|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران تاکید کرد:

ضرورت استفاده از پتانسیل و تخصص بانوان در بدنه کارشناسی و مدیریتی شرکت

مدیر عامل شرکت بر ضرورت استفاده از پتانسیل و تخصص بانوان در بدنه کارشناسی و مدیریتی شرکت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حسن رضوی"  در مراسمی که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و  روز زن با حضور جمعی از بانوان شرکت برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد:  اگر به جامعه نگاهی بیاندازیم،  زن و مرد دو بالی هستند که جامعه را می سازند  و جداسازی هیچکدام از یکدیگر نمی تواند درست باشد؛ چرا که  مرد و زن در جایگاه خود تکیه گاه خانواده و اجتماع محسوب می شوند.

وی با بیان  اینکه در جامعه افزایش نسبت زنان تحصیل کرده به گذشته بسیار چشمگیر شده است، تصریح کرد:  انگیزه کار و خدمت که در این قشر از افراد وجود دارد، نسبت به گذشته چندین برابر شده است و در درون سازمان ها هم این تغییرات  دیده می شود و آن دورانی که تنها مردها باید نان آور خانواده باشند و کارها را مردانه ببینیم سپری شده است.

رضوی افزود: واقعیتی که اکنون باید بپذیریم این است که زنان، همسران و دختران ما در شرایط فعلی توانایی های خود را ثابت نموده و در هر مقطعی  با  تخصص های خود این باور را به وجود آورده اند که جامعه می تواند به پتانسیل این نیروی انسانی تکیه کند.

مدیر عامل شرکت با تاکید بر اینکه در این راستا هم تغییراتی در  بخشنامه ها و دستورالعمل ها به وجود آمده است، یادآور شد:  این بخشنامه ها تا حدودی هم اجرا شده است  و ضمن اینکه در بدنه کارشناسی و هرم هر شرکتی نسبت و استفاده از ظرفیت بانوان باید تناسب خودش را داشته باشد، در هرم مدیریتی هر مجموعه هم باید این اتفاق خوشایند دیده شود.

رضوی با اشاره به اینکه اخیرا بخشنامه ای ابلاغ شده که در راس هیات مدیره شرکت نیز  باید به  زنان مسوولیت سپرد، گفت:  در معاونت ها و در رده های دیگر این اتفاق خواهد افتاد و ما از  ظرفیت این عزیزان در بخش های گوناگون استفاده خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت همچنین اظهار کرد: در ساختار نیروی انسانی و نوع قراردادها تبعیض هایی وجود دارد و این امر به دلیل محدودیت های ناخواسته ای است که به دلیل جذب نیرو در سال های متمادی پیش آمده است و برای حل  این مشکل روش های بدون برنامه اتخاذ شده  که اکنون خودش یک مشکل شده است که امیدواریم این چالش ها با برنامه ریزی های کلان و تدابیر اساسی برطرف شود.

وی در پایان  خاطر نشان کرد: ما بایستی به عنوان مدیران و شما به عنوان همکاران تمام تلاش خود را صرف تامین آب پایدار پایتخت و همچنین بهتر کردن وضعیت درآمدی شرکت نماییم؛ چرا که این امر موجب بهتر شدن شرایط معیشتی و پرداخت های مالی خواهد شد.

در ادامه این نشست "زهرا عرب نژاد" مشاور مدیر عامل در امور بانوان شرکت  نیز ضمن تبریک روز زن به بانوان شرکت با ارائه گزارش عملکردی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه زنان عنوان کرد: در ماه های گذشته  بر اساس نامه ای که از طرف وزارت نیرو مبنی بر برگزاری جشنواره دارایی های فکری بانوان ابلاغ شده بود، فراخوانی در شرکت داده شد که هرکس بر اساس موضوعاتی همچون آب و برق و انرژی کتاب و مقاله ای  در دست دارد، ارائه تا ضمن ثبت نام در جشنواره بتوانیم  این مقالات را  عرضه نمایم.

وی ادامه داد: در این جشنواره مقالات چهار نفر از همکاران پذیرفته شد و با برگزاری جشنواره  در روزهای  23 و 24 آذرماه با حضور وزیر نیرو به برگزیدگان هدایایی اهداء شد.

عرب نژاد با  اشاره به اینکه در کنفرانس ها و همایش های مختلف، بانوان شرکت حضور فعالی داشته اند، اضافه کرد:  در برنامه بازدیدها نیز ، بازدید از  منطقه ماسوله که توسط  قطار گردشگری انجام شد، بسیار مورد استقبال قرار گرفت و 50 نفر در این بازدید علمی، فرهنگی تاریخی و تفریحی  شرکت نمودند.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم  بانوان همکار مسائل و مشکلات خود را  با مدیر عامل شرکت مطرح  و پاسخ های لازم توسط وی داده شد.

گفتنی است، در پایان از خانم ها "آلاله قایمی" ، ژاله انصاری" ، "زهرا عرب نژاد"، "هانیه ظهور فاضلی " نیز  که مقالات آن ها در جشنواره دارایی های فکری بانوان پذیرفته شده بود، از سوی مدیر عامل با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

کد خبر: 3744
  تاریخ خبر : 28 بهمن 1398
 روابط عمومی
 741
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 73
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 291
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,423,057
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 54.224.124.217

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751