|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

حجت الاسلام "محمودرضا مهاجری" تاکید کرد:

باید قدردان فضای همدلی بین مدیران و همکاران آب تهران باشیم

مدیر دفتر فرهنگی و دینی شرکت آب منطقه ای تهران در بیاناتی اظهار کرد: اکنون فضای بسیار خوبی در بین مدیران، کارکنان و مجموعه شرکت آب منطقه ای تهران وجود دارد که باید قدردان این وضعیت باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، حجت الاسلام "محمودرضا مهاجری" در نشست شورای مدیران شرکت و آیین تکریم و معارفه معاون پیشین و سرپرست جدید معاونت اداری، مالی و پشتیبانی شرکت که روز دوشنبه 25 آبان ماه 94 در محل سالن کنفرانس و با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران، مجریان طرح ها و جمع زیادی از همکاران برگزار شد، گفت: سقایی مردم را جز با وحدت، مهر، محبت و همدلی نمی توان انجام داد و باید قدردان فضای مثبت موجود در بین مدیران و کارکنان شرکت باشیم.

مهاجری اضافه کرد: خوشحالیم که در مجموعه ای فعالیت می کنیم که به دور از حاشیه به کارهای تخصصی و سقایی مردم استان تهران مشغول هستند.

مهاجری با گرامی داشت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و اربعین حسینی، گفت: ما هر چه داریم از برکت محرم و صفر است و در این ایام که مردم به صورت گسترده و خودجوش به زیارت مرقد مطهر امام حسین (ع) می روند و به نوعی این ایام را سوگواری می کنند ما نیز اگر توان رفتن به زیارت را نداریم می توانیم با خواندن زیارت اربعین این روز را گرامی بداریم که سفارش هایی زیادی هم در همین زمینه شده است. به هر حال در کنار این همه مشغله و کار، خوب است انسان اندکی با خود و خدای خود خلوت کند که زیارت اربعین این فرصت را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سنت تغییر یک سنت الهی است، تصریح کرد: "تغییر" لازمه و از جمله اصول زندگی و جهان هستی است. امروز نیز به همین دلیل دور هم جمع شده ایم. کارهایی که در حوزه اداری، مالی و پشتیبانی در سال های اخیر انجام شده است کارهای خوب و دلسوزانه بوده که باید از آن قدردانی شود، امیدواریم مهندس حبیبی در مسوولیت جدید بتوانند کشتی آب منطقه ای تهران را در حوزه اداری و مالی با مدیریت خود به منزل مقصود هدایت کنند.

 

ویژگی های فردی آقای علیپور به بالندگی شرکت کمک کرد

در ادامه این نشست، مهندس "مهدی فروغی" قائم مقام شرکت در سخنانی با اشاره به ویژگی ها و خصوصیت های فردی آقای علیپور، اظهار کرد: خصوصیات فردی ایشان موجب بالندگی شرکت در بسیاری از حوزه ها شد که در نبود ایشان، و برای پر کردن این خلاء، باید فکر شود. از خصوصیات بارز ایشان در زمان مسوولیت، اقدامات و فعالیت های برون سازمانی به ویژه در حوزه قضایی و حقوقی بود که کمک بسیار خوبی برای شرکت آب منطقه ای تهران بود.

فروغی سپس یادآور شد: باید در نبود ایشان تقسیم کار مناسبی صورت گیرد و شاید در برخی از حوزه به ویژه در بخش حقوقی کارها سنگین تر شود. در حوزه کارهای مالی، باید گفت که کارها تک بعدی نبوده و تک تک عزیزان در بخش های مالی، حفاظت و غیره در این زمینه همکاری کرده اند. به هر حال، برای مجموعه آب تهران، بستر درآمدزا بستر حفاظتی است که با حضور مهندس حبیبی که از جنس همین حوزه هستند، قطعا این بخش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: انتخاب مهندس حبیبی به عنوان یکی از مدیران مجموعه شرکت سبب خواهد شد تا این باور که تلاش و توانمندی های همکاران دیده می شود، در اذهان پر رنگ شود و به بالندگی و رشد روزافزون مجموعه شرکت کمک کند.  

