|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

انتشار راهبرد مشارکت

 

انتشار راهبرد مشارکت شرکت آب منطقه ای تهران

 

طبق بند 2 ماده 9 مصوبه شماره 1127128 مورخ 28/12/1395 شورای عالی اداری با عنوان ”حقوق شهروندی در نظام اداری“، شهروندان حق دارند تا سیاست‏‏‏ها، تصمیمات، فرآیندها، خدمات و اقدامات دستگاه‌‏های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز نمایند.

 

این شرکت کلیه بخشنامه‏ ها، آیین نامه ‏ها، دستورالعمل‏ها و ضوابط اجرایی و ...  را که از طرف وزارت نیرو ی یا شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دریافت نموده است ، به مدت یک هفته از طریق پورتال اطلاع رسانی خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به انعکاس آن به وزارت نیرو و شرکت های صدرالاشاره اقدام می نماید.

همچنین این شرکت برنامه ها و راهکارهای مربوط به نحوه مشارکت مردم در زمینه مدیریت و بهره برداری بهینه  منابع آب را از طریق پورتال در معرض نظرخواهی عمومی قرارداده تا پس از دریافت دیدگاهها و نظرات در دستور کار بررسی و اجرای شرکت قرار گیرد.

لینک دسترسی به پورتال:  https://www.thrw.ir   

 

  1. کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، نظرها و  پیشنهادهای خود را از طریق سامانه  “ ارائه نظرها و پیشنهادها ” که تحت همین عنوان در همین پایگاه ، اطلاعرسانی شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند.  درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از    " کد رهگیری "   پاسخ خود را دریافت نمایند.
  2. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “ملاقات و ارتباط با مدیرعامل ” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌شده است، درخواستهای خود را مطرح نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  3. شهروندان می توانند از طریق منو “تماس با ما” / “اطلاعات تماس با  حوزه ستادی و ادارات منابع آب تابعه  ” ، شماره تلفن، دورنگار، پست الکترونیکی مدیران و مسئولان ادارات و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمایند.
  4. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “نظرسنجی آنلاین با مشاهده نتایج”  که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به این شرکت ارسال نمایند.
  5. دریافت نظرات و پیشنهادات کلیه علاقه‌مندان به مشارکت در تدوین قانون آب کشور
  6. اسامی و نظرات مشارکت کنندگان در نظرخواهی ویرایش نخست متن قانون آب کشور
  7. این شرکت امکان نظرخواهی در خصوص قوانین و مقررات مرتبط  با فعالیت های خود را برای عموم مردم فراهم نموده است.
  8. در منوی راهنمای شهروندان "تعرفه‌های سالیانه آب و خدمات وابسته" از طریق منوی بالا (افقی) تارنما در بخش "راهنمای شهروندان" در دسترس عموم قرار می‌گیرد.
  9. در بخش میز خدمت الکترونیک تارنمای شرکت، برای هر خدمت بصورت مجزا قابلیت‌هایی شامل (نحوه ارائه، شناسنامه، توافقنامه، ثبت و پیگیری درخواست و ثبت نظرات و پیشنهادات) فراهم شده است.
  10. این شرکت امکان ثبت پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهایصنعت آب کشور  را برای عموم مردم فراهم نموده است.

 

 تاریخ ثبت : 16 تیر 1398
  آخرین به روزرسانی : 15 اردیبهشت 1400
 مدیر سایت
 3958
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 38
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 2,180
  • بازدید دیروز : 4,465
  • کل بازدید : 9,270,209
  • آخرین به روزرسانی : 28 اسفند 1402 09:40:35
  • شناسه IP شما : 35.168.113.41

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751