|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

رضاپور: اتمام طرح هاي بزرگ نيمه تمام شركت آب منطقه اي تهران حداكثر تا سه سال آينده

معاون طرح و توسعه شركت آب منطقه اي تهران از تكميل و اتمام طرح هاي بزرگ آبي اين شركت از قبيل طرح هاي ساختمان سد كوچري، آبرساني به تهران  از سد تنظيمي اميركبير و ساختمان سد نم رود حداكثر تا سه سال آينده و با استفاده از منابع درآمد عمومي كشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي تهران، مهندس "يوسف رضاپور" امروز (دوشنبه 30 دي ماه 1392)، ‌با اعلام اين خبر تاكيد كرد: شركت آب منطقه اي تهران به عنوان يك شركت الگو براي بخش آب كشور بايد از ظرفيت ها و روش هاي جديد و قانوني براي جراي طرح هاي جديد استفاده نمايد.

رضاپور با تشريح برنامه هاي خود براي معاونت طرح و توسعه شركت آب منطقه اي تهران، اظهار كرد: تكميل و اتمام طرح هاي باقي مانده از گذشته مانند طرح ساختمان سد كوچري، تصفيه خانه ششم تهران و سد نم رود تا سه سا ل آينده با استفاده از امكانات و منابع درآمد عمومي در دسترس، آغاز طرح هاي جديد عمراني در بخش آب استان تهران با استفاده از ساز و كارهاي مشاركت بخش غيردولتي و هماهنگي و همدلي و يكپارچگي در عملكرد واحدهاي زيرمجموعه اين معاونت از سوي مديران و مجريان اين طرح ها از جمله برنامه هايي است كه بايد در سطح اين معاونت به آن توجه شود.

وي با ابراز اميدواري از اينكه شركت آب منطقه اي تهران در حوزه هاي مختلف به عنوان الگو براي آب كشور فعاليت نمايد، تصريح كرد: روش هاي جديد تامين و تجهيز منابع مالي جايگزين روش هاي مرسوم گذشته خواهد شد و اين موضوع بايد مورد توجه مديران و مجريان طرح ها قرار گيرد.

 معاون طرح و توسعه شركت آب منطقه اي تهران همچنين با اشاره به طرح هاي جديد در حوزه طرح و توسعه، خاطر نشان كرد: عمليات اجرايي طرح هاي انتقال آب لار به كلان، ساماندهي آب هاي جنوب تهران و ساير طرح هاي جديد شركت با استفاده از مشاركت سرمايه گذار بخش خصوصي و در يك بازه زماني سه تا پنج سال برنامه ريزي خواهد شد و راهي جز اين مسير نخواهيم داشت.

وي با تقدير از خدمات مهندس بختياري در جايگاه معاون پيشين طرح و توسعه، گفت: نبود ايشان در مجموعه به طور قطع ضايعه بزرگي است و اگر حمايت ها و همراهي ايشان در فرآيند جلب مشاركت سرمايه گذار بخش خصوصي براي طرح انتقال پساب از تصفيه خانه جنوب تهران به دشت ورامين نبود، قطعا اين گام بزرگ برداشته نمي شد.

رضا پور با بيان اينكه معاونت برنامه ريزي و بهبود مديريت يك معاونت فرابخشي است و برنامه هاي خوبي در سال هاي اخير در اين حوزه آغاز شده است، گفت: مسأله بسيار مهمي كه وزارت نيرو و شركت مديريت منابع آب ايران به عنوان بخش هاي بالادستي، از شركت آب منطقه اي تهران انتظار دارند، الگو بودن و اجراي برنامه هاي جديد و كارآمدي و نمونه بودن آن در بخش آب كشور است.

وي ادامه داد: در اين مدت يكي از موضوعات مهمي كه سبب شد تا نتايج خوبي در سطح شركت حاصل شود، همدلي، هماهنگي و مديريت يكپارچه اي است كه در سطح مديران ارشد شركت بوده و  شايد اين سطح از فضاي دوستانه كاري در سطح ساير شركت هاي دولتي كمتر ديده شود كه اميدوارم اين مهم همچنان ادامه يابد.

رضاپور با اشاره به فعاليت ها و برنامه هايي كه در معاونت برنامه ريزي و بهبود مديريت شركت در دو سال اخير آغاز شده است ، يادآور شد: سيستمي كردن فعاليت هاي شركت علاوه بر كاهش زمان و شفاف سازي در هزينه ها، از دخالت هاي شخصي، انجام كارها به صورت دستي جلوگيري نموده است. اجراي اتوماسيون اداري، برنامه ريزي در زمينه بهره وري سازمان، مديريت منابع انساني، برنامه ريزي براي تامين منابع مالي طرح هاي عمراني از طريق مشاركت بخش خصوصي و غيره از جمله كارهايي است كه آغاز شده و بايد ادامه يابد.

وي همچنين اضافه كرد: مبادله تفاهم نامه با شهرداري تهران كه در حوزه فعاليت هاي معاونت حفاظت و بهره برداري و با همكاري معاونت برنامه ريزي اتفاق افتاد نمونه بارز هماهنگي و يكپارچه عمل كردن معاونين و مديران شركت همراه با تدبير مديرعامل شركت است.

وي تاكيد كرد: همدلي و هماهنگي بين معاونين و مديران و فضاي همكاري و تعاملي كه ايجاد شده است مي تواند به عنوان الگو براي ساير شركت ها باشد.

رضاپور در پايان سخنان خود، با تقدير از تلاش ها و همكاري پرسنل بخش هاي مختلف معاونت برنامه ريزي در دو سال گذشته، اظهار كرد: اميدورام اين همدلي و همكاري همواره در سطح شركت آب منطقه اي تهران ادامه يابد.

کد خبر: 486
  تاریخ خبر : 30 دی 1392
  آخرین به‌روزرسانی : 30 دی 1392
 پرسنل شرکت
 1563
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 75
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 7,948
  • بازدید دیروز : 9,680
  • کل بازدید : 9,663,560
  • آخرین به روزرسانی : 4 اردیبهشت 1403 11:47:17
  • شناسه IP شما : 3.14.6.194

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751