 

همکاری و تعامل نزدیک با حوزه حفاظت و بهره برداری

مهندس "محمدرضا خانیکی" معاون حفاظت و بهره برداری شرکت نیز در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات "تقی علیپور" در جایگاه معاون پیشین اداری، مالی و پشتیبانی شرکت، اظهار کرد: ایشان به حق کمک های قابل توجهی را در حوزه حفاظت و بهره برداری داشتند، حضور در کمیسیون صدور پروانه ها، کمک به حل اختلافات بستر و حریم رودخانه ها و مجاری آب های سطحی، نقش مهمی که در پیگیری پرونده های حقوقی ایفا کردند، حضور مستمر و اثرگذار در شورای حفظ حقوق بیت المال، همکاری نزدیک در عملیات و اجرای آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها چه در بخش مالی و چه در بخش حقوقی، خرید ساختمان برای امورات و کمک به تثبیت حاکمیت امورات آب همه و همه نشان از همکاری و تعامل نزدیک ایشان با حوزه حفاظت و بهره برداری دارد.

خانیکی همچنین گفت: خوشحالیم که جانشین آقای علیپور از بدنه امورات آب و از جنس حفاظت است و امیدواریم که راهی که در زمان آقای علیپور طی شد، توسط ایشان و با قدرت بیشتری ادامه یابد و این اطمینان را می دهم که معاونت حفاظت و بهره برداری هر نوع کمک و همکاری نیاز باشد، انجام خواهد داد.

وی در پایان با قدردانی از مهندس ارتقایی در نگاه ویژه ایشان برای انتخاب مدیران، گفت: توجه به ظرفیت های داخلی شرکت و استفاده از نیروی انسانی توانمند داخلی، نگاه بسیار مثبت و خوبی است که جای قدردانی دارد و امید است که بتوانیم جوابگوی این حسن انتخاب ها باشیم.

 

جنگندگی و به نتیجه رساندن کار از جمله ویژگی های آقای علیپور است

دکتر "رضا مومنی وصالیان" معاون طرح و توسعه شرکت نیز در سخنان کوتاهی تاکید کرد: روحیه جنگندگی و به نتیجه رساندن کار از جمله خصوصیات بارز آقای علیپور بود که نقش مهمی در پیشبرد اهداف شرکت داشت. ایشان همواره تلاش داشتند تا کار را به نتیجه برسانند و این روحیه بسیار خوب و مهم است.

مهندس "سجاد برشنده" معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت نیز در سخنانی اظهار کرد: امید است که مهندس حبیبی در مسوولیت جدید بتوانند در شکوفایی شرکت و جلب رضایت همکاران موفق تر از گذشته باشند و هرگونه کمکی نیاز باشد، حوزه معاونت برنامه ریزی در آن کوتاهی نخواهد کرد.

در پایان این نشست، "موسی ملکی" مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت با اشاره به اینکه آب تهران ظرفیت بسیار خوبی از نظر منابع انسانی و مدیریتی دارد، گفت: خوشحالیم که جوانانی موفق و متخصص در این مجموعه گرد آمده اند. همه باید تلاش کنیم تا رضایت خداوند سرلوحه کاری ما باشد و اگر رضایت حق تعالی در نظر گرفته شود عزت به همراه خواهد آورد و خداوند زمینه رشد فرد را فراهم می کند. اما اگر رضایت خداوند در امور مدنظر قرار نگیرد حتی اگر همه بخواهند که عزیز بماند اما او به زمین خواهد خورد.

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه مساله مهم،دستیابی به اهداف سازمانی است، گفت: هدف رسیدن به اهداف سازمان است و باید این اهداف مورد توجه و مدنظر قرار گیرد. باید دانست که آنچه باقی می ماند خدمات خوب و رضایت خداوند است. به هر ترتیب، مهندس حبیبی یکی از مدیرانی هستند که با توجه به مدیریت در امورات آب، با درآمدزایی و امور پرسنلی آشنا هستند و در زمان مسوولیت در امورات نیز رضایت مجموعه را فراهم کرده اند.

کد خبر: 1242
  تاریخ خبر : 25 آبان 1394
 کاربر روابط عمومی
 1031
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 54
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 13,334
  • بازدید دیروز : 28,217
  • کل بازدید : 9,417,727
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 54.165.122.173

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751