|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

در اولین نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سال جدید عنوان شد:

ارتقاء ارائه خدمات با استفاده از فناوری های نوین گام مهمی در انسدادگلوگاه های فساد است

دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت آب منطقه ای تهران گفت: انسداد گلوگاه های فساد و نقاط آسیب پذیر با الکترونیکی نمودن فرآیندها ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" با بیان این مطلب اظهار کرد: پیشبرد الکترونیکی نمودن فرآیندها در راستای ارتقاء سلامت اداری و بهینه سازی خدمت رسانی به مردم است، چرا که با ارائه ساده و روان خدمت، رضایت شهروندان فراهم شده و این مهمترین هدف برنامه های ششم، هفتم و هشتم برنامه جامع اصلاح نظام اداری می باشد.

وی افزود: اکنون در عصری زندگی می کنیم که توسعه و پیشرفت مبتنی بر بکارگیری هدفمند فنآوری اطلاعات می باشد. در شرکت آب منطقه ای تهران نیز باید در مسیر نیل به سرآمدی و تحقق هر چه بهتر اهداف موضوع ماموریت شرکت تلاش حداکثری جهت بکارگیری ظرفیتهای موجود فنآوری اطلاعات انجام پذیرد.

دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با اشاره به اینکه عزم مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت در جهت پیشبرد اهداف برنامه جامع اصلاح نظام اداری که برگرفته از سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و شورای عالی اداری کشور می باشد و نیز ارتقاء جایگاه شرکت در ارتباط با ارائه خدمات الکترونیکی و شفافیت انجام فرآیندها و سلامت اداری است، افزود: موضوع ایجاد و بکارگیری امکانات داشبورد مدیریتی، سیستم مانیتورینگ و بانک اطلاعات مکان محور نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است که انجام تمهیدات لازم در  خصوص راه اندازی این سیستم ها در دست اقدام است.

سنجری نیا با تاکید بر اینکه درجهت سلامت اداری و شفافیت هرچه بیشتر فعالیت ها بایستی موارد مذکور را سرلوحه کارهای شرکت قرار دهیم، عنوان کرد: گروه های گشت و بازرسی شرکت نیز باید از طریق یک نرم افزاری ساماندهی شده و تردیدی نیست که با هم فکری و هم افزایی مدیران امور به یک سیستم یکپارچه در این خصوص دست خواهیم یافت که یکی از نتایج آن پایین آمدن آمار شکایات ارباب رجوع خواهد بود.

 وی برقراری تعامل سازنده با شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب و ستاد وزارت نیرو، انجام اقدامات لازم جهت عملیاتی نمودن مفاد نظام نامه های بازرسی ودستورالعمل های اجرائی مربوطه را از جمله موارد انجام شده در خصوص سلامت اداری و حقوق مردم دانست و ادامه داد: پیگیری لازم و تسریع در ارسال پاسخ شکایات واصله در تعامل با معاونت ها و دفاتر و امورات شرکت توسط این حوزه انجام شده است.

سنجری نیا همچنین اضافه کرد: تبیین و شناسائی گلوگاه های فساد، نقاط آسیب پذیر و انحرافات، مطابق با نظام نامه بازرسی و بررسی راهکارهای اجرائی، دریافت شکایت ها و درخواست های کتبی و شفاهی و ارسال شکایت های دریافتی به واحدهای ذیربط و اخذ گزارش از آنها و اعلام نتایج پیگیری به ذینفعان و رسیدگی به شکایات و درخواست های دریافتی از کارکنان (حقوق و دستمزد رتبه و تغییر وضعیت) شفاهی، کتبی یا تلفنی به منظور حل و ارجاع به واحد مربوطه نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه بدون تردید برای دستیابی به جایگاه های بالاتر پاسخگویی به شکایات به دنبال این هستیم که زمان پاسخگویی پایین  بیایید، تصریح کرد:  اینجانب از تشریک مساعی مدیران امور تشکر نموده که ما را در رسیدگی به این امر مهم یاری کرده اند.

سنجری نیا همچنین تاکید کرد: انجام نظرسنجی از ارباب رجوع براساس فرم های نظرسنجی و نظارت و پیگیری برنصب واصلاح تابلوهای راهنمای طبقات و سر درب ها براساس اطلاعات دریافتی به منظور حرکت در جهت طرح تکریم ارباب رجوع  نیز  در سطح شرکت و امورات آب و همچنین سدها در حال پیگیری است.

در ادامه این جلسه "جواد اسدی" مدیر روابط عمومی شرکت نیز در خصوص موارد انجام طرح تکریم ارباب رجوع توسط این دفتر عنوان کرد: یکی از موارد مهم تکریم ارباب رجوع، تهیه فرم های نظر سنجی و ارسال آن ها به امورهای آب و سدها  در سال 97 بوده است که انتظار داریم این  فرم ها جمع آوری و برای تحلیل و ارزیابی به این دفتر ارسال شود.

اسدی با بیان اینکه صندوق پیشنهادات نیز در راستای طرح تکریم در حوزه ستادی و کلیه سدها و امورات نیز نصب شده است، یادآور شد: نصب واصلاح تابلوهای راهنمای طبقات و سر درب ها و محوطه ستادی نیز  براساس اطلاعات دریافتی به منظور حرکت در جهت طرح تکریم ارباب رجوع نیز انجام و به اتمام رسیده است.

مدیر روابط عمومی شرکت در پایان خاطر نشان کرد: موضوع تلفن گویا نیز در مرحله استعلام نهایی از شرکت ها می باشد و به زودی  نتیجه و راه اندازی آن اعلام خواهد شد.

کد خبر: 3079
  تاریخ خبر : 31 فروردین 1398
  آخرین به‌روزرسانی : 31 فروردین 1398
 روابط عمومی
 649
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 55
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 13,580
  • بازدید دیروز : 28,217
  • کل بازدید : 9,417,973
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 54.163.14.144

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751