|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

فروغي: لزوم استفاده از ظرفيت كانال محمديه در مديريت آب رباط كريم

معاون حفاظت و بهره برداري شركت آب منطقه اي تهران تقويت و استفاده درست از ظرفيت كانال محمديه را در مديريت منابع آب شهرستان رباط كريم مورد تاكيد قرار داد.

به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي تهران، مهندس "مهدي فروغي" روز دوشنبه (14 بهمن ماه 92) در آيين توديع و معارفه مدير پيشين و سرپرست جديد اداره منابع آب رباط كريم كه در محل اين اداره برگزار شد، با تبريك آغاز دهه مبارك فجر و تقارن آن با اين مراسم، اظهار كرد: وجود كانال محمديه در شهرستان رباط كريم ظرفيت خوبي است كه مي تواند به مديريت صحيح منابع آب در اين شهرستان كمك نمايد.

فروغي با اشاره به اينكه امور آب رباط كريم از نخستين اموراتي بوده كه در ساختار جديد شركت آب منطقه اي تهران در سال هاي اخير، تشكيل شده است، گفت: در سال 90 با توجه به اهتمام جدي در تشكيل امورات آب، امور آب رباط كريم ايجاد شد كه با توجه به بهبود وضعيت مالي شركت و همكاري معاونت اداري، مالي و پشتيباني نسبت به خريد و مالكيت ساختمان آن نيز اقدام گرديد كه حركت بسيار خوب و مثبتي بود و به غير از يك امور در بقيه امورات منابع آب اين مهم اجرايي شد.

وي تاكيد كرد: استقرار يك اداره با فضاي مناسب، هم براي كاركنان و هم براي تكريم ارباب رجوع نقش مهمي دارد. رويكرد شركت نيز اين است كه با تقويت هرچه بيشتر امورات، اين امور به عنوان نماينده شركت آب منطقه اي تهران در سطح شهرستان ها حاضر باشند و در اعمال مديريت آب نقش قاطع و مثبتي ايفا نمايند.

وي اضافه كرد: اين مسأله به ويژه در جاهايي كه حضور آب تهران براي تصميم گيري در مديريت منابع آب و يا اجراي طرح هاي توسعه اي در سطح شهرستان ها از اهميت ويژه اي برخوردار است، پررنگ تر است.

فروغي حضور مهندس "غلامعلي بيدختي" در سمت مدير پيشين امور منابع آب رباط كريم را بسيار مفيد، اثربخش و مهم توصيف و تصريح كرد: حضور مهندس مصطفي پور نيز كه از بدنه امور آب شهريار بوده اند مفيد خواهد بود.

وي با اشاره به اينكه شهرستان رباط كريم تا دو سال پيش، زيرمجموعه امور منابع آب شهريار بوده است، گفت: به همين دليل ايشان اشراف كاملي به مسائل آب در اين شهرستان دارند.

وي اضافه كرد: با توجه به سابقه و تجربياتي كه مهندس مصطفي پور دارند، اميد مي رود كه تلاش ها و خدماتي را كه مهندس بيدختي پايه گذار آن هستند، استمرار يابد. البته اعتقاد ما اين است كه هر يك از كارشناسان امور آب رباط كريم شايستگي مديريت دارند و نگاه شركت نيز استفاده از نيروهاي متخصص و با تجربه درون شركت است.

فروغي همچنين تاكيد كرد: استفاده از نيروي هاي درون سازماني علاوه بر اينكه مي تواند به شناسايي افراد شايسته كمك كند و استعداد آنان را شناسايي و شكوفا نمايد، انگيزه اي بين نيروهاي داخلي ايجاد مي كند تا پس از سال ها تلاش و كسب تجربه بتوانند با به دست آوردن جايگاه هاي بالاتر، منشأ خدمات شايسته و موثري براي مردم باشند.

