|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

در دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان فیروزکوه عنوان شد:

اطلاع مردم از اقدامات ادارات شهرستان جزء حقوق شهروندی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه عنوان کرد: اطلاع مردم از اقدامات ادارات شهرستان جزء حقوق شهروندی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "حمزه امرایی" درجلسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان فیروزکوه که با حضور مشاور و مدیر حوزه فرماندار، مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری و  نیزمسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان در سالن اجتماعات شهدای فیروزکوه فرمانداری برگزار شد،با اشاره به هفته فرهنگی شهرستان که از اول تا هفتم دی ماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت : نقش روابط عمومی ها در این هفته بسیار پر رنگ تر خواهد شد؛ این مسئولان باید بتوانند با اطلاع رسانی دقیق، برنامه های اجرایی ادارات را به خوبی برای مردم منعکس کنند که در این راستا نیاز است ارتباط خود با رسانه ها را به طور مستمر حفظ کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه افزود : امروزه فضای مجازی نسبت به سایر رسانه های مکتوب و غیره بیشتر مورد استقبال است و مسئولان روابط عمومی برای بازتاب عملکرد ادارات بایستی در این زمینه فعالیت مناسبی داشته باشند و از این ظرفیت استفاده نمایند.

این مقام مسئول تاکید کرد : اطلاع مردم از اقدامات ادارات شهرستان جزو حقوق شهروندی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست، " مهدی تقی پور" مشاور و مدیر حوزه فرماندار فیروزکوه ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در ادارات بیان داشت : برخی از مدیران، وظیفه روابط عمومی را صرفاً اطلاع رسانی و پاسخگویی به رسانه ها می دانند که این دیدگاه مطلوب نیست، چرا که رسالت مسئولان روابط عمومی جمع بندی داده ها، تبدیل آن ها به اطلاعات و تحلیل محتوا است؛ این افراد باید به عنوان مشاور مدیران سازمان ایفای نقش کنند.

تقی پور تاکید کرد : این دیدگاه باید توسط خود مدیران روابط عمومی تغییر و اصلاح شود.

وی همچنین تصریح کرد : امکانات و تجهیزات برای بهبود عملکرد کارشناسان روابط عمومی از مستلزماتی است که تحقق آن ها نیز در گرو شناخت و مطالبه گری مناسب این مسئولان است.

مشاور و مدیر حوزه فرماندار فیروزکوه  با بیان اینکه مدیران قوی، قطعاً در روابط عمومی سازمان نیروهای انسانی متخصص و با عملکرد قوی دارند، عنوان کرد: مسئولان روابط عمومی باید ارتباط قوی با مردم داشته باشند تا بتوانند پیوند مناسبی میان آن ها با سازمان مربوطه برقرار کنند.

وی ضمن بیان اینکه مسئولان روابط عمومی باید از سطحی نگری به سمت دو عنصر پرسش گری و تحلیل گری پیش روند خاطر نشان کرد : روابط عمومی می تواند نقش موثری در برنامه ریزی و هدف گزاری ادارات داشته باشد که این امر تنها با مطالعه، ارتباط و تحلیل مناسب مسائل امکان پذیر است.

تقی پور تاکیدکرد : عملکرد روابط عمومی باید منجر به افزایش سرمایه اجتماعی و کم نمودن فاصله مردم از مسئولان در جامعه گردد؛ مسئولان روابط عمومی تعیین کننده چگونگی برخورد مردم با ادارات و بالعکس هستند. روابط عمومی ها باید نگاه نقادانه داشته باشند و این مهم تنها با آگاهی و اطلاعات کامل و جامع فرد میسر می شود.

این مقام مسئول  با اشاره به اینکه امروزه جامعه مخاطب توسط فضای مجازی بسیار گسترده شده است که این امر مسئولان روابط عمومی را ملزم می کند تا برای هر مخاطب برنامه ریزی مناسب داشته باشد، اضافه کرد:اگر اخبار توسط روابط عمومی خود ادارات به طور شفاف برنامه محور منتشر شود، شایعات و بحران های احتمالی کاهش چشمگیری خواهد داشت.

 همچنین " مجتبی حسینی" مدیر روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه نیز در این نشست ضمن بیان اهمیت تعامل و ارتباط با رسانه ها تاکید کرد : کیفیت اجرای برنامه ها و محتوا سازی روابط عمومی ها در هفته فرهنگی می تواند در راستای توسعه شهرستان تاثیر گذار باشد چرا که توجه مسئولان در سطوح مختلف و رسانه ها در هفته فرهنگی به شهرستان برگزار کننده، قابل تامل و توجه است.

حسینی ادامه داد : بایستی در تهیه و تنظیم خبر توجه لازم را داشته باشیم و ضمن توجه به اصول خبر نویسی، روندی رو به رشد را در کیفیت گزارشات و اخبار ادارات دنبال کنیم.

مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه ضمن تاکید بر اطلاع رسانی برنامه های هفته فرهنگی در سطح شهرستان و جامعه هدف ادارات در پایان به تشریح وظایف کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات پرداخت و گزارشی در خصوص کمیت و کیفیت اخبار ارسالی ادارات شهرستان ارائه نمود.

کد خبر: 2845
  تاریخ خبر : 28 آذر 1397
 الهامی منش
 642
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 36
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 7,241
  • بازدید دیروز : 12,845
  • کل بازدید : 9,615,992
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 3.147.73.35

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751