|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری دومین نشست کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران

دومین نشست کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران در راستای اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، دومین نشست کمیسیون توسعه مدیریت شرکت روز چهارشنبه (27 خردادماه 94) در خصوص تبیین سامانه راهبری توسعه مدیریت (ساتم) و معرفی سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری منابع آب و امور مشترکین (ساماب)  با حضور قائم مقام مدیرعامل، دبیران و اعضای کمیته های پنج گانه ذیریط در محل سالن کنفرانس برگزار گردید.

در این نشست، مجری طرح سامانه ساماب با معرفی این سامانه گفت: این سیستم در حال حاضر در شرکت های آب منطقه ای کرمانشاه و همدان اجرا شده است و به زودی در شرکت آب و برق خوزستان نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی همچنین ضمن توضیحاتی در خصوص اهمیت و ضرورت اجرای این سامانه و قابلیت ها و عملکردهای آن تصریح کرد: گسترش این نرم افزار در تمامی شرکت های آب منطقه ای کشور در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سامانه جهت حرکت در راستای توسعه دولت الکترونیک وهوشمند سازی اداری مورد استفاده قرار می گیرد، درباره دیگر قابلیت های آن اظهار کرد: تبدیل و پایش اطلاعات، آموزش، اجرای فرآیندها، قابلیت های ویژه، مدیریت کاربران، مدیریت مالی، اتصال به دفاتر پیشخوان دولت و امور مربوط به متقاضیان و مشترکین از جمله ویژگی های این سامانه است.

مجری طرح سامانه ساتم نیز با تاکید بر نقش مهم برگزاری منظم جلسات کمیسیون توسعه مدیریت و کمیته های پنجگانه آن در اجرای برنامه های نقشه راه اصلاح نظام اداری و با اشاره به این سامانه، بیان کرد: بی تردید تحقق بخش قابل توجهی از اهداف این کمیسیون، آشنایی با نحوه عملکرد این سامانه و نحوه دسترسی  اعضاء به آن
می باشد.

در پایان این نشست نیز  مهندس "علیرضا سنجری نیا" دبیر کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران و مدیر دفتر بهبود مدیریت این شرکت با ارائه توضیحاتی در باره فعالیت های کمیته های تخصصی پنجگانه طی سه ماه اول سال جاری خاطر نشان کرد: مشارکت، باور، اعتماد و ضرورت حضور فعالانه اعضای کمیسیون همواره راه گشای برنامه های این کمیسیون خواهد بود.

سنجری نیان همچنین گفت: قابلیت های این سامانه در راستای تحقق مواد36، 37 و 38 فصل پنجم و بند 10 ماده 115 قانون مدیریت خدمات کشوری و نیز منطبق با برنامه های اول، دوم و هفتم برنامه جامع اصلاح نظام اداری،  اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و در راستای اهداف کاهش تصدی گری بوده و دارای آثار قابل توجهی در بهبود نتایج ارزیابی عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران می باشد.

کد خبر: 1104
  تاریخ خبر : 27 خرداد 1394
  آخرین به‌روزرسانی : 30 خرداد 1394
 پرسنل شرکت
 1095
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 80
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 571
  • بازدید دیروز : 9,942
  • کل بازدید : 9,629,285
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 3.133.147.87

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751