|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران تاکید کرد:

حوزه اداری، مالی و پشتیبانی حوزه ای حساس و قانون مدار

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: دقت، حساسیت و قانون مداری در حوزه اداری، مالی و پشتیبانی اهمیت ویژه ای دارد که خوشبختانه در سال های اخیر به آن توجه جدی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، مهندس "خسرو ارتقایی" در آیین تکریم معاون پیشین اداری، مالی و پشتیبانی و معارفه سرپرست این معاونت و نشست شورای مدیران که روز دوشنبه 25 آبان ماه 94 با حضور معاونین، مدیران واحدهای مختلف، مجریان طرح های عمرانی و تعدادی از همکاران در محل سالن کنفرانس برگزار شد،اظهار کرد: تلاش های بسیاری در حوزه های مختلف معاونت اداری، مالی و پشتیبانی طی سال های اخیر انجام شده است، که دقت، حساسیت و قانون مداری در این حوزه اهمیت ویژه ای دارد که خوشبختانه در سال های اخیر به آن توجه جدی شده است.

ارتقایی با بیان اینکه این حوزه، بسیار حساس و مهم است، گفت: در سال های اخیر و با حضور جناب آقای علیپور و با همدلی و همکاری هایی که در بین همه واحدها صورت گرفته است، فعالیت های خوب و مثبتی انجام شده که جای قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: گاهی قانون مداری و نه گفتن کار بسیار سختی است، اما این حوزه به ویژه بخش مالی با توجه به حساسیت هایی که دارد رعایت کامل قوانین و نه گفتن را تاکنون به خوبی انجام داده و این امر لازمه کار این حوزه است.

ارتقایی ادامه داد: واقعا در بخش آب کشور کسب درآمد به سختی انجام می شود و بنابراین باید در هزینه کرد این درآمد با حساسیت ویژه ای عمل شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران حضور و روش آقای علیپور در جایگاه معاون پیشین اداری، مالی و پشتیبانی را موثر و نقش آفرین در حل مشکلات و برون رفت از چالش بزرگ شرکت دانست و گفت: طی سال های گذشته که ایشان عهده دار این مسوولیت بوده اند، شرایط ویژه و اورژانسی به خصوص در بیرون از سازمان اتفاق می افتاد که با درایت و حضور موثر ایشان مسائل حل و فصل می شد. کارهای بسیار زیادی که در این چند سال انجام شد از جمله مسائل حقوقی و حل پرونده های حقوقی، برطرف شدن مشکلات بازنشستگان و به روز شدن پرداختی ها و کارهای متعدد دیگر.

ارتقایی تاکید کرد: باید هر فردی در جایگاهی که حضور دارد، وظایف خود را به درستی و به نحو احسن انجام دهد و مدیران شرکت نیز در کلان تلاش دارند تا از حقوق شرکت دفاع نمایند و مشکلات را برطرف کنند.

ارتقایی اظهار امیدواری کرد: با صدور حکم مشاور مدیرعامل برای ایشان، ظرفیت و همکاری های ایشان با مجموعه شرکت از جمله شورای حفظ حقوق بیت المال، حل پرونده های مالی و حقوقی و مشاوره در زمینه مسائل اداری ادامه یابد.

وی با معرفی مهندس "راما حبیبی" به عنوان سرپرست جدید معاونت اداری، مالی و پشتیبانی شرکت، تصریح کرد: تاکید و تکیه بر ظرفیت های داخلی و نیروی انسانی توانمند که در سطح شرکت آب منطقه ای تهران وجود دارد، همواره در دستور کار قرار دارد و انتخاب مهندس حبیبی نیز در همین جهت انجام شده است.

ارتقایی اضافه کرد: ارتباط تنگاتنگ حوزه مالی با حوزه حفاظت و بهره برداری و شناخت درست از این حوزه ها در انتخاب مهندس حبیبی موثر بوده است چنانچه ایشان علاوه بر حضور در حوزه ستادی شرکت، مسوولیت مدیر امور آب غرب استان که اکنون آب منطقه ای البرز محسوب می شود و همچنین مسوولیت اداره منابع آب شهر ری و امور آب شهریار را بر عهده داشته اند که این مسوولیت ها نشان از توانمندی های ایشان دارد.

ارتقایی ادامه داد: امسال در شرایطی که سرلوحه فعالیت های شرکت، طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی است و عمده فعالیت های ما در حوزه حفاظت و بهره برداری رقم می خورد، حضور و انتخاب مهندس حبیبی به عنوان یکی از اعضای بدنه این حوزه می تواند به پیشبرد اهداف شرکت کمک شایانی کند.

وی در پایان از تلاش ها و زحمات شبانه روزی واحد مالی شرکت از جمله "محسن هاشمی" به عنوان مدیران این دفتر قدردانی کرد و گفت: حذف بندهای مجمع که در سال جاری بدون بند مالی انجام شد، کسب رتبه نخست در بین شرکت های آب منطقه ای کشور، قانون مندی و قانون مداری، توان نه گفتن به خواسته های مالی و مدیریت صحیح در بخش هزینه کرد و درآمدها از جمله ویژگی های حوزه مالی شرکت محسوب می شود.

کد خبر: 1239
  تاریخ خبر : 25 آبان 1394
  آخرین به‌روزرسانی : 1 آذر 1394
 کاربر روابط عمومی
 1309
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 84
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 20,454
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,443,220
  • آخرین به روزرسانی : 10 فروردین 1403 17:23:27
  • شناسه IP شما : 3.238.12.0

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751