|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

اسدي: سطح رابطين روابط عمومي امورات و سدها ارتقا مي يابد

نشست گرامي داشت هفته روابط عمومي با حضور مسئولان روابط عمومي امورات و سدهاي تابعه شركت روز چهارشنبه هفته گذشته در محل سد لتيان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي تهران، "جواد اسدي"، رئيس روابط عمومي و امور بين الملل شركت آب منطقه اي تهران روز چهارشنبه (اول خردادماه 92) در نشست گرامي داشت هفته روابط عمومي كه به همت مدير امور نگهداري و بهره برداري سد لتيان در سالن كنفرانس اين سد برگزار شد، گفت:‌ يكي از وظايف خطير روابط عمومي ها در دنياي امروز انتقال پيام صحيح به كاربران و مخاطبين است تا علاوه بر آگاه سازي بتواند سازمان مربوطه را نيز به درستي معرفي نمايد.

اسدي با اشاره به وظايف مسئولان روابط عمومي امورات و سدهاي تابعه، اظهار كرد:‌بايد مديران صف به اين نتيجه برسند كه نقش روابط عمومي و افرادي كه در چنين پست هايي ايفاي نقش مي كنند، اهميت ويژه اي در دنياي امروز دارد و بايد به مسئولان خود اعتماد نمايند.

وي كه در جمع مسئولان روابط عمومي هاي سد و امورهاي تابعه شركت سخن مي گفت، تصريح كرد:‌ عملكرد مسئولان روابط عمومي در سال 90 بررسي و نتيجه آن به مديران اعلام شده است و تلاش مي كنيم تا برآيند فعاليت ها و عملكرد شما مسئولان در سال 91 و 92 در سال آينده به صورت كامل و با تحليل ارايه شود تا بتوان بر اساس آن براي هر يك از واحدهاي صف شركت برنامه ريزي شود.

اسدي به پيگيري درخواست ها و نيازهاي روابط عمومي سدها امورات نيز اشاره كرد و گفت:‌اين نيازها از جمله تامين يك دستگاه دوربين عكاسي همچنان از سال گذشته در حال پيگري است، اما با توجه به مسائل و مشكلات موجود پيشنهاد اين است كه موضوع از طريق مديران مربوطه اعلام و تامين گردد.

رئيس روابط عمومي و امور بين الملل شركت آب منطقه اي تهران،‌ همچنين تاكيد كرد:‌ مسئولان روابط عمومي سد و امورهاي تابعه بايد هرچه سريعتر در كارگروه ها و نشست هاي مروبوطه حضور يابند و ارتباط پايدار و مناسبي را با ادارات دولتي شهرستان به ويژه فرمانداري هاي مربوطه ايجاد كنند.

اسدي يكي از وظايف روابط عمومي شهرستان ها را بررسي و تحليل رسانه هاي محلي ذكر كرد و افزود:‌ شما عزيزان بايد بتوانيد رسانه هاي موجود از جمله روزنامه ها، سايت ها و خبرگزاري هاي محلي را رصد كرده و نتايج بررسي خود را تحليل و ارايه نماييد تا در بهترين زمان ممكن نسبت به آن واكنش نشان داده شود.

وي يكي از مشكلات عمده در زمينه فعاليت مسئولان روابط عمومي را عدم خبررساني به موقع برشمرد و تصريح كرد:‌يكي از ويژگي هاي پيام، زمان است كه بايد به آن توجه ويژه اي شود، چراكه وقتي زمان خبر از دست برود در عمل اين خبر قابل استفاده در رسانه هاي عمومي را نخواهد داشت و خبري كه مي تواند مخاطب را تحت تاثير قرار بدهد به راحتي ويژگي خود را از دست مي دهد.

اسدي در ادامه به نقش روابط عمومي ها در پيشگامي و ارتقاي بهره وري سازمان ها اشاره كرد و گفت: در اين زمينه در تلاش هستيم كه از سال آينده و با توجه به عملكرد مسئولان روابط عمومي در امورات و سدهاي تابعه، ايشان را از سطح رابط روابط عمومي به سطح مسئول روابط عمومي ارتقا داده و براي هر يك از واحدهاي صف يك واحد مستقل به اين نام ايجاد كنيم.

در اين نشست، پيشنهاد شد تا موضوع روابط عمومي، استقلال مسئولان روابط عمومي امورات و سدها و همچنين تكريم ارباب رجوع در دستور كار شوراي معاونت حفاظت و بهره برداري شركت قرار گيرد.

"عليرضا ايزدي" رابط روابط عمومي معاونت حفاظت و بهره برداري، "عبدالناصر ابراهيمي"، رابط روابط عمومي امور آب شهريار، "محمدرضا عنقايي"، رابط روابط عمومي سد لتيان، "سعيد خليلي"، ‌رابط روابط عمومي سد ماملو، "محمد خنجري"، رابط روابط عمومي سد طالقان، "فرشيد فلاح"، ‌رابط روابط عمومي امور آب رباط كريم، "جعفر بني عامر"، رابط روابط عمومي امور آب پاكدشت، "نسيم بازيار"، رابط روابط عمومي امور آب ورامين و "نسرين واحدي"، رابط روابط عمومي امور آب شهرستان ري، مدير و كارشناسان روابط عمومي ستاد شركت آب منطقه اي تهران در اين نشست حضور داشتند كه به پاس تلاش ها و خدمات صورت گرفته، لوح تقديري به همراه احكام يكساله به ايشان اهدا گرديد.
کد خبر: 233
  تاریخ خبر : 5 خرداد 1392
  آخرین به‌روزرسانی : 6 خرداد 1392
 پرسنل شرکت
 1251
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 50
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 3,129
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,425,895
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 35.171.159.141

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751