|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مهاجری: بسیج باید دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را زنده نگه دارد

مدیر دفتر امور فرهنگی و دینی شرکت آب منطقه ای تهران تهران تاکید کرد: بسیج و بسیجی باید امروز دستاوردهای بسیار زیاد و مهم انقلاب اسلامی را تبلیغ کرده و آن ها را زنده نگه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، حجت الاسلام و المسلمین "محمودرضا مهاجری" امروز (دوشنبه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده پیشین و جدید بسیج شرکت آب منطقه ای تهران که در محل سالن کنفرانس و با حضور فرمانده مقاومت بسیج وزارت نیرو و هیات همراه و مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای تهران برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش ها، معنویت ها و بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) شکل گرفت، اما متاسفانه برخی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب و فراموش کردن این دستاوردهای عظیم هستند.

مهاجری با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط موجود و توطئه های دشمنان، وظیفه بسیج دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج و بسیجی باید امروز دستاوردهای بسیار زیاد و با اهمیت انقلاب اسلامی را حفظ، تبلیغ و در نهایت زنده نگه دارد.

وی با اشاره به اینکه سرنگونی حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی در ایران یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حکومت شاهنشاهی به واقع یکی از بدترین نوع حکومت ها است و ثمره انقلاب اسلامی که با تلاش مردم و رهبری امام خمینی (ره) به نتیجه رسید، سرنگونی این حکومت و استقرار جمهوری اسلامی و حکومت مردم بود. در واقع مردم هستند که حاکم سرنوشت خود هستند و آن ها تصمیم گیرنده نهایی هستند.

مهاجری سپس به حاکمیت تشیع در جهان اسلام و حکومت بر قلب ها اشاره کرد و افزود: امروز چهار کشور مهم و تاریخی عرب یعنی عراق، سوریه، یمن و لبنان شیعه هستند و نفوذ تشیع و انقلاب اسلامی در قلب و روح مردم این کشورها بارز است و همین نکته حاصل و ثمره انقلاب اسلامی ایران است.

وی همچنین با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در عرصه های مختلف صنعتی و علمی سرآمد و پیشرو است، تاکید کرد: ما امروز در صنعت سدسازی جزء پنج کشور نخست جهان هستیم و توانایی صدور دانش و تخصص خود را به کشورهای دیگر در این زمینه داریم. همچنین در این سال ها دستاوردهای بسیار ارزشمندی در زمینه های مختلف پزشکی، هسته ای، انرژی برق و سایر صنایع و علوم روز دنیا به دست آورده ایم.

وی یادآور شد: این دستاوردها حتی با وجود تمامی توطئه ها، تهدیدها و تحریم های کشورهای بزرگ دنیا به دست آمده و این مساله تنها در سایه انقلاب اسلامی و پشتیبانی مردم حاصل شده است.

مهاجری در پایان سخنان خود استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را دستاوردهای مهم مردم و انقلاب دانست و افزود: در نشر فرهنگ ارزشی و دینی اگر کوتاهی نماییم و یا به آن بی توجهی شود، مکتب اهل بیت (ع) ضربه خواهد خورد و بنابراین مجموعه بسیج باید کارهای فرهنگی و ارزشی را سرلوحه فعالیت ها و برنامه های خود قرار دهد. همچنین در تمامی زمینه های کاری باید نیت اخلاص و کمک به اسلام و ظهور آقا امام زمان (عج) را مدنظر قرار دهیم.

در ادامه این نشست، مهندس "خسرو ارتقایی" مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزشمند "خسرو عدلی" در جایگاه فرمانده پیشین بسیج این شرکت و تمامی کارکنان، تصریح کرد: با وجود تمام محدودیت ها و کمبودهایی که شرکت آب منطقه ای تهران در زمینه منابع مالی و امکانات با آن مواجه است، فعالیت های خوبی در سطح حوزه ستادی، سدها و امورات تابعه انجام شده و حتی در این حوزه و حوزه فرهنگی و دینی نیز رتبه های خوبی نصیب شرکت آب منطقه ای تهران شده است.

ارتقایی دستاوردهای انقلاب اسلامی و کشورمان را حاصل تلاش ها و مجاهدت های بسیجیان نامید و تاکید کرد: اگر امروز عزتی و سربلندی برای ایران و ایرانی وجود دارد و ما با بر سر یک میز با ابرقدرت های جهان مذاکره می کنیم، به پشتوانه هشت سال مقاومت و دفاع مقدس مردم و بسیجیان این مرز و بوم است.

وی اضافه کرد: جایگاه بسیج و بسیجی مسئولیت همه ما را سنگین تر کرده است و بنابراین تک تک مسوولان بسیج و اعضای این نهاد ارزشمند باید نسبت به مسائل کشور و دنیا حساس بوده و با رفتار و منش خود الگویی برای دیگران باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه فرقی ندارد در چه جایگاهی به مردم خدمت می کنیم، اظهار کرد: مهم، روحیه خدمت به مردم است. باید توجه کنیم که سقایی 14 میلیون نفر از مردم شریف ایران را بر عهده داریم و لذا کوچکترین کوتاهی و خطایی از سوی ما خسارت های جبران ناپذیر به مردم وارد خواهد کرد. 

کد خبر: 945
  تاریخ خبر : 27 بهمن 1393
  آخرین به‌روزرسانی : 27 بهمن 1393
 پرسنل شرکت
 1365
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 52
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 6,392
  • بازدید دیروز : 12,845
  • کل بازدید : 9,615,143
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 3.14.142.115

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751