|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مشاور مدیرعامل و دبیر کمیته بازرسی و مدیریت عملکرد خبر داد:

برنامه ریزی برای جلب رضایت ارباب رجوع

مشاور مدیرعامل و دبیر کمیته بازرسی و مدیریت عملکرد از برنامه ریزی با همکاری سایر بخش ها برای ارتقا رضایتمندی ارباب رجوع خبر داد.

مشاور مدیرعامل و دبیر کمیته بازرسی و مدیریت عملکرد از طراحی اپلیکیشن موبایل مربوط به خدمات شرکت آب منطقه ای تهران در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت بازرسی گفت: بازرسی مرجع رسیدگی به شکایات مردمی و بازوی توانمند مدیریت است که در کنار بخش های دیگر وظایف خود را انجام می دهد.

وی افزود: پاسخگویی به شکایات باید در اولویت واحدهای مربوطه قرار گرفته و تسریع پیدا کند تا میانگین رسیدگی به شکایات به مدت زمان استانداردی که از سوی لایه های بالاتر به ما ابلاغ شده برسد.

وی یکی از وظایف این دفتر را شناسایی و تبیین گلوگاه های فساد، نقاط آسیب پذیر و انحرافات احتمالی مطابق با آیین‌نامه بازرسی عنوان کرد و گفت: دریافت شکایت‌ها و درخواست‌های کتبی، شفاهی و رسیدگی به آنها، استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد و نظارت بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع از دیگر وظایف ما است.

سنجری‌نیا با تاکید بر اهمیت کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی گفت: سنجش میزان سلامت اداری، اجرای تکالیف قانونی سلامت اداری و اجرای طرح تکریم نیز برشی از تکالیف این کمیته است که باید به آنها توجه ویژه شود.

دبیر کمیته بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به ماده 19 منشور حقوق شهروندی گفت: بر اساس این منشور، شهروندان از حق اداره شایسته امور کشور بر پایه‌ی قانون‌مداری، کارآمدی، پاسخگویی، شفافیت، عدالت و انصاف برخوردارند و رعایت این حق توسط همه مسئولان و کارکنان الزامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مواد 25 تا 28 فصل سوم قانون  مدیریت خدمات کشوری تاکید بر صیانت از حقوق مردم کرده است، گفت: بر اساس این قانون مدیران و کارمندان دستگاه های اجرائی‌، خدمتگزاران مردم هستند و باید با رعایت موازین اخلاق اسلامی و اداری و طبق سوگندی که در بدو ورود اداء نموده و منشور اخلاقی و اداری که امضاء می‌نمایند وظایف خود را به نحو احسن در راه خدمت به مردم و با درنظرگرفتن حقوق و خواسته‌های قانونی آنها انجام دهند.

 وی افزود:دستگاه های اجرائی مکلفند مردم را با حقوق و تکالیف خود در تعامل با دستگاه های اجرائی آشنا نموده و از طریق وسایل ارتباط جمعی به‌ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سطح آگاهی عمومی در این زمینه را ارتقاء داده و اطلاعات لازم را به نحو مطلوب و مناسب دراختیار مردم قرار دهند که این موضوع در ماده 26 این فصل ذکر شده است.

سنجری نیا با اشاره به لزوم انجام نظرسنجی از ارباب رجوع براساس فرم های نظرسنجی اظهار داشت: نظارت و پیگیری برنصب واصلاح تابلوهای راهنمای طبقات و سر درب ها به منظور حرکت در جهت طرح تکریم ارباب رجوع در شرکت در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع با پیگیری جدی دفتر روابط عمومی  اسامی کارکنان بخش های مختلف در حال به روزرسانی است تا ارباب رجوع به هنگام ورود به شرکت دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به ماده 28 فصل سوم قانون خدمات کشوری مبنی بر لحاظ نمودن رضایت مراجعان در استخدام یا تمدید قرارداد کارکنان گفت: دولت مکلف است به منظور تأمین حقوق شهروندی و مراجعان، رضایت و عدم رضایت مردم از عملکرد کارمندان را در ارتقاء، انتصاب و تمدید قراردادهای استخدامی و همچنین بهره‌مندی از سایر امتیازات استخدامی و اعمال تشویقات و تنبیهات لحاظ کرده و کلیه آئین نامه‌ها، شیوه نامه‌ها، ضوابط اداری و استخدامی مربوط به کارمندان دولت را به عنوان یک عامل مؤثر منظورنماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی  و پاسخگویی به شکایات باید در اسرع وقت از سوی واحدهای مربوطه صورت گرفته و حداکثر تلاش برای ارتقا سطح رضایت ارباب رجوع صورت پذیرد. همچنین به منظور نیل به تعالی سازمانی و سرآمدی آب منطقه ای تهران و تحقق اهداف موضوع ماموریت شرکت، این موضوع سرلوحه تمامی فعالیت ها و ارائه خدمات مدیران و کارشناسان شرکت باشد.

کد خبر: 1993
  تاریخ خبر : 19 مهر 1396
 الهامی منش
 1080
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 61
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 1,323
  • بازدید دیروز : 9,942
  • کل بازدید : 9,630,037
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 3.141.31.240

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751