قائممقام وزیر نیرو در گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی:
بهگزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، مهندس "ستار محمودی" امروز (دوشنبه) در آئین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که با حضور مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور در سالن همایشهای وزارت نیرو برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: روابط عمومیها ماموریت دارند سازوکار مناسب و جدیدی را برای کار با رسانههای دیجیتال و فضای مجازی تعریف کنند، زیرا ساز و کار موجود، متناسب با بهرهبرداری امروزی نیست.
وی ادامه داد: در دنیای امروز که همه چیز با سرعت به جلو حرکت میکند و دنیای دیجیتال که هم میتواند نقطه قوت و هم نقطه تهدید باشد، نباید از فضای مجازی غافل شد، زیرا در فضای مجازی اطلاعات بدون واسطه تبادل میشود.
محمودی با بیان این مطلب که روابط عمومیها میتوانند امواج منفی را به پالس مثبت تبدیل کنند از روابط عمومیهای وزارت نیرو به عنوان روابط عمومیهای تخصصی که با سایر سازمانها تفاوت دارند یاد کرد و در ادامه اظهار داشت: معماری افکار، ارائه اطلاعات فنی و تخصصی به زبان ساده و قابل فهم برای عامه مردم و همسو کردن مردم در امر مدیریت مصرف بخشی از وظایف مجموعه روابط عمومیهای وزارت نیرو است.
وی با اشاره به اینکه وزارت نیرو بایستی رضایت عامه، امنیت جامعه و کیفیت تولید آب و برق را برای جامعه فراهم کند، گفت: روابط عمومی شرکتهای زیرمجموعه وزارت نیرو باید در پاسخگویی به رسانهها سرعت عمل بیشتری داشته باشند.
وی از روابط عمومیهای صنعت آب و برق خواست تا ضمن مستندسازی، مراحل مختلف آبرسانی و برقرسانی را با جزئیات به مردم نشان دهند تا مردم بدانند آب و برقی که در اختیار دارند با چه مشقات و سختیهایی فراهم میشود.
قائممقام وزیر نیرو از تابستان به عنوان فصل آزمون وزارت نیرو یاد کرد و با اشاره به اینکه پیک مصرف سال گذشته بیش از 50 هزار مگاوات بوده و پیک سال جاری به بیش از 52 هزار مگاوات خواهد رسید، از مردم خواست تا در زمان پیک مصرف، تا حد امکان از وسایل پرمصرف برقی جلوگیری کنند.