|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

به منظور رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردم؛

میز خدمت جهت تکریم ارباب رجوع راه اندازی خواهد شد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران در جلسه کمیته مدیریت بحران، راه اندازی هر چه سریع تر میز خدمت به منظور رفع مشکلات و پیگیری مطالبات ارباب رجوع را یک ضرورت مهم در شرکت برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "یوسف رضاپور" با بیان این مطلب گفت: استقرار میز خدمت در شرکت، تحول مهمی است که خصوصاً در دوران شیوع کرونا می تواند علاوه بر کنترل رفت و آمدها و کاهش احتمال انتقال ویروس کرونا، در مدیریت پاسخگویی هر چه موثرتر به مراجعین و تکریم ارباب رجوع تاثیرگذار باشد؛ از این رو، برای عملی نمودن هر چه سریع تر این طرح، پیشنهاد می شود که یک واحد، متولی انجام این امر شود و سایر واحد ها نیز باید نهایت همکاری و همراهی را با واحد متولی داشته باشند.

"علیرضا خانی زاد" رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل نیز در ادامه، ضمن اشاره به خدمات ارائه شده از سوی دفتر مدیریت بحران و دفتر بسیج شرکت مبنی بر توزیع ماسک و بسته های بهداشتی و حمایتی بین همکاران، خرید دستگاه تب سنج از محل تنخواه بسیج و انجام تب سنجی روزانه، گفت: استقرار میز خدمت به منظور پاسخگویی به ارباب رجوع، اقدامی است که از مدتی پیش توسط دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت، تحت بررسی و پیگیری می باشد و انتظار می رود که به زودی شاهد برپایی این مهم در شرکت باشیم.

وی با بیان اینکه بعد از ایجاد میز خدمت، کلیه ارباب رجوع از دری مجزا از کارمندان شرکت به محل میز خدمت هدایت خواهند شد، اظهار کرد: بعد از تحویل کلید بانک صادرات سابق به شرکت آب منطقه ای تهران، دفتر مدیریت بحران، دفتر حراست و امور محرمانه و دفتر انفورماتیک از فضای موجود بازدید نموده و تجهیزات و اقدامات لازم در خصوص راه­اندازی میز خدمت در این مکان را با همکاری معاونین ذیربط در حال تهیه و اجرا می باشد.   

خانی زاد همچنین در خصوص وضعیت آب و هوایی طی روزهای آینده و افت دمای هوا بین 10 تا 15 درجه هشدار داد و گفت: این امر نیازمند توجه همکاران در حوزه های معاونت حفاظت و بهره برداری و معاونت طرح و توسعه می باشد.

در ادامه جلسه، "محمدرضا خانیکی" مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب با اشاره بر اینکه طبق پیش بینی های اقلیمی، فصلی و ماهانه ارائه شده بر اساس آخرین خروجی هواشناسی، میانگین بارش ها و میزان دما در سه ماه چهارم سال برای استان تهران نرمال می باشد، تصریح کرد: میزان بارندگی های سال آبی 1399-1400 در دی ماه 11.94 میلی متر بوده است که این میزان نسبت به سال آبی گذشته که 27.3 میلی متر بوده است با 58 درصد کاهش روبرو بوده و نسبت به متوسط بلندمدت، بارش ها نیز با حدود 58 درصد کاهش مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه دفتر مطالعات برای تدقیق هر چه بیشتر آمار بارش های ثبت شده،  قرار بر این است که شکل گزارش گیری از حوزه های آبریز سدها تغییر کند و برای حوزه آبریز هرکدام از سدها، میزان بارش با توجه به طراحی شبکه مخصوص به خود آن سد انجام شود، گفت: بر اساس گزارش بارندگی ثبت شده از ایستگاه های در حال رصد، کمترین میزان بارندگی مربوط به ایستگاه باران سنجی فیروز کوه با حدود 63 میلی متر بارندگی و بیشترین آن مربوط به ایستگاه رودک در حوضه آبریز سد لتیان با حدود 299 میلی متر بارندگی بوده است. همچنین بیشترین میزان برفی که در ایستگاه های برف سنجی به ثبت رسیده است نیز مربوط به ایستگاه برف سنجی لار با میزان 38 سانتیمتر بوده است.

