شنبه, 9 فروردین 1399
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
حلول ماه شعبان مبارک
شعار سال
کرونا 2
روز جهانی آب
تصدی گری
پویش الف -ب
شرکت سهامی آب منطقه ای تهران
شرکت سهامی آب منطقه ای تهران
شرکت سهامی آب منطقه ای تهران

 
 

مدیر منابع انسانی و پشتیبانی

نام

علی

نام خانوادگی

اصغری

تلفن

داخلی :2141

تلفن

مستقیم: 88968013

پست الکترونیک

 

تحصیلات

 

 

شرح وظایف مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی

 

  1. اجرای قوانین و مقررات استخدامی، قانون کار، قانون تأمین اجتماعی، نظام پرداخت صنعت آب و برق با هماهنگی واحدهای ذیربط
  2. هماهنگی و نظارت در تدوین و اجرای طرحهای منابع انسانی در زمینه نیازسنجی، جذب و استخدام، آموزش و بهسازی منابع انسانی، ارزشیابی عملکرد در جهت بهبود شاخصهای نیروی انسانی
  3. برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام امور کارگزینی شرکت از قبیل انتصابات، ترفیعات و افزایش حقوق، نقل و انتقالات، بازخریدی، بازنشستگی، استعفاء، مأموریت‌های داخل و خارج، مرخصی‌ها، انعقاد قراردادهای پرسنلی، صدور احکام کارگزینی و سایر احکام پرسنلی، گواهی اشتغال، سابقه کار و معرفی‌نامه برای پرسنل با رعایت قوانین و مقررات موضوعه
  4. انجام مطالعات و پیاده‌سازی طرحهای منابع انسانی در زمینه نیازسنجی، جذب و استخدام، آموزش و بهسازی منابع انسانی، ارزشیابی عملکرد در جهت بهبود شاخصهای نیروی انسانی
  5. برنامه‌ریزی و اجرای طرحهای آموزش و بهسازی منابع انسانی، ارتقاء شاخصهای نیروی انسانی، ارزشیابی عملکرد کارکنان
  6. انجام امور مربوط به استخدام و جذب نیروی انسانی مورد نیاز طرح‌های عمرانی با رعایت آئین‌نامه‌ها و مقررات مورد عمل
  7. برنامه‌ریزی و تهیه و تدوین دستورالعملها و روشهای اجرایی در چارچوب قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌های مربوط و سیاستهای شرکت در زمینه منابع انسانی جهت ارائه به هیئت‌مدیره و نظارت بر حسن اجرای مصوبات
  8. برنامه‌ریزی در جهت تهیه و تدوین طرحهای مرتبط با آموزش و بهسازی منابع انسانی، تجزیه، تحلیل و طراحی مشاغل و استفاده از بخش خصوصی در اجرای طرحها
  9. تهیه و تدوین نیازها و تقویمهای آموزشی و ارزیابی دوره‌های آموزشی به منظور تحقق بهره‌وری منابع انسانی و نظارت بر حسن برگزاری دوره‌های آموزشی در مراکز مربوط
  10. بررسی وضعیت و ترکیب نیروی انسانی موجود و مورد نیاز بر اساس اهداف شرکت و تشکیلات ابلاغی
  11. برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم در جهت برگزاری همایش،‌ گردهمایی و کارگاههای آموزشی لازم جهت ارتقاء سطح دانش منابع انسانی
  12. انجام تحقیقات و مطالعات در زمینه بهبود شرایط فیزیکی و محیطی نیروی انسانی و نظارت بر تهیه و تدوین دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های بهبود شرایط محیط کاری، که توسط واحدهای ذیربط انجام می‌شود
  13. انجام امور بایگانی پرسنلی و ایجاد سیستم مناسب در حفظ و نگهداری سوابق موجود
  14. برنامه‌ریزی، هماهنگی و انجام کلیه امور رفاهی پرسنل و تشکیل کمیته و گروه‌های کاری مرتبط، تهیه و ارائه پیشنهادات و برنامه‌های رفاهی برای شاغلین، بازنشستگان و خانواده‌های آنان و ارائه آن جهت طرح و تصویب در هیئت مدیره
  15. انجام امور مربوط به کنترل ورود و خروج کارکنان
  16. انجام امور مربوط به استقرار مکانیزه اطلاعات نیروی انسانی و سعی در به‌روزنگهداشتن بانک اطلاعاتی
  17. اجرای تشکیلات (پس از ابلاغ از واحد مربوط) و ‌سازماندهی پرسنل در پست‌های مصوب‌ سازمانی با رعایت ضوابط و مقررات طبقه‌بندی مشاغل
  18. ارائه گزارش به روز تشکیلات تفصیلی بانام و آمار پستهای سازمانی باتصدی و بلاتصدی شرکت به واحد توسعه مدیریت و فن‌آوری اطلاعات در مواقع لزوم
  19. انجام امور اجرائی مربوط به پرداخت و تأمین مزایای کارکنان
  20. اجرای مصوبات و صورتجلسات کمیته تشکیلات و نیروی انسانی و کمیته طبقه‌بندی مشاغل کارگران
  21. انجام امور مربوط به تهیه احکام بازنشستگان شرکت پس از طی مراحل قانونی
  22. پاسخگویی به درخواستها و تقاضاهای اشخاص حقیقی و حقوقی و کارکنان شاغل و بازنشسته، ‌سازمانها و نهادها و ارگانها
  23. همکاری با ستاد در زمینه تهیه و تدوین نظامنامه‌ها و دستورالعملها و اصلاح و بازنگری مبانی مربوطه در زمینه طرحهای منابع انسانی
  24. برنامه‌ریزی و نظارت در خرید خدمات از بخش غیردولتی و استفاده از خدمات مشاورین ذیصلاح در طرحهای منابع انسانی، تشکیلات، تجزیه و تحلیل و طراحی مشاغل و ایفای نقش کارفرمائی در امور فوق
  25. احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر

 

(نظر به ادغام با واحد تدارکات و خدمات پشتیبانی)

  1. برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام امور خدماتی در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملها
  2. نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمانها، دستگاهها، ماشین‌آلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز و نظافت و نامه‌رسانی و سایر خدمات مورد نیاز
  3. انجام اقدامات لازم در جهت تأمین قطعات و ماشین‌آلات، دستگاهها و لوازم و تجهیزات اداری
  4. خرید و فروش کالاها و خدمات مورد نیاز شرکت از طریق برگزاری مناقصه و مزایده و انعقاد قرارداد در موقع لزوم
  5. برنامه‌ریزی و نظارت بر سیستم انبارها به منظور نگهداری اطلاعات کالاها و تجهیزات خریداری شده شرکت
  6. برنامه‌ریزی و نظارت بر کلیه عملیات و تشریفات برگزاری مناقصه و مزایده
  7. برنامه‌ریزی و نظارت بر سفارش خرید و فروش کالاها و خدمات مورد نیاز
  8. تنظیم و نظارت بر عقد قراردادها در چارچوب آئین‌نامه معاملاتی شرکت و قوانین و مقرارت موضوعه
  9. برنامه‌ریزی، هماهنگی، کنترل و برآورد لوازم و ملزومات با دوام و مصرفی مورد نیاز
  10. ایجاد و برقراری بانک اطلاعات و سیستم ثبت و نگهداری انبار و اموال
  11. برنامه‌ریزی و نظارت بر سیستم انبارداری و نگهداری کالا و ملزومات با رعایت اصول علمی و صرفه و صلاح‌ سازمان
  12. احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر

 



بازدید:5229
آخرین به روزرسانی: 1398/12/24