معاون حفاظت و بهره برداري شركت آب منطقه اي تهران، ضمن تقدير از تلاش هاي مهندس بيدختي و خسته نباشيد به وي كه در مدت سه ماه اخير به شكل خستگي ناپذيري مديريت امور منابع آب شهرستان هاي ري و رباط كريم را برعهده داشته است، گفت: در اين مدت قطعاً بسياري از مسائل و كارها بر عهده كارشناسان و كاركنان امور رباط كريم بوده و همدلي و نگاه مثبت به وظايف سبب انجام صحيح امور شده و از ايجاد آسيب در ارائه خدمات جلوگيري كرده است.

وي با اشاره به انتظارات شركت آب منطقه اي تهران از مدير جديد امور آب رباط كريم، گفت: ظرفيت مهم و خوبي در سطح شهرستان رباط كريم به نام "كانال محمديه" وجود دارد و تامين كننده آب اين شهرستان و مناطق مجاور است. اين كانال امكان اعمال مديريت صحيح منابع آب را در سطح منطقه ايجاد مي نمايد.

وي در ادامه بيان كرد: در حال حاضر 50 درصد آب اين كانال در شهرستان رباط كريم مربوط به كشاورزي و بقيه براي مصارف صنعت، فضاي سبز و خدمات اختصاص يافته است.

فروغي با تاكيد بر استفاده و مديريت صحيح اين منبع آبي، اظهار كرد:‌ استفاده از اين منبع آبي به ويژه در بخش مصارف صنعتي شهرستان از اهميت ويژه اي برخوردار است چراكه در حال حاضر تعداد زيادي از آن ها از چاه هاي غيرمجاز و به صورت غيرقانوني بهره برداري مي كنند.

وي اعلام كرد: مي توان با تخصيصي كه براي كانال محمديه در نظر گرفته شده است، ميزان مشخصي از آب را جايگزين آب چاه هاي غيرمجاز نمود كه اين امر مي تواند در اعمال مديريت صحيح منابع آب اثرگذار باشد.

فروغي با اشاره به اضافه شدن نيروهاي استخدامي جديد كه با آزمون وزارت نيرو وارد بدنه اين وزارتخانه مي شوند،‌ ابراز اميدواري كرد: با ورود نيروهاي جديد و با هدف تقويت امورهاي زيرپوشش شركت آب منطقه اي تهران، ظرفيت جديد و مناسبي براي حفاظت و بهره برداري منابع آب، افزايش درآمد و توان كارشناسي در شهرستان ها ايجاد مي شود كه بايد از آن استفاده شود.

وي در پايان سخنان خود، با تاكيد بر حفظ روحيه تعامل و همدلي در بين پرسنل امورات منابع آب اظهار كرد: بايد اين روحيه حفظ شود و شركت آب منطقه اي تهران نيز اين رويكرد را مدنظر قرار داده تا همكاراني كه مي توانند در سطح شهرستان ها به خدمت مشغول باشند، انتقال آن ها با سهولت بيشتري همراه شود.

بر اساس اين گزارش، آيين توديع و معارفه سرپرست اداره منابع آب شهرستان رباط كريم روز گذشته (دوشنبه) با حضور مهندس "مهدي فروغي" معاون حفاظت و بهره برداري شركت آب منطقه اي تهران، مهندس "علي لطيف" مدیر هماهنگی آب شهرستان ها، مهندس "غلامعلي بيدختي" مدير امور منابع آب شهرستان ري و مدير پيشين اداره منابع آب رباط كريم و كاركنان اداره منابع آب رباط كريم در محل اين امور برگزار و مهندس "عليرضا مصطفي پور" به عنوان سرپرست جديد اداره منابع آب رباط كريم معرفي و آغاز به كار كرد.

کد خبر: 500
  تاریخ خبر : 16 بهمن 1392
  آخرین به‌روزرسانی : 16 بهمن 1392
 پرسنل شرکت
 1297
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 77
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 7,925
  • بازدید دیروز : 10,021
  • کل بازدید : 9,626,697
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 3.135.183.187

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751