چهارشنبه, 29 آبان 1398
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
پویش الف -ب
هفته کتاب و کتاب خوانی
سال رونق تولید
شرکت سهامی آب منطقه ای تهران
شرکت سهامی آب منطقه ای تهران
شرکت سهامی آب منطقه ای تهران

 

انتشار راهبرد مشارکت شرکت آب منطقه ای تهران

 

این شرکت کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه­ ها، آیین‌نامه ­ها، دستورالعمل­ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می­نماید.

  1. کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، نظرها و  پیشنهادهای خود را از طریق سامانه  “ ارائه نظرها و پیشنهادها که تحت همین عنوان در همین پایگاه ، اطلاعرسانی شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند.  درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  2. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “ملاقات و ارتباط با مدیرعامل ” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌شده است، درخواستهای خود را مطرح نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  3. شهروندان می توانند از طریق منو “تماس با ما” / “اطلاعات تماس با  حوزه ستادی و ادارات منابع آب تابعه  ” ، شماره تلفن، دورنگار، پست الکترونیکی مدیران و مسئولان ادارات و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمایند.
  4. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “نظرسنجی خدمات” و “نظرسنجی پورتال ” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به این شرکت ارسال نمایند.

 



بازدید:201