|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا؛

"یوسف رضاپور" به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران معرفی شد

با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، "یوسف رضاپور" به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ا ی تهران، در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران که با حضور معاونان و جمعی از مدیران برگزار شد، "قاسم تقی زاده خامسی" معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا  اظهار کرد: یکی از هدف های اصلی مدیران شرکت آب منطقه ای تهران بایستی جلب رضایت ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت و مطلوب باشد و تسهیل در رسیدگی به درخواست های آن ها بسیار ضروری است.

وی همچنین اضافه کرد: از گذشته های دور هماهنگی و همکاری برای انجام پروژه ها و طرح ها میان شرکت آب منطقه ای تهران و آبفا وجود داشته و امیدوارم برای به سرانجام رسیدن طرح ها این ارتباطات و تعامل ها بیش از پیش تداوم یابد.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه حفظ و حراست از وضعیت موجود رودخانه ها و حریم سدها  بسیار ضروری بوده و باید در اولویت کاری شرکت آب منطقه ای تهران قرار گیرد، تصریح کرد: در دوره های گذشته زحمات بسیار زیادی در راستای رفع تصرفات غیر مجاز و حفاظت از حریم و بستررودخانه ها و آب های سطحی انجام شده و لازم است این تلاش ها همچنان مستمر و پایدار باشد.

وی در پایان ضمن تبریک به "یوسف رضاپور"  مدیر عامل شرکت، عنوان کرد: در دوران تصدی مدیران عامل پیشین شرکت همواره اقدامات و طرح  های بسیار چشمگیری در جهت تامین آب پایدار استان تهران به بهره برداری رسید و امیدوارم با جدیت و تعهدی که در مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای تهران وجود دارد این تلاش ها و اقدامات ادامه یابد.

در ادامه این نشست، "سید حسن رضوی" مدیرعامل پیشین شرکت ضمن ابراز خرسندی در خصوص انتصاب و انتخاب یوسف رضاپور به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران که سال ها در شرکت مشغول خدمت بوده، عنوان کرد: هر فردی از مجموعه شرکت عهده دار و سکان دار این مسوولیت شده توانسته اثر ماندگاری در راستای حفظ و صیانت از منابع آبی و تامین آب شهروندان از خود به جای گذارد.

وی با اشاره به اینکه کار و خدمت در مجموعه آب منطقه ای تهران بسیار لذت بخش می باشد، تصریح کرد: این مجموعه بسیار قدیمی، منسجم و با اصالت بوده و هرکس مسوولیت ارشد مدیرعاملی را بپذیرد برایش لذت بخش و به یاد ماندنی خواهد بود.

رضوی افزود: اینجانب طی 22 ماه خدمت در شرکت آب منطقه ای تهران با کمک همکاران بسیاری از طرح ها را فعال کردیم و این مجموعه بستر بسیار مناسبی در حوزه درآمدی و انسجام بخشی میان آب و آبفا می باشد و در 5 سال گذشته  این تعاملات نتایج بسیار پرباری را به همراه داشته است.

مدیر عامل پیشین شرکت تاکید کرد:  درآمدزایی در شرکت از جمله برنامه هایی بود که در شرکت آب منطقه ای تهران به خوبی انجام می شود به نحوی که طی 4 سال گذشته برای اجرای طرح ها توانستیم از بودجه جاری کمک  بگیریم و کمتر شرکت آب منطقه ای تاکنون از این پتانسیل استفاده کرده است و از این طریق بسیاری از پروژه های نیمه فعال احیاء گردید.

رضوی از بهره برداری و فعال شدن طرح هایی همچون تصفیه خانه ششم تهران، خط دوم انتقال پساب جنوب تهران به دشت های ورامین و شهرری و پاکدشت، نام برد و گفت: اگر پروژه های لار به کلان، جمع آوری پساب آب های سطحی جنوب تهران و مطالعات تامین درازمدت آب استان های تهران و قزوین ( مربوط به شرکت توسعه آب و نیروی ایران) به نتیجه برسد تا افق 1450 با سامانه شرقی و غربی آب پایدار برای استان تهران تامین خواهد شد.

وی در پایان ضمن  تشکر از همکاران شرکت در جهت اجرایی شدن طرح های شرکت،  اظهار امیدواری کرد: مدیر عامل جدید شرکت در مسوولیت خود با تلاش روزافزون، اهداف بلند مدت شرکت آب منطقه ای تهران را به نتایج مثمر ثمر برساند.

در ادامه مراسم،"یوسف رضاپور" نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد  وزیر نیرو و همچنین معاون وزیر در امور آب و آبفا در انتخاب وی به عنوان مدیر عامل شرکت، بیان کرد: امیدوارم بتوانم از عهده این تعهد سربلند بیرون آمده و تلاش هایی که مدیران عامل پیشین صرف تامین آب شهروندان استان تهران نموده اند ادامه داده و مشکلات پیش رو را مدیریت نمایم به نحوی که   اهداف کلان شرکت و ماموریت های این مجموعه در جهت تحقق سند چشم انداز اجرایی شود.

وی افزود: با اهتمام و همدلی معاونان، مدیران و همکاران در طی این دو ماه و اندکی از دوران سرپرستی، تلاش شد تا خدمات و فعالیت ها کماکان بدون نقص انجام شود.

رضاپور در ادامه از تلاش برای دریافت مجوز  کمیسیون ماده 33 برای طرح سامانه انتقال آب از طالقان به تهران و البرز  و همچنین برنامه ریزی برای اخذ مجوز زیست محیطی برای طرح علاج بخشی سد لار خبر داد و افزود: باقی مانده عملیات اجرایی طرح خط دوم انتقال پساب از تصفیه خانه جنوب تهران به دشت های ورامین،پاکدشت و شهر ری نیز در صورت تامین نقدینگی لازم توسط سرمایه گذار تا پایان خرداد ماه سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران کمبود نیروی انسانی را از مهمترین مشکلات شرکت دانست و بیان کرد:  از سال 92 تاکنون 450 نفر از پرسنل شرکت  بازنشسته شده اند و از این میان برای حداقل 20 درصد افراد بازنشسته  به دلیل تخصص و تجربه کاری بالا جایگزینی وجود نداردکه بایستی برای آن برنامه ای از جمله استفاده از ظرفیت تخصصی بخش خصوصی و  از طریق برون سپاری اندیشیده شود.

وی همچنین اضافه کرد: در هیچ استانی تکلیف بخش های مختلف مصرف از نظر میزان آب قابل برنامه ریزی در افق مشخص نشده است که دستگاه های متولی مصرف آب بایستی برنامه های توسعه پنج ساله خود را  بر اساس آب قابل برنامه ریزی  اجرا و تهیه نمایند.

رضاپور خاطر نشان کرد: سرانه مصرف آب شرب شهروندان بایستی به حد استاندارد برسد و متناسب با ظرفیت های موجود برنامه منابع و مصارف آب تدوین گردد.

گفتنی است، حکم "یوسف رضاپور" به عنوان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران از سوی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا به وی تقدیم و همچنین از زحمات "سید حسن رضوی" مدیرعامل پیشین شرکت با ارائه لوح تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد خبر: 4447
  تاریخ خبر : 30 دی 1399
  آخرین به‌روزرسانی : 30 دی 1399
 روابط عمومی
 6827
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 55
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 1,511
  • بازدید دیروز : 10,021
  • کل بازدید : 9,620,283
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 3.17.75.227

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751