شنبه, 10 آبان 1399
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
ملاقات مردمی
ملاقات مردمی
کرونا
شعار سال
شرکت سهامی آب منطقه ای تهران
شرکت سهامی آب منطقه ای تهران
شرکت سهامی آب منطقه ای تهران

بیانیه توافق سطح خدمات

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای تهران  را به اطلاع میرساند:

1- تارنمای شرکت آب منطقه ای تهران  مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و نظرات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی (در قالب میز خدمت) از طریق "تماس با ما " یا   "میز خدمت الکترونیکی"  را دارد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مدیریت عامل ، فناوری اطلاعات و روابط عمومی شرکت ، و سایر حوزه ها ، تماس برقرار نمایید.

2- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

4- تارنمای شرکت آب منطقه ای تهران بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.

دانلود بیانیه توافق سطح خدمت برای هر یک از خدمات شناسه دار مصوب 

 

خدمات اطلاع رسانی:

لیست خدمات قابل ارائه

شناسنامه خدمات دستگاه

اخبار

مناقصات و مزایده ها

 

خدمات تعاملی :

خدمات الکترونیکی

تماس با مدیران ارشد دستگاه

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات

نظرسنجی آنلاین

 

دسترس پذیری :

این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.

 

نگهداری و تغییرات خدمت:

در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.

 
 بیانیه توافق سطح خدمت برای هر یک از خدمات شناسه دار مصوب 
 

توافقنامه سطح خدمت " ارائه خدمات به مشترکین منابع آبی شرکت آب منطه ای تهران "

 

  1. مقدمه

انواع تعرفه در حوزه­ شرکت­ مدیریت منابع آب و شرکت آب منطقه ای تهران شامل مصارف آب  سطحی و زیرزمینی ( شرب، صنعت، کشاورزی، خدمات و سایر مصارف ) می‌باشد.

بازبینی در این توافقنامه براساس نظرات جمع آوری شده از مراجعین به آن انجام خواهد پذیرفت.

  1. هدف

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت­ آب منطقه ای تهران ، کیفیت تحویل خدمت " خدمات به  مشترکین منابع آبی شرکت آب منطقه ای تهران " برای تمامی مشترکین، متقاضیان و استفاده کنندگان منابع آبی در هر دو دسته حقیقی و حقوقی مورد توافق قرار گیرد.

مشترکین منابع آبی می‌توانند به منظور درخواست خدمات مورد نظر خود به دفاتر پیشخوان معرفی شده در پورتال شرکت مراجعه نمایند.

بازبینی در این توافقنامه براساس نظرات جمع آوری شده از مراجعین به آن انجام خواهد پذیرفت.

  1. مسئولیت

شرکت آب منطقه­ای تهران به استناد برنامه پنجم، برنامه ششم، نقشه راه توسعه دولت الکترونیک و غیره دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست­های وزارت نیرو _ شرکت مدیریت منابع آب ایران در حوزه تحت مدیریت خود می باشند.

این شرکت موافقت می­کند که خدمت مورد نظر را به ترتیب زیر به متقاضیان ارائه نماید: 

  1. ثبت درخواست از دفاتر پیشخوان دولت از طریق سامانه ساماب (سامانه حفاظت و بهره برداری از منابع آبی و امور مشترکین )
  2. دریافت کد پیگیری؛ پس از ثبت درخواست
  3.  پیگیری مراحل خدمت از طریق کد رهگیری امکان پذیر می باشد.
  4. مراحل گردش درون سازمانی کار با همان شماره موبایل اعلام شده متقاضی از همان درگاه و از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می گردد.
  5. بررسی کارشناسی؛ چنانچه نواقصی موجود باشد و همچنین گردش درون سازمانی کار در این مرحله انجام پذیرفته و طلاعات مورد نیاز درخواست کننده از طریق همان درگاه و یا ارسال پیامک  براساس گام قبلی در دسترس می­باشد.
  6. اعلام نتیجه نهایی

 

  1. تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی 

متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق پیشخوان دولت به این دستگاه ارائه نماید.

در صورتیکه پس از ثبت درخواست و تکمیل فرم­ها و تحویل آنها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر که دو روز کاری می­باشد پاسخ خود را دریافت نماید، سازمان به ازای هر روز دیرکرد غیر موجه غرامتی معادل صفر ریال به متقاضی پرداخت می­نماید. ( با توجه به اساسنامه شرکت، هیچ گونه غرامتی در خصوص دیرکرد خدمت پرداخت نمی شود.)

موارد مربوط به فرم اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، مدارک مورد نیاز، مراحل اجرایی، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان­های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت از طریق میزخدمت الکترونیکی هریک از شرکت­های برق منطقه­ای در دسترس عموم می باشد.

  1. هزینه­ها و پرداخت­ها

هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان مطابق قوانین و تعرفه­های مصوب صنعت آب محاسبه می­گردد.

  1. دوره عملکرد

این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 30/12/1399 و تحت امضای مدیریت عامل شرکت آب منطقه ای تهران اعتبار دارد. 

  1. خاتمه توافقنامه

دریافت این خدمت با صدور پاسخ نهایی، تایید و تحویل آن به متقاضی خاتمه می یابد.

اقلام اطلاعاتی خروجی: کد پیگیری، پاسخ نهایی.

 

 



بازدید:3286
آخرین به روزرسانی: 1399/07/12