|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران در آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی تاکید کرد:

لزوم ایجاد ساختار روابط عمومی در سدها

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران بر ایجاد ساختار روابط عمومی در سدهای تحت مدیریت این شرکت تاکید کرد.

محمدرضا بختیاری در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی پیشانی شرکت آب منطقه ای تهران است و شناخت شرکت از طریق روابط عمونی صورت می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه خروجی فعالیت ها در سایت شرکت نمایان می شود گفت: با توجه به گستردگی فعالیت ها سایت باید به واسطه اخبار شرکت به صورت روزانه به روزرسانی شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با بیان اینکه ساختار روابط عمومی در سایر بخش های شرکت به ویژه سدها باید به صورت جداگانه باشد گفت: روابط عمومی شرکت , امورات و سدها باید به بهترین تجهیزات مجهز شوند.
وی یکی از وظایف روابط عمومی را ایجاد فضایی شاداب عنوان کرد و گفت: اصلی ترین وظیفه روابط عمومی ایجاد فضایی شاداب و پویا در محیط کار است که این موضوع باعث شادابی جامعه نیز می شودوی خاطرنشان: انتظار است که جلسات روابط عمومی به صورت مدون و حداقل به صورت فصلی تشکیل شود

لزوم توسعه روابط عمومی دیجیتال در تحقق اهداف شرکت

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای تهران در این جلسه گفت: طی چند سال اخیر روابط عمومی دیجیتال در کشور توسعه پیدا کرده است که با در نظر گرفتن ملاحظات آن، می‌تواند در تحقق اهداف شرکت به ویژه در بخش حفاظت و بهره‌برداری موثر باشد.

محمدرضا خانیکی گفت: بخش حفاظت و بهره‌برداری با توجه به وظایف خود، بیشترین ارتباط را با روابط عمومی دارد چرا که هم در زمینه حفاظت از منابع و هم در بخش بهره‌برداری نیازمند ارتباط مستقیم با مردم هستیم. وی افزود: با توجه به ماهیت کاری بخش حفاظت و بهره‌برداری نیاز هست که از طریق روابط عمومی به بدنه جامعه متصل شویم.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای تهران با اشاره به معرفی یک نفر از پرسنل امورهای آب منطقه‌ای در شهرستان و همچنین سدهای تحت مدیریت به عنوان مسئول روابط عمومی گفت: این اقدام باعث شده است که اتصال حوزه ستاد و صف شکل مناسبتری به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه افرادی که به عنوان مسئول روابط عمومی در امورها مشغول فعالیت هستند، مسئولیت اداری دیگری برعهده دارند گفت: کار روابط عمومی زمانبر است که لازم است چتر حمایتی و انگیزشی لازم برای مسئولان در نظر گرفته شود.

خانیکی با تاکید بر لزوم توسعه روابط عمومی دیجیتال گفت: استفاده از