|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

گزارش تصویری:

برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت

مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، جلسه تودیع و معارفه معاون جدید برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت با حضور مدیرعامل ، معاونان، مدیران و کارکنان مجموعه روز چهارشنبه (6 مردادماه 95) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم خسرو ارتقایی، مدیرعامل شرکت با تاکید بر اینکه چارت جدید سازمان پس از چند سال از سوی مجمع شرکت ابلاغ و باید هر چه زودتر براساس چارت جدید شاهد استقرار معاونت های مربوطه باشیم، عنوان کرد: استقرار چارت جدید شرکت یکی از برنامه های جدی ماست.

وی با بیان اینکه اهمیت حوزه برنامه ریزی بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: ما در شرکت آب منطقه ای تهران دو وظیفه مهم و حیاتی حفاظت و توسعه منابع آب را بر عهده داریم بنابراین نقش این معاونت در پیشبرد هر چه بهتر برنامه های شرکت برای تحقق جامع این دو ماموریت بسیار حیاتی است.

ارتقایی تصریح کرد: اطلاعات و داده های معاونت های مختلف سازمان باید نهادینه و به صورت روزانه تولید و در اختیار معاونت برنامه ریزی شرکت قرار بگیرد تا این مجموعه نیز به شکل مناسبی این اطلاعات را در اختیار ذی نفعان خود قرار بدهد. اطلاعات روزانه ما نباید تنها محدود به آمار بارندگی ها و حجم سدها شود.

مدیرعامل شرکت  با تاکید بر اینکه دفتر برنامه ریزی این معاونت باید نبض مباحث آبی باشد، ادامه داد: تمامی پروژه ها و فعالیت های شرکت باید از سوی این دفتر به خوبی رصد شود.

وی بر لزوم آموزش و سامان دهی نیروی انسانی شرکت تاکید کرد و گفت: بنابراین لازم است تا سه موضوع تدوین برنامه عملیاتی، برنامه ششم و اقتصاد مقاومتی شرکت به صورت جدی از سوی این معاونت پیگیری شود.

ارتقایی همراهی و همدلی را یکی از مولفه های جامعه اخلاقی و اسلامی برشمرد و افزود: سرمایه اصلی این شرکت همراهی و همدلی همکاران در مباحث مختلف است.همه ما باید برای حل مشکلات شرکت دست به دست هم دهیم. بسیاری از فعالیت های نو در این معاونت شروع شده و تشکیلات آن نیز رو به جلو و نگاهش به تحول است.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری باید برنامه ریزی مناسبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشیم، ادامه داد: ما امروزه باید به پتانسیل داخلی اتکا کنیم و به عنوان یک تکلیف به این موضوع بنگریم بنابراین در برنامه های سال جاری شرکت نیاز به تقویت اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل جدی به آن هستیم.

در بخش دیگری از این مراسم مهندس "سجادبرشنده"  معاون پیشین برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت طی سخنانی به ارائه گزارشی از عملکرد دوره فعالیت کاری خود پرداخت و گفت: در طی این مدت شاهد استقرار سامانه نرم افزار آموزشی بوده ایم که به منظور سامان دهی آموزش شناسنامه کامل از وضعیت آموزشی به زودی استخراج خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تدوین برنامه عملیاتی دفاتر شرکت به زودی ابلاغ خواهد شد، ادامه داد: تدوین برنامه ششم توسعه، برنامه اقتصاد مقاومتی، محاسبه و ابلاغ تعرفه های جدید شرکت، استفاده از ظرفیت های انفورماتیک، سامان دهی وضعیت خودروها و قرارداده و سر و سامان دادن کتابخانه و تدوین نرم افزار مربوطه بخشی دیگری از فعالیت های مجموعه یاد شده در مدت زمان حضور اینجانب بوده است.

بخشنده از پیشنهاد تشکیل پایگاه اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این معاونت سال گذشته اقدام به تدوین استراتژی اقتصاد مقاومتی کرده که در کشور بی نظیر است و تشکیل پایگاه اقتصاد مقاومتی نیز از ایده های جدیدی است که در کشور نمونه  نداشته و از سوی شرکت در حال پیگیری است.

همچنین در ادامه این مراسم مهندس"مهدی فروغی"  معاون جدید برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت با تاکید بر اینکه درهر حوزه باید خدمت رسان به مردم و کشور باشیم، عنوان کرد: در این معاونت پتانسیل های مناسبی وجود دارد که امیدواریم با استفاده درست از این حوزه بتوان با بهره وری بیشتری از این توان استفاده کرد.

وی بر لزوم تکریم و تسهیل ارائه خدمات برای ارباب رجوع تاکید و افزود: یکی از برنامه های مهم این معاونت در حوزه تدوین برنامه اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه است که این امر با تعامل سایر حوزه ها به خوبی محقق خواهد شد.

گفتنی است در بخش پایانی این مراسم از زحمات معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت  پیشین به دلیل فعالیت های مثمرثمرش در مدت زمان حضور در معاونت  مربوطه  تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: 1411
  تاریخ خبر : 10 مرداد 1395
  آخرین به‌روزرسانی : 10 مرداد 1395
 کاربر روابط عمومی
 2132
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 36
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 2,949
  • بازدید دیروز : 6,862
  • کل بازدید : 9,590,499
  • آخرین به روزرسانی : 27 فروردین 1403 17:00:04
  • شناسه IP شما : 18.221.187.121

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751