|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مديران شركت آب منطقه اي تهران ميهمان وزير نيرو شدند

وزير نيرو گفت: شركت آب منطقه اي تهران،‌كاري فشرده، پرحجم و حساس را در كشور انجام مي دهد و طرح هاي شاخصي را اجرا كرده كه ديگران نتوانسته اند آن را اجرايي نمايند.

به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي تهران، مهندس "مجيد نامجو" روز سه شنبه 14 اسفندماه 91، در ديدار مديرعامل، معاونين، مديران و مجريان طرح هاي شركت با تبريك پيشاپيش عيد نوروز، اظهار كرد: سالي كه گذشت سال سخت و حساسي بود و بويژه در تامين منابع مالي طرح ها مشكلات فراواني وجود داشت و سال آينده نيز بايد آماده وضعيت هاي مشابه باشيم.

نامجو با بيان اينكه رييس جمهور بر عزم جدي مديران و همكاران دولت در اتمام طرح ها و برنامه هاي نيمه تمام باقيمانده تاكيد دارند، تصريح كرد: همه بايد با غيرت و عزم جدي در ميدان عمل حضور داشته باشيم و كمك كنيم تا در پايان عمر دولت دهم، برنامه هاي خوب اجرايي كشور به مرحله نهايي رسيده و بر زمين نماند.

وي با تقدير از تلاش هاي صورت گرفته توسط شركت آب منطقه اي تهران در تامين و انتقال آب مورد نياز كشور، افزود: شما كارهاي خوبي را آغاز كرده ايد كه نبايد متوقف شده و روي زمين بماند به همين دليل در كنار مديريت هزينه ها بايد به مديريت درآمد شركت نيز توجه جدي شود و بايد به فكر تامين منابع مالي جديد باشيد.

وزير نيرو همچنين گفت: با توجه به اينكه فروش اوراق مشاركت در شركت آب منطقه اي تهران براي نخستين بار، ‌امسال، رقم خورده است، بايد دقت شود كه ظرفيت هاي لازم در كشور وجود دارد و فرصت هاي خوبي نيز هست كه بايد از آن به شكل مطلوبي استفاده شود.

نامجو با تاكيد بر اينكه تهران بايستي الگوي ساير شركت هاي آب منطقه اي در كشور باشد، خاطر نشان كرد:‌ كارهاي خوبي شروع شده و بايد آن را با حراست و حفاظت بيشتري ادامه داد.

وي برگزاري اين نشست را براساس دو دليل عمده ذكر كرد و گفت:‌ نخستين دليل، دريافت و پيگيري عملكرد سال گذشته و امسال در بخش آب استان تهران است و دومين دليل نيز اينكه با توجه به پايان دولت دهم، احساس وظيفه بود تا نقشه راهي براي وزارت نيرو در دولت آينده تدوين و در اختيار وزير بعدي قرار گيرد.

وزير نيرو در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر توان بالاي شركت آب منطقه اي تهران و مديران اين مجموعه، تصريح كرد: اين شركت در بخش هاي مختلف از مديران و كارشناسان مجرب،‌تلاشگر و متخصص بهره مي برد كه بايد در سال آينده بيش از گذشته تقويت شوند. در سال هاي اخير در كشور شاهد پيشرفت و توسعه امور زيربنايي و توسعه صنعتي بوديم و به همين دليل جا دارد در سال هاي پيش رو، بيشتر به تقويت و آموزش كادر مديريتي و بدنه كارشناسي دستگاه ها پرداخته شود.

نامجو اجراي پروژه انتقال آب از سرشاخه هاي دز به قمرود را يكي از موفقيت هاي شركت آب منطقه اي تهران برشمرد و گفت:‌ اين پروژه يكي از عظيم ترين طرح هاي انتقال آب در كشور است كه بسيار خوب و ارزنده اجرا شده است. همچنين پروژه احداث سد نم‌رود نيز از ديگر طرح هاي خوب شركت مي باشد كه بايد با وجود همه چالش ها و مشكلات موجود، به سمت جلو حركت كرده و به اتمام برسد.

مقام عالي وزارت نيرو در ادامه استفاده از پساب را در كشور و به ويژه در استان تهران موضوع مهمي برشمرد و افزود: ‌استفاده از پساب تصفيه شده در تهران جاي كار بسياري دارد و بايد از هم اكنون روي اين مسئله مهم برنامه ريزي شده و تمركز گردد.

وي آبرساني به شهر پرديس، تامين آب مسكن مهر، فروش اوراق مشاركت طرح هاي آبي و ساير اقدامات ارزنده شركت آب منطقه اي تهران را ستود و اظهار كرد: ‌تعيين تكليف چاه هاي فاقد پروانه موضوع بسيار مهمي بود كه در كشور آغاز شد و در استان تهران نيز بايد با جديت و برنامه ريزي دقيق اجراي آن ادامه يابد و نتايج آن نيز تدوين و ارائه شود. در اين زمينه اگر لايحه و يا دستورالعملي براي اجرا و برطرف نمودن مشكلات، نياز باشد، بايد در اسرع وقت عملياتي گردد.

وي با آرزوي سالي خوش براي مجموعه مديران و كاركنان شركت آب منطقه اي تهران و خانواده هايشان در سال 92، اظهار كرد:‌ خوشحاليم كه به عنوان يك وزارتخانه برتر در زمينه فروش اوراق مشاركت در كشور عمل نموديم. جاي كار براي بخش آب در كشور وجود دارد و البته در كنار اين فرصت،‌حساسيت هاي زيادي نيز هست كه بايد با عنايت به آن و همدلي و همكاري، نسبت به اجراي طرح هاي تامين و انتقال آب عمل نماييم.

نامجو در پايان با اشاره به اقدامات مثبت دولت در زمينه اصلاح الگوي مصرف، گفت:‌ با حضور رييس جمهوري و توجه جدي ايشان به مقوله اصلاح وضعيت مصرف آب كشاورزي، در حال حاضر فرصت استثنايي در كشور ايجاد شده كه بايد از آن به خوبي استفاده شود و ساماندهي آب كشاورزي مدنظر قرار گيرد.

در ابتداي اين نشست صميمانه، مهندس "خسرو ارتقايي"‌ مديرعامل شركت آب نطقه اي تهران گزارشي از عملكرد يكساله اين شركت در قالب كتاب اول وزارت نيرو و برنامه آتي شركت در دولت آينده را ارايه كرد. همچنين اعضاي هيات مديره، معاونين، مشاوران، مديران و مجريان طرح هاي مختلف شركت ضمن معرفي خود به ارايه گزارش عملكرد به وزير نيرو پرداختند.

کد خبر: 150
  تاریخ خبر : 16 اسفند 1391
  آخرین به‌روزرسانی : 16 اسفند 1391
 پرسنل شرکت
 1409
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 93
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 17,971
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,440,737
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 3.90.255.22

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751