|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مراسم معارفه نیروهای استخدامی جدید برگزار شد

با حضور مدیرعامل شرکت و معاونان مراسم معارفه نیروهای استخدامی جدید و قرائت سوگند نامه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، در این مراسم "یوسف رضاپور" مدیرعامل شرکت ضمن تبریک و خیرمقدم به نیروهای استخدامی جدید عنوان کرد: با توجه به اینکه تامین آب شرب مطمئن شهروندان به عنوان یک وظیفه حاکمیتی به شرکت آب منطقه ای تهران از سوی وزارت نیرو محول شده است، باید بر اساس یک افق بلندمدت و با توجه به میزان جمعیت برای این امر برنامه ریزی و مطالعه نماییم.

وی با بیان اینکه با انگیزه و احساس مسوولیت می توان خدمات چشمگیری به مردم ارائه کرد، تصریح کرد: نتیجه کار ما ایجاد رفاه، آسایش و اشتغال برای هم وطنان به شمار می رود و بایستی این گونه خدمات با نهایت خلوص و توان صورت گیرد.

رضا پور در ادامه افزود: شرکت باید ضمن برنامه ریزی در جهت نیازهای آتی تاسیسات موجود و تاسیسات در دست احداث و همچنین توجه به بررسی و اورهال دوره ای تجهیزات موجود در تاسیسات برقابی و ایجاد ظرفیت های جدید، نحوه مصرف آب را نیز مورد بررسی و مدیریت جدی قرار دهد.

مدیرعامل شرکت برخورد با تخلفات در حوزه آب را یکی دیگر از اهداف اصلی و مهم شرکت آب منطقه ای تهران برشمرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه در سالهای اخیر با افزایش آمار مهاجرت به تهران مواجه بوده ایم، تامین آب مورد نیاز بیش از 15 میلیون نفر از جمعیت کشور، رسالتی بزرگ را بر دوش شرکت آب منطقه ای تهران قرار می دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آمارها، 90 درصد میزان آب مصرفی در سطح کشور در بخش کشاورزی، 8 درصد در بخش شرب و 2 درصد در بخش صنعت استفاده می شود؛ اما استان تهران با 42 درصد مصرف در بخش شرب، بیشترین بخش مصرفی را در این حوزه دارد و همین موضوع، اهمیت تامین آب شرب استان تهران را روشن می نماید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران ضمن اشاره به تاریخچه تاسیس شرکت، اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای تهران، با 65 سال سابقه جزو یکی از قدیمی ترین و مهمترین شرکت ها در کشور است که دارای بدنه کارشناسی بسیار قوی و کارشناسان کارآزموده و متبحر می باشد و با تکیه بر همت و دانش این کارشناسان، تا کنون تاسیسات مهم و بزرگی نظیر تاسیسات برقابی، سدها، تصفیه خانه ها و تونل های مهم و بزرگی احداث شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم حضور نیروهای جدید و متخصص با نبوغ و انگیزه بالا، منشاء خیر و برکت برای شرکت آب منطقه ای تهران باشد و آن ها خدمت صادقانه به آحاد مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

در ادامه جلسه، "محمد علی کریمخانی" معاون برنامه ریزی شرکت نیز ضمن خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای پرسنل تازه وارد به شرکت، گفت: آب منطقه ای تهران در طی 65 سال گذشته با ارائه خدمات مهم و ارزنده همواره در جهت نیل به هدف بزرگ تامین آب مورد نیاز استان تهران گام برداشته و می توان گفت که از نظر قدمت و گستردگی خدمت رسانی در خاورمیانه کم نظیر بوده است و اکنون این وظیفه بر دوش همه ماست که ادامه دهنده رسالت و هدف بزرگ این شرکت باشیم و در فرصتی که برای خدمت رسانی به مردم در اختیار داریم به بهترین نحو به ارائه آن بپردازیم.

"سید حمیدرضا حسینی" مدیر منابع انسانی، آموزش و رفاه شرکت در ادامه نیز ضمن تبریک به نیروهای جدید شرکت اظهار کرد: در سال جاری تعداد 32 نفر از پرسنل شرکت بازنشسته شدند  که با ورود 21 نفر از جوانان که در آزمون استخدامی موفق به ورود به شرکت آب منطقه ای تهران شدند کارهای تخصصی به آن ها سپرده خواهد شد.

وی همچنین افزود:  کار شاخصی که امسال از سوی این دفتر انجام شده است تدوین سند برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت است  که تدوین شرایط احراز پست سازمانی، شاخص های استاندارد نیروی انسانی و تهیه نیروهای انسانی در افق 1402 سه گام از 8 گام ارائه شده در سند مذکور بوده که اکنون قابل ارائه می باشد.

"محمدرضا خانیکی" مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب استان تهران هم انتقال تجربیات و دانش فنی از نیروهای باتجربه به نیروهای تازه وارد شرکت را امری مهم برشمرد و اظهار کرد: بحث تامین آب مورد نیاز مردم امری تخصصی است و آب منطقه ای تهران به عنوان حافظ منابع آبی استان تهران و برای مدیریت این منابع ارزشمند نیازمند برنامه ریزی دقیق و منظم است و داشتن عرق سازمانی و خلاقیت و ابتکار، ابزاری مهم برای رسیدن به این اهداف ارزشمند می باشد.

در ادامه این مراسم همچنین "محمود رضا مهاجری" مسوول امور دینی و فرهنگی شرکت عنوان کرد: اخلاص درکار مهم ترین موضوعی است که جوانان تازه استخدامی این شرکت باید مدنظر قرار داده  و کار آب رسانی به مردم از جمله کارهایی است که  حکم عبادت را دارد.

وی همچنین اضافه کرد: دریافت حقوق و مزایا بابت کار انجام شده هدف کار نمی باشد، بلکه ثمره کار به شمار می رود و امیدواریم معنویت همراه با شور و نشاط در میان این جوانان وجود داشته باشد. 

گفتنی است در ادامه این جلسه متن سوگندنامه توسط نیروهای استخدامی جدید قرائت و سپس حکم سازمانی آن ها توسط مدیرعامل شرکت اهدا شد.

 

کد خبر: 4536
  تاریخ خبر : 9 اسفند 1399
 شیخ الاسلامی
 1579
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 49
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 3,033
  • بازدید دیروز : 12,265
  • کل بازدید : 9,670,910
  • آخرین به روزرسانی : 4 اردیبهشت 1403 11:47:17
  • شناسه IP شما : 3.135.213.214

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751