|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

لطفا مرا نشویید!

درحالی که بحران آب روز به روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند، به نظر می‌رسد ارزش‌های اخلاقی در جامعه نیز در راستای این مساله با تغییرات جالبی همراه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران به نقل از آژانس خبری انرژی، اگر روزگاری خودرو تمیز و آراسته نشان‌دهنده شخصیت بالای مالک خودرو به حساب می‌آمد، شاید این روزها خودرو خاکی و کثیف بیشتر این شخصیت را نمایندگی کند!

بحران آب باعث شده اهمیت برخی کارها پس از موضوع “مدیریت مصرف آب” قرار بگیرد و شاید اگر خودرویی به خاطر مصرف نشدن آب خاکی شده باشد دیگر به اندازه سابق امر مذمومی به نظر نیاید. در عوض نشان‌دهنده توجه مالک خودرو به لزوم مصرف‌نشدن آب برای امور غیر ضروری و مدیریت مصرف در شرایط کنونی است.

در این زمینه شرکت آب منطقه‌ای تهران با طراحی تصویری، به این موضوع تاکید کرده است. این شرکت با الگوبرداری از تصویر مشابه خارجی که در بحران آب کالیفرنیا از آن استفاده شده بود، مالکان خودرو را به عدم استفاده از آب شهری برای شست‌وشوی خودرو ها تشویق می‌کند.

کد خبر: 1139
  تاریخ خبر : 11 مرداد 1394
  آخرین به‌روزرسانی : 11 مرداد 1394
 پرسنل شرکت
 721
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 95
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 5,995
  • بازدید دیروز : 10,764
  • کل بازدید : 9,684,636
  • آخرین به روزرسانی : 6 اردیبهشت 1403 00:04:30
  • شناسه IP شما : 3.17.150.89

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751