|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برشنده: آغاز بازرسی از طرح تکریم ارباب رجوع در امورات و ادارات منابع آب تابعه شرکت آب منطقه ای تهران

معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران گفت: به منظور ارزیابی عملکرد کلیه واحدهای حوزه صف و ستاد شرکت در خصوص تکالیف اجرایی طرح تکریم ارباب رجوع و با عنایت به احکام صادر شده از سوی مدیرعامل شرکت، بازدید بازرسان طرح تکریم ارباب رجوع از امورات و ادارات آغاز شده و با جدیت دنبال می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، مهندس "سجاد برشنده" امروز (سه شنبه) با بیان اینکه اقدامات شکلی و محتوایی طرح تکریم ارباب رجوع در سنوات گذشته نیز اجرا شده است، اظهار کرد: اجرای این طرح تاکنون به صورت پراکنده و مقطعی بوده، اما از این پس بازرسی طرح تکریم برمبنای چک لیست ارزیابی ابلاغی از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران انجام می گیرد.

وی ادامه داد: هدف از این بازرسی ها شناسایی نقاط قوت، ضعف و نقاط قابل بهبود ادارات تابعه و انجام اقدامات لازم در جهت تقویت موارد قوت و رفع و یا کاهش موارد ضعف است.

برشنده با اشاره به اینکه در راستای سیاست های دولت، رسیدگی به امور ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی اهمیت بسیاری دارد، تصریح کرد: در همین راستا و همچنین در راستای اجرای بخشنامه ابلاغی مربوطه از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری در سال 93 و برش تکالیف اصلی 17 گانه طرح تکریم ارباب رجوع، بازرسی از مراحل اجرای این طرح به طور جدی از امورات منابع آب که در برخورد مستقیم با ارباب رجوع هستند، از ابتدای اسفندماه سال جاری آغاز شده است.

برشنده با اشاره به اینکه در این مدت امور آب تهران بزرگ، امور منابع آب دماوند مورد بازدید بازرسان طرح تکریم ارباب رجوع (به ترتیب نسرین خسروی و جواد اسدی) قرار گرفته اند، تاکیدکرد: تمامی کارکنان می بایست همکاری لازم را در زمینه اجرای تکالیف طرح تکریم ارباب رجوع انجام دهند، ضمن اینکه نتایج این فعالیت ها سبب کسب نتیجه رضایت بخش در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان تهران (جشنواره شهید رجایی) و ارزیابی داخلی وزارت نیرو خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران، در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت آب منطقه ای تهران در سال 92 در بین 16 دستگاه اجرایی ارزیابی شده توسط استانداری تهران تحت عنوان شرکت های دولتی، با کسب میانگین 73.51 درصد در زمینه رضایت ارباب رجوع و مراجعین، رتبه هفتم، را به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: این رتبه با توجه به اینکه بیشترین رضایت در بین 75 دستگاه اجرایی ارزیابی شده در استانداری تهران، 86.66 درصد بوده، کسب شده است.

برشنده ابراز امیدواری کرد: با عملکرد مثبت و ارزشمند تمامی واحدهای صف و ستاد شاهد افزایش رضایت مردم و مراجعین در زمان باقی مانده از سال 93 و سال های آتی از مجموعه شرکت آب منطقه ای تهران باشیم.

برشنده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف مهم طرح تکریم ارباب رجوع و ارائه هر چه بهتر خدمات از سوی واحدهای زیرپوشش شرکت به مردم شریف استان، بازرسی از طرح تکریم ارباب رجوع آغاز شده است، گفت: در گام نخست از امور منابع آب تهران بزرگ و امور منابع آب دماوند بازرسی‌ به عمل آمد که جمع بندی نهایی آن صورت گرفته و گزارش آن مطابق با درخواست شرکت مدیریت منابع آب ایران به آن شرکت اعلام خواهد شد.

وی در پایان، ضمن قدردانی از همکاری امور منابع آب تهران بزرگ و امور منابع آب دماوند و مجموعه همکاران این ادارات در زمان بازرسی این طرح، اظهار کرد: بازرسی از ادارت صف گامی موثر در نمایش نقاط قوت و رفع نقاط قابل بهبود موجود می باشد و این بازدیدها موجب تعامل بیشتر حوزه صف و ستاد، تقویت بیشتر ارتباطات فی مابین و سرعت بخشیدن به رفع برخی مشکلات موجود می شود.

کد خبر: 984
  تاریخ خبر : 19 اسفند 1393
  آخرین به‌روزرسانی : 20 اسفند 1393
 پرسنل شرکت
 1175
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 54
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 4,574
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,427,340
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 3.90.187.11

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751