|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران؛

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران موفق به کسب تندیس سیمین سرآمدی شد

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران موفق به کسب تندیس سیمین سرآمدی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که در دانشگاه تربیت مدرس و با حضور مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ، جمعی از پیشکسوتان و اساتید دانشگاهی و با حضور بی شمار روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های سراسر ایران برگزار گردید، روابط عمومی شرکت موفق به کسب تندیس سیمین سرآمدی شد.

در این مراسم هوشمند سفیدی دبیرکل و سخنگوی خانه روابط عمومی ایران گفت: عامل مهم در تحقق الگوی سرآمدی در روابط عمومی ها، منابع انسانی کارآمد از جمله مدیران روابط عمومی ها هستند و در وضعیت کنونی کشور که شاهد استقرار دولت دوازدهم هستیم، انتخاب مدیران روابط عمومی باید بر اساس چهار شاخص علم، تجربه، شخصیت و روحیه خدمت انجام پذیرد و وزیران می بایست برای تقویت اطلاع رسانی دولت به این عامل توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در ادامه افزود: مدل سرآمدی، مدلی همه جانبه است که به همه عوامل لازم برای موفقیت و اثربخشی توجه دارد و با اجرای این مدل در دستگاه های اجرایی، شاهد توسعه پاسخگویی، ارائه خدمات ارتباطی کیفی و افزایش میزان رضایتمندی ذی نفعان خواهیم شد.

سفیدی تاکید کرد : تجهیز و تامین منابع مالی، انسانی، فنی، فن آوری و تجهیزاتی روابط عمومی ها، گام نخست در این راه است.

در ادامه مراسم شجاعی کیاسری مشاور وزیر کشور با اشاره به نگاه مسوولین شرکت ها به روابط عمومی ها گفت: متاسفانه همچنان نگاه ها به روابط عمومی به شکل سنتی است و حوزه روابط عمومی در دید مسوولین زنگ تفریح آن سازمان یا ارگان یا وزارتخانه است و بهایی به روابط عمومی ها داده نمی شود.

وی تصریح کرد: کارکرد شرکت ها، ارگان ها، مدیران و وزرا از طریق روابط عمومی ها دیده می شود لذا نباید هر کارمند یا مدیری که در آن سازمان عنصر زیادی تلقی شده را در حوزه روابط عمومی گماشت.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور افزود: روابط عمومی ها را رسانه می دانم چرا که به صورت مستمر با مردم در ارتباط هستند ضمن این که روابط عمومی موفق آن روابط عمومی است که اطلاع رسانی لحظه به لحظه داشته و اخبار را سریع و دقیق تنظیم کرده و در اختیار اصحاب رسانه قرار دهد. چرا که خبرنگاران هیچ گاه منتظر دریافت خبر نمانده و قطعاً آن را از طرق مختلف به دست می آورند. ضمن این که روابط عمومی ها باید بکوشند کلیپ و گزارش های تصویری مفید و به روز را تولید کرده و در اختیار مخاطبان قرار دهند.

شجاعی کیاسری بیان کرد: وجود مدیریت متمرکز فضای مجازی در روابط عمومی ها به دلیل کارکرد این موضوع و افزایش استفاده مردم از شبکه های اجتماعی و تغییر شیوه های پیام رسانی در دنیا یکی از اقدامات مهم روابط عمومی هاست و لازم است در این زمینه استفاده بیشتر و جدی تری از بستر شبکه های اجتماعی صورت گیرد.

در پایان این مراسم که در روز چهارشنبه 25 مرداد ماه در تالار شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس و با حضور بیش از 300 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی برگزار شد، روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران با توجه به تعهد به سرآمدی در سال های گذشته و براساس مدل EFQM و شاخص های روابط عمومی طبق آراء ممیزان و ارزیابان موفق به کسب تندیس سیمین سرآمدی در سال 96 شد.

گفتنی است در این آیین از روابط عمومی های شرکت های مختلف در سراسر ایران با تندیس های "تعهد به سرآمدی"، "تندیس بلورین"،"تندیس سیمین" و "تندیس زرین" تقدیر بعمل آمد.

کد خبر: 1875
  تاریخ خبر : 31 مرداد 1396
 الهامی منش
 738
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 65
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 848
  • بازدید دیروز : 9,942
  • کل بازدید : 9,629,562
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 18.188.44.223

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751