|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران اعلام کرد:

ثبت 582 پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادات

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران گفت: طی شش ماهه نخست امسال 582 مورد پیشنهاد از سوی همکاران در نظام پیشنهادات این شرکت ثبت شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "عزیزالله مولایی" در هفتمین نشست شورای راهبری فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت صنعت آب کشور که به میزبانی شرکت آب منطقه ای تهران برگزار شد، اظهار داشت: شرکت آب منطقه ای تهران در مجموع 352 پست مصوب سازمانی دارد که حدود 4 درصد آن یعنی حدود 13 پست در اختیار این دفتر قرار دارد.

وی  با اشاره به عملکرد کمیسیون توسعه مدیریت و کمیته های پنج گانه در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 جلسه  کمیسیون توسعه مدیریت در شرکت برگزار شده که از مهمترین موارد مطرح شده در آن می توان به استقرار نظام آراستکی محیط اداری، همترازی مجریان طرحها، اسقرار کامل ساماب، شرح وظایف پست ها،میز خدمت، نقطه سر به سر، دفترچه راهنمای ارباب رجوع، تلفن گویا اشاره کرد.

وی افزود: همچنین پروژه های بهبود منتج از ممیزی مراقبتی سیستم های مدیریتی، نظام  پیشنهادها، تکالیف ابلاغی ماده 28 برنامه ششم، درخواست های ساختاری نیز در سه جلسه کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی نیز بررسی شده است.

مولایی با بیان اینکه ساماب، شیوه نامه مکاتبات اداری و اصلاح عناوین در اتوماسیون اداری از مهمترین موضوعات پیگیری شده در هفت جلسه کمیته  توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی است، یاد آور شد: همچنین  از ابتدای سال جاری تاکنون هشت جلسه کمیته سرمایه انسانی تشکیل شده است که در این کمیته درخواست های منابع انسانی سازمان، موارد رفاهی، پیاده سازی تشکیلات با اختصاص پست های سازمانی، تقویم آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و راه اندازی میز خدمت را از دستاوردهای کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم عنوان کرد و گفت: استقرار مدیریت سبز، ارزیابی عملکرد کارکنان و ارزیابی عملکرد شرکت نیز در کمیته مدیریت عملکرد پیگیری می شود.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران تعداد پیشنهادهای ارائه شده از سوی کارکنان شرکت در سه ماهه نخست امسال را 38 مورد عنوان کرد و گفت: این رقم در سه ماهه دوم سال جاری به 544 مورد رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی از استقرار نظام مدیریت دانش در شرکت خبر داد و گفت: تاکنون 13 جلسه مصاحبه دانشی از طریق تکنیک داستان سرایی برگزار شده و درگاه مدیریت دانش و تجارب مدیریتی  در پورتال شرکت به صورت مستمر به روزرسانی می شود.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران یادآور شد: به منظور افزایش اثرگذاری نظام مدیریت دانش اقدامات دیگری همچون تدوین و انتشار ویژه نامه مدیریت دانش (22شماره) و بهره گیری از ظرفیت های سیستم اتوماسیون اداری (پیام دانشی) ، تدوین و توزیع گزارشات دانشی از حضور در رویدادها و برگزاری بازدیدهای چهره به چهره با محوریت مدیریت دانش از ستاد و  واحدهای منابع آب شهرستانها انجام شده است.

وی با اشاره به استقرار سیستم های مدیریتی در شرکت گفت: تاکنون شرکت موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد ایزو 9001، ایزو 14001 ، ایزو 18001 و 10015 شده است و رویکرد کلی  پیش رو، اصلاح فرآیند ها در شرکت با اولویت فرآیند های مبهم و پیچیده و رویکرد ساده سازی و حذف موازی کاری ها و بهره گیری از ظرفیت های توسعه دولت الکترونیک  در راستای ارتقاء سطح اثربخشی استقرار و استمرار سیستم های مدیریتی است.

در ادامه نیز علیرضا موسوی سرپرست حوزه فناوری اطلاعات شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به اهم اقدامات انجام شده در این حوزه اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ساختار ، بهینه سازی و توسعه شبکه داخلی شرکت و واحدهای تابعه اصلاح شده و امنیت اطلاعات و شبکه ارتقا یافته است.

وی از پیاده سازی سامانه ساماب و واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان در کلیه امورهای منابع آب خبر داد و گفت: پیاده سازی و توسعه پورتال  و درگاه  خدمات الکترونیک ( پایلوت کشوری )، پیاده سازی و توسعه پورتال داخلی (اینترانت) و پورتال کارمند ، توسعه اتوماسیون اداری، استقرار سامانه مکان محور  و سامانه اطلاعات مکان محورمهندسی رودخانه و سواحل ( سامیر ) از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات است.

در پایان نیز چالش های پیشرو در بخش فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.

کد خبر: 2824
  تاریخ خبر : 19 آذر 1397
 الهامی منش
 559
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 100
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 14,279
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,437,045
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 54.159.116.24

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751