم خاکریز دشمن شتافتید و 7 تا 8 سال در مقابل صدامیان بالاترین شکنجه ها را تحمل کردید ، راست قامت ایستادید و با غرور به میهن بازگشتید.

وی افزود: آزادگان مایه حرمت و عزت و احترام برای نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند و آن جوان هایی که در جبهه های حق علیه باطل از خود رشادت ها نشان دادند در طول دوران اسارت نیز با تمام توان در مقابل ظلم و شکنجه و استبداد به مبارزه ایستادند.

سردار زارعی با بیان اینکه دوران اسارت رزمندگان اسلام زمینه بروز اسطوره ها و الگوهایی را فراهم آورد که از جمله آنها می توان به شخصیت بزرگواری همچون سید آزادگان مرحوم حجت الاسلام ابوترابی اشاره نمود، یادآور شد: این عزیز بزرگوار در تمامی دوان اسارت خویش همواره  موجب تسکین روح و دل جوانان و اسرا بود.

وی همچنین گفت: آزادگان با تحمل تمامی رنج ها و مشقات و شکنجه هایی که در طول دوران اسارت به آنها وارد شد، ایستادگی کردند و  همه تلاش خود را در راه حفظ آبروی نظام به کار بردند،این عزیزان اگرچه در اسارت بودند ولی با رفتار و کردار خویش مسئولان اردوگاه های عراقی را اسیر متانت و بزرگی خویش نمودند. 
 سردار زارعی با تاکید بر اینکه اسرای ایرانی در زندان های عراق با داشتن ایمانی قوی و اراده ای استوار رنج اسارت را تحمل می کردند، اضافه کرد:  آزادگان سند پر افتخار جامعه اسلامی هستند و صبوری ها و مقاومت های آنها بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

 در ادامه این مراسم " مهدی فروغی" سرپرست شرکت آب منطقه ای تهران همچنین با اشاره به اینکه این عزیزان در طول دوران اسارت علیرغم تحمل مشقت ها،شکنجه ها و رنج های فراوان هیچگاه از آرمان های نظام و انقلاب عقب نشینی نکردند، عنوان کرد:  اثراتی که شهادت این عزیزان بر خانواده های آنان بر جا گذاشت، بسیار دردناک است و سختی هایی که خانواده های آن ها تحمل کردند از سختی های خود ایثارگران عزیز کمتر نبود.

وی ادامه داد: آنها به ما مشق ایمان و آزادگی را آموختند و ما باید ایشان را در زندگی الگوی مناسبی برای خویش قرار دهیم. نباید اجازه دهیم که کسانی که جانشان را از دست داده اند، نادیده انگاشته شوند و جای ظالم و مظلوم عوض شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم  لوحی به مناسبت تقدیر از رشادت های آزادگان و ایثارگران شرکت آقایان "رحمان علیان"، "سید باقر علیخانی"، "علی محمد عزیزی"، "احمد نظری" و"بهروز  احمدیان"  از طرف سرپرست شرکت به آن ها اهداء شد.

کد خبر: 2599
  تاریخ خبر : 28 مرداد 1397
 الهامی منش
 603
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 57
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 15,125
  • بازدید دیروز : 28,217
  • کل بازدید : 9,419,518
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 34.204.177.148

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751