|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

آیین معارفه سرپرست جدید امور منابع آب شهریار برگزارشد

آیین معارفه سرپرست جدید امور منابع آب شهریار با معرفی "وحید مرادی نسب" برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، " محمدرضا  خانیکی" معاون حفاظت و بهره برداری شرکت  در آیین معارفه سرپرست جدید امور منابع آب شهریار که امروز(یکشنبه) در این امور برگزار شد، گفت: حوزه شهریار حوزه پیچیده ای  از لحاظ تامین آب شرب، مسایل آب زیرزمینی، آب سطحی، مدیریت سیلاب، مسایل حقوقی و برداشت مصالح رودخانه ای محسوب می شود.

خانیکی سپس اظهار کرد: "محسن حامی فرد" مدیر پیشین این امور از نیروهای مجرب حوزه حفاظت و بهره برداری محسوب می شدند که در کنار کارشناسان این حوزه در رفع مشکلات امور قدم های موثری را برداشته اند.

وی با بیان اینکه " وحید مرادی نسب" سرپرست جدید این امور از مدیران موفق حوزه حفاظت منابع آب محسوب می شود، عنوان کرد: هدف از این جابه جایی های مدیریتی، رشد و پویایی مجموعه و همچنین استفاده از تخصص مدیران مختلف در حوزه امورهای منابع آب می باشد.

خانیکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی در شرکت آب منطقه ای تهران گفت: علی رغم اختصاص نیافتن اعتبارات لازم به شرکت، اقدامات و فعالیت های قابل توجهی به خصوص در زمینه گشت و بازرسی منسجم و مستمر منابع آب، انسداد چاه های غیرمجاز و نصب کنتورهای حجمی هوشمند و سایر موارد مربوط به این طرح انجام شد.

وی اجرای طرح تعادل بخشی در امور منابع آب شهریار را با توجه به وضعیت آب زیرزمینی حوزه جنوب غرب استان بسیار با اهمیت قلمداد کرد و یادآور شد: آب شرب این حوزه از طریق آب های زیرزمینی تامین می شود و افت سطح آب های زیرزمینی در این حوزه تاثیر منفی بر تامین آب شرب  مطمئن و پایدار منطقه خواهد گذاشت.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران ادامه داد: با توجه به بارش های مناسب حوزه آبریز و افزایش دما که موجب  ذوب ذخایر برفی  و بروز سیلاب خواهد شد، بنابراین مدیریت سیلاب و همچنین شناخت نقاط حادثه خیز در این حوزه و هماهنگی با فرمانداری ها و سایر دستگاه های اجرایی جهت جلوگیری از بروز خسارات جانی و مالی بسیار مهم تلقی می شود.

خانیکی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز حوزه امور منابع آب شهریار بایستی از طریق کارشناسان و گروه گشت و بازرسی شناسایی شود، تاکید کرد: امور آب باید برای مدیریت صحیح  سیلاب های پیش رو از ظرفیت فرمانداری و استانداری نیز بهره لازم را ببرد.

وی افزود: یکی از کارهای شاخصی که در امور منابع آب شهریار  انجام شد، برگزاری کارگروه تعیین تکلیف معادن شن و ماسه شهریار و شهر قدس در مخروطه افکنه رودخانه های کرج و  شاه چای بود که این جلسات به صورت شهرستانی و استانی برگزار گردیده و انتظار میرود پیگیری های لازم در خصوص اجرایی شدن مصوبات برای ساماندهی رودخانه ها و معادن صورت گیرد.

خانیکی با بیان اینکه رفع مشکلات سیستم ساماب در این امور ضروری  می باشد، گفت: تمامی گزارشات و اقدامات مربوط به صدور مجوز ها و غیره از طریق این سیستم باید انجام شود.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات مدیر پیشین این امور اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همدلی تمامی همکاران امور منابع آب شهریار بتوانیم خدمات موثر و حاکمیتی خود را ارائه کنیم.

"مصطفی دهقان" مدیر دفتر حفاظت منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران، نیز در این نشست با اشاره به اینکه تغییر و تحول  لازمه هر سیستمی است، عنوان کرد: سرپرست جدید امور منابع آب شهریار از چهره های باتجربه شرکت می باشند و امید است با تدابیر  ایشان گام های موثری در جهت حفاظت از منابع آب این شهرستان برداشته شود.

مدیر پیشین این امور در ادامه  ضمن آرزوی توفیق برای سرپرست جدید، افزود: در این مدت سعی شده است تا کار مشارکتی و گروهی در این امور مورد توجه قرار گیرد و بر همین اساس مشکلات مرتفع شود.

سرپرست جدید امور منابع آب شهریار نیز در ادامه  ضمن شکر از زحمات مدیر پیشین امور اضافه کرد: همکاران این مجموعه که به شرایط و مشکلات واقف هستند، بایستی با همدلی و کار مضاعف  و نیز انظباط کاری اهداف شرکت آب منطقه ای تهران را مد نظر قرار داده  تا بتوان عملکرد مناسب و باکیفیتی را ارائه  کرد.

گفتنی است، در پایان این  آیین، حکم سرپرستی "وحید مرادی نسب"  از سوی مدیر عامل شرکت به وی اهداء و لوح تقدیری نیز به " محسن حامی فرد" مدیر پیشین این امور تقدیم شد.

 

 

کد خبر: 1645
  تاریخ خبر : 27 فروردین 1396
 کاربر روابط عمومی
 2262
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 61
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 11,111
  • بازدید دیروز : 28,217
  • کل بازدید : 9,415,504
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 44.213.75.78

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751