یکشنبه, 15 تیر 1399
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
کرونا
شعار سال
شرکت سهامی آب منطقه ای تهران
شرکت سهامی آب منطقه ای تهران
شرکت سهامی آب منطقه ای تهران

 
 

مدیر منابع انسانی و پشتیبانی

نام

سیدحمیدرضا

نام خانوادگی

حسینی

تلفن

داخلی :2141

تلفن

مستقیم: 88968013

پست الکترونیک

hoseini@thrw.ir

تحصیلات

فوق لیسانس مهندسی آب

 

شرح وظایف مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی

 

  1. اجرای قوانین و مقررات استخدامی، قانون کار، قانون تأمین اجتماعی، نظام پرداخت صنعت آب و برق با هماهنگی واحدهای ذیربط
  2. هماهنگی و نظارت در تدوین و اجرای طرحهای منابع انسانی در زمینه نیازسنجی، جذب و استخدام، آموزش و بهسازی منابع انسانی، ارزشیابی عملکرد در جهت بهبود شاخصهای نیروی انسانی
  3. برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام امور کارگزینی شرکت از قبیل انتصابات، ترفیعات و افزایش حقوق، نقل و انتقالات، بازخریدی، بازنشستگی، استعفاء، مأموریت‌های داخل و خارج، مرخصی‌ها، انعقاد قراردادهای پرسنلی، صدور احکام کارگزینی و سایر احکام پرسنلی، گواهی اشتغال، سابقه کار و معرفی‌نامه برای پرسنل با رعایت قوانین و مقررات موضوعه
  4. انجام مطالعات و پیاده‌سازی طرحهای منابع انسانی در زمینه نیازسنجی، جذب و استخدام، آموزش و بهسازی منابع انسانی، ارزشیابی عملکرد در جهت بهبود شاخصهای نیروی انسانی
  5. برنامه‌ریزی و اجرای طرحهای آموزش و بهسازی منابع انسانی، ارتقاء شاخصهای نیروی انسانی، ارزشیابی عملکرد کارکنان
  6. انجام امور مربوط به استخدام و جذب نیروی انسانی مورد نیاز طرح‌های عمرانی با رعایت آئین‌نامه‌ها و مقررات مورد عمل
  7. برنامه‌ریزی و تهیه و تدوین دستورالعملها و روشهای اجرایی در چارچوب قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌های مربوط و سیاستهای شرکت در زمینه منابع انسانی جهت ارائه به هیئت‌مدیره و نظارت بر حسن اجرای مصوبات
  8. برنامه‌ریزی در جهت تهیه و تدوین طرحهای مرتبط با آموزش و بهسازی منابع انسانی، تجزیه، تحلیل و طراحی مشاغل و استفاده از بخش خصوصی در اجرای طرحها
  9. تهیه و تدوین نیازها و تقویمهای آموزشی و ارزیابی دوره‌های آموزشی به منظور تحقق بهره‌وری منابع انسانی و نظارت بر حسن برگزاری دوره‌های آموزشی در مراکز مربوط
  10. بررسی وضعیت و ترکیب نیروی انسانی موجود و مورد نیاز بر اساس اهداف شرکت و تشکیلات ابلاغی
  11. برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم در جهت برگزاری همایش،‌ گردهمایی و کارگاههای آموزشی لازم جهت ارتقاء سطح دانش منابع انسانی
  12. انجام تحقیقات و مطالعات در زمینه بهبود شرایط فیزیکی و محیطی نیروی انسانی و نظارت بر تهیه و تدوین دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های بهبود شرایط محیط کاری، که توسط واحدهای ذیربط انجام می‌شود
  13. انجام امور بایگانی پرسنلی و ایجاد سیستم مناسب در حفظ و نگهداری سوابق موجود
  14. برنامه‌ریزی، هماهنگی و انجام کلیه امور رفاهی پرسنل و تشکیل کمیته و گروه‌های کاری مرتبط، تهیه و ارائه پیشنهادات و برنامه‌های رفاهی برای شاغلین، بازنشستگان و خانواده‌های آنان و ارائه آن جهت طرح و تصویب در هیئت مدیره
  15. انجام امور مربوط به کنترل ورود و خروج کارکنان
  16. انجام امور مربوط به استقرار مکانیزه اطلاعات نیروی انسانی و سعی در به‌روزنگهداشتن بانک اطلاعاتی
  17. اجرای تشکیلات (پس از ابلاغ از واحد مربوط) و ‌سازماندهی پرسنل در پست‌های مصوب‌ سازمانی با رعایت ضوابط و مقررات طبقه‌بندی مشاغل
  18. ارائه گزارش به روز تشکیلات تفصیلی بانام و آمار پستهای سازمانی باتصدی و بلاتصدی شرکت به واحد توسعه مدیریت و فن‌آوری اطلاعات در مواقع لزوم
  19. انجام امور اجرائی مربوط به پرداخت و تأمین مزایای کارکنان
  20. اجرای مصوبات و صورتجلسات کمیته تشکیلات و نیروی انسانی و کمیته طبقه‌بندی مشاغل کارگران
  21. انجام امور مربوط به تهیه احکام بازنشستگان شرکت پس از طی مراحل قانونی
  22. پاسخگویی به درخواستها و تقاضاهای اشخاص حقیقی و حقوقی و کارکنان شاغل و بازنشسته، ‌سازمانها و نهادها و ارگانها
  23. همکاری با ستاد در زمینه تهیه و تدوین نظامنامه‌ها و دستورالعملها و اصلاح و بازنگری مبانی مربوطه در زمینه طرحهای منابع انسانی
  24. برنامه‌ریزی و نظارت در خرید خدمات از بخش غیردولتی و استفاده از خدمات مشاورین ذیصلاح در طرحهای منابع انسانی، تشکیلات، تجزیه و تحلیل و طراحی مشاغل و ایفای نقش کارفرمائی در امور فوق
  25. احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر

 

(نظر به ادغام با واحد تدارکات و خدمات پشتیبانی)

  1. برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام امور خدماتی در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملها
  2. نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمانها، دستگاهها، ماشین‌آلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز و نظافت و نامه‌رسانی و سایر خدمات مورد نیاز
  3. انجام اقدامات لازم در جهت تأمین قطعات و ماشین‌آلات، دستگاهها و لوازم و تجهیزات اداری
  4. خرید و فروش کالاها و خدمات مورد نیاز شرکت از طریق برگزاری مناقصه و مزایده و انعقاد قرارداد در موقع لزوم
  5. برنامه‌ریزی و نظارت بر سیستم انبارها به منظور نگهداری اطلاعات کالاها و تجهیزات خریداری شده شرکت
  6. برنامه‌ریزی و نظارت بر کلیه عملیات و تشریفات برگزاری مناقصه و مزایده
  7. برنامه‌ریزی و نظارت بر سفارش خرید و فروش کالاها و خدمات مورد نیاز
  8. تنظیم و نظارت بر عقد قراردادها در چارچوب آئین‌نامه معاملاتی شرکت و قوانین و مقرارت موضوعه
  9. برنامه‌ریزی، هماهنگی، کنترل و برآورد لوازم و ملزومات با دوام و مصرفی مورد نیاز
  10. ایجاد و برقراری بانک اطلاعات و سیستم ثبت و نگهداری انبار و اموال
  11. برنامه‌ریزی و نظارت بر سیستم انبارداری و نگهداری کالا و ملزومات با رعایت اصول علمی و صرفه و صلاح‌ سازمان
  12. احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر

 



بازدید:5443
آخرین به روزرسانی: 1399/03/19