|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

کارگاه آموزشی گسترش سواد آبی با محوریت "کتاب انسان و محیط زیست" برگزار شد

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران از برگزاری کارگاه آموزشی گسترش سواد آبی با محوریت "کتاب انسان و محیط زیست" ویزه سرگروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "جواد اسدی" با بیان این مطلب اظهار کرد: در بخش اول این کارگاه برای سرگروه های آموزشی بسته دانش افزای پشتیبان شامل موضوعاتی همچون تشریح سیمای منابع آب استان تهران و نیز روند و نحوه تدریس کتاب انسان و محیط زیست گردآوری شده بود.

وی افزود: معلمان می توانند با مطالعه این بسته پشتیبان به راحتی مباحث فصل اول این کتاب را به دانش آموزان ارائه نموده و در کنار آن نیز از فعالیت های جانبی در جهت تثبیت موضوعات آموزشی استفاده نمایند.

اسدی با بیان اینکه در بخش دوم کارگاه به منظور رویکرد استفاده از فضای مجای و ارتباط گیری هرچه بهتر جهت آموزش، نرم افزاری بر پایه سیستم VR-AR  طراحی شده بود،  تصریح کرد: معلمان و دانش آموزان عزیز با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه خود می توانند با گرفتن تلفن خود بر روی عکس کتاب، فضای سه بعدی سد(سد کارون) را مشاهده و بازدید مجازی داشته باشند.

وی در خصوص واقعیت مجازی( Virtual Reality) یا VR عنوان کرد: به زبان ساده VR به هر فناوری گفته می شود که چیزی را که چشم شما می بیند با موارد دیگر عوض می کند.هنگامی که سر خود را به اطراف می گردانید تصویر نیز همانطور که در زندگی واقعی این طور است، حرکت می کند؛ اما تصویری که مشاهده می کنید با آن چه که در دنیای واقعی می بینید بسیار متفاوت است، به نوعی می توان گفت واقعیت مجازی حواس دیدن و شنیدن را تحریک می کند.

اسدی همچنین اضافه کرد: واقعیت افزوده ((Augmented reality یا   ARبه این معنی است که آن چه شما می بینید، همان دنیای فیزیکی و واقعی اطرافتان است به علاوه این که چیزهای مجازی به آن اضافه می شود.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران  نیز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: به منظور ایجاد پل ارتباطی میان دانش آموزان، معلمان و شرکت آب منطقه ای تهران در جهت افزایش سواد آبی، سیستمی به نام مرکز تماس و نرم افزار مدیریت
 ارتباط با مشتری (CALL CENTER , CRM) طراحی شده است که معلمان و دانش آموزان می توانند با گرفتن شماره تلفن (91301015)  وارد سامانه مرکز تماس زنگ آب شده و با انتخاب یکی از بخش های آب که شامل زنگ آب، قصه های آب، رادیو آب، اورژانس آب، رزرو بلیط موزه آب، مشاوره دانش آموزی در زمینه آب، اطلاع از نکات مدیریت مصرف آب، شرکت در مسابقه، اطلاع از منابع و مصارف آب در جهان و کتاب گویای آب می باشد، از مطالب و داده های مختلف آن استفاده نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است که با ایجاد بسترهای مناسب آموزشی بتوانیم در آینده شاهد نسلی آگاه به مسائل و مباحث حفاظت از منابع آبی و مدیریت مصرف باشیم.

لازم به ذکر است، در پایان این کارگاه آموزشی به سوالات مطرح شده حاضرین پاسخ های لازم داده شد.

کد خبر: 3574
  تاریخ خبر : 25 آبان 1398
 روابط عمومی
 741
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 94
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 13,410
  • بازدید دیروز : 10,764
  • کل بازدید : 9,692,051
  • آخرین به روزرسانی : 6 اردیبهشت 1403 00:04:30
  • شناسه IP شما : 18.190.219.65

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751