خانیکی در ادامه در خصوص بحث مدیریت سیلاب، اظهار کرد: در حال حاضر، بر اساس تقسیم بندی های انجام شده در حوزه عملکرد دفتر مطالعات، اکیپ های رصد و پایش با توجه به هشدارها ونامه های واصله از طریق سازمان هواشناسی و آمار موسسه تحقیقات منابع آب، در هفت حوزه مستقر شده و به رصد و پایش رودخانه ها می پردازند که گزارش این پایش ها به صورت لحظه ای در اختیار همکاران، خصوصا در حوزه های آبریز و همکاران بخش حفاظت و بهره برداری شرکت قرار می گیرد.

مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب در ادامه گفت: تجهیز تعداد 45 ایستگاه بارانسنجی به دیتالاگر، تجهیز تعداد 26 ایستگاه سطح سنجی به دیتالاگر، آموزش متصدیان با هدف ارتقاء آموزش عملی و علمی آنها، کنترل روزانه عملکرد صحیح ایستگاه های باران سنج، سطح سنج به لحاظ عملکرد ولتاژ، سنسور و انجام تعمیرات و تنظیمات مکرر صحرایی، دریافت آمار بارندگی از تمام ایستگاه ها(علاوه بر ایستگاه های مبنا)، دریافت آمار اشل و دبی به صورت روزانه از تمام متصدیان ایستگاه های هیدرومتری 2 نوبت در روز و در مواقع سیلاب بصورت 2 ساعت یکبار و انجام عملیات برف سنجی و کنترل بودجه برفی، از دیگر اقدامات انجام شده توسط این حوزه در خصوص کنترل و مدیریت سیلاب در سطح استان تهران است.

وی افزود: با تجهیز ایستگاه های باران سنجی به ادوات الکترونیکی نوین و تنظیم مدل جدید بارش روان آب ها برای رودخانه های شهر تهران بر اساس نظام نامه سیلاب، گام بزرگی در راه مدیریت و کنترل سیلاب ها بر خواهیم داشت.

"محسن اسلامی زاده" مجری طرح جلوگیری از آلودگی آب شرب تهران نیز در این جلسه در خصوص آخرین اقدامات انجام شده توسط این حوزه، تصریح کرد: دستگاه ها و تجهیزات کلر سنجی مستقر در یکی از ایستگاه های غیر فعال، به منظور کنترل دقیق میزان کلر و آهک موجود در آب شرب، به آزمایشگاه تصفیه خانه ششم منتقل و آموزش های لازم جهت استفاده از این دستگاه ها اعمال شد و از این پس امکان دریافت اطلاعات به صورت آنلاین مهیا می گردد.

اسلامی زاده با اشاره به نامه واصله از طرف نهاد رهبری مبنی بر عدم وجود سیستم بیومانیتورینگ بر روی سد امیر کبیر و طالقان جهت مقابله با حملات سایبری، افزود: پس از دریافت نامه مذکور، نسبت به خرید دو دستگاه بیومانیتورینگ ایرانی اقدام لازم به عمل آمد که یکی از این دستگاه ها بر روی سد امیرکبیر نصب شد و دستگاه دیگر نیز به زودی بر روی سد طالقان نصب خواهد گردید.

در پایان جلسه، "جواد غفاری" مدیر دفتر رودخانه ها و سواحل، میزان رفع تصرفات استان تهران را طی 9 ماهه نخست امسال، 312 مورد با مجموع مساحت 45 هکتار برشمرد و تصریح کرد: در سال جاری بالغ بر یک میلیون متر مکعب لایروبی توسط امورات تابعه شرکت آب منطقه ای انجام شد.

وی در خصوص نصب تابلوهای هشدار نیز ابراز خرسندی و خاطر نشان کرد: در محدوده فیروزکوه و دماوند پیشرفت 30 درصدی و در محدوده اسلامشهر و ری نیز پیشرفت 50 تا 60 درصدی حاصل شده ، همچنین این حوزه در خصوص شناسایی نقاط حادثه خیز و انجام هماهنگی با شهرداری و فرمانداری ها نیز موفق عمل کرده است.

گفتنی است که در انتهای جلسه، بحث نظام نامه سایبری از سوی معاونت برنامه ریزی مطرح و توضیحات لازم ارائه و مقرر گردید که احکام کمیته و کارگروه مربوطه، طی روزهای آتی در جلسه ای با ریاست مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران صادر شود.

کد خبر: 4454
  تاریخ خبر : 1 بهمن 1399
 روابط عمومی
 3616
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 51
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 28
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,422,794
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 54.173.214.79

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751