انتشار راهبرد مشارکت شرکت آب منطقه ای تهران
این شرکت کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آییننامه ها، دستورالعملها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام مینماید.
- کلیه شهروندان میتوانند درخواستها، نظرها و پیشنهادهای خود را از طریق سامانه “ ارائه نظرها و پیشنهادها ” که تحت همین عنوان در همین پایگاه ، اطلاعرسانی شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان میتوانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
- شهروندان میتوانند از طریق سامانه “ملاقات و ارتباط با مدیرعامل ” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار دادهشده است، درخواستهای خود را مطرح نمایند. درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان میتوانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
- شهروندان می توانند از طریق منو “تماس با ما” / “اطلاعات تماس با حوزه ستادی و ادارات منابع آب تابعه ” ، شماره تلفن، دورنگار، پست الکترونیکی مدیران و مسئولان ادارات و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمایند.
- شهروندان میتوانند از طریق سامانه “نظرسنجی خدمات” و “نظرسنجی پورتال ” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده شده است نظرات خود را به این شرکت ارسال نمایند.