|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

در گردهمایی مدیران دفاتر بهبود مدیریت شرکت های آب منطقه ای کشور اعلام شد:

ساختار شرکت های تابعه شرکت مدیریت منابع آب ایران به تایید سازمان مدیریت رسید

مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: اسفندماه گذشته، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ساختار 32 شرکت تابعه شرکت مدیریت منابع آب ایران را تایید کرد که این اقدام، برای اولین بار در سطح کشور اتفاق افتاد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حسن مهدوی فر"، مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران امروز (سه شنبه) در دومین روز از گردهمایی معاونین برنامه ریزی و مدیران دفاتر بهبود مدیریت و مسئولین فن آوری اطلاعات شرکت های آب منطقه ای کشور با اشاره به تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در دولت، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، ضروری است معاونین برنامه ریزی شرکت های آب منطقه ای نقشی به مراتب پررنگ تر ایفا کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته شورای دبیران نظام پیشنهادها در وزارت نیرو، موضوع نظام پذیرش پیشنهادها را مفصل مورد بررسی قرار داد و بر اساس مدل های ارائه شده در جشنواره نظام ملی پیشنهاد نیز مدلی توسط این دفتر طراحی شد که هفته آینده به همه شرکت های تابعه ابلاغ می شود و همگی موظف هستند وضعیت نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای خود را با آن منطبق کنند.

مهدوی فر با اشاره به اهمیت مدیریت دانش در بخش آب کشور، گفت: شرکت آب منطقه ای تهران در این زمینه تلاش های قابل توجهی انجام داده است و انتظار می رود سایر شرکت ها نیز در حوزه ثبت تجارب، اقدامات جدی تری به عمل بیاورند.

مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران به موضوع تکریم ارباب رجوع هم گریزی زد و خاطرنشان کرد: سامانه هوشمند اطلاع رسانی و تکریم ارباب رجوع نیز در آب منطقه ای تهران راه اندازی شده است و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، با انتخاب مجری طرح، فرایند تبدیل این سامانه به اپلیکیشن تلفن همراه نیز کلید خورده است و به زودی به تمام کشور تعمیم می یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه های پدافند غیرعامل نیز اشاره و تصریح کرد: ضروری بود مساله داده ها و ارزش داده ها مورد توجه بیشتری قرار گیرد که در این راستا، بررسی های لازم به مدت شش ماه در شرکت های آب منطقه ای تهران و اصفهان و نیز آب نیرو انجام شد و در نهایت با ابلاغ مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران به آب منطقه ای تهران، مقرر شد هر چه سریع تر سایت Mirroring برای مجموعه داده های بخش آب کشور، طراحی و راه اندازی شود.

مهدوی فر با بیان اینکه به دنبال سیلاب تابستان سال گذشته در استان البرز، به دستور وزیر نیرو جمع آوری داده های لایه های رودخانه ها و سواحل در دستور کار قرار گرفت، گفت: آب منطقه ای تهران به عنوان پایلوت طرح داشبورد مدیریتی انتخاب شد که در فاز بعدی، کل کشور را در بر خواهد گرفت.

مساله اصلاح ساختار اداری وزارت نیرو بخش دیگری از سخنان مدیرکل دفتر نوسازی و بهبود مدیریت شرکت مدیریت منابع آب ایران را به خود اختصاص داد.

وی در این خصوص گفت: سال گذشته تفاهمنامه ای بین وزارت نیرو و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به امضا رسید که بر مبنای آن، وزارتخانه پیش نویس برنامه ای را به منظور اصلاح ساختار نظام اداری به سازمان مدیریت ارائه داد و در نهایت بعد از بررسی های سازمان مدیریت، وظایف و تکالیف هر بخش وزارت نیرو مشخص شد.

مهدوی فر اضافه کرد: برای نخستین بار، ساختار شرکت مدیریت منابع آب ایران مورد تایید سازمان مدیریت قرار گرفت و از بهمن ماه گذشته،  تلاش برای اخذ تاییدیه شرکت های آب منطقه ای و نیز آب نیرو و سازمان آب و برق خوزستان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران تصریح کرد: بر اساس تغییراتی که انجام خواهد شد دفاتر فن آوری اطلاعات و بهبود مدیریت ادغام و دفتر توسعه مدیریت و فن آوری اطلاعات در شرکت های آب منطقه ای ایجاد می شود.

شایان ذکر است گردهمایی معاونین برنامه ریزی و مدیران دفاتر بهبود مدیریت و مسئولین فن آوری اطلاعات شرکت های آب منطقه ای کشور، سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه در تالار آبگینه تهران برگزار شد.

کد خبر: 1362
  تاریخ خبر : 14 اردیبهشت 1395
 کاربر روابط عمومی
 1693
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 57
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 14,668
  • بازدید دیروز : 28,217
  • کل بازدید : 9,419,061
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 3.89.116.152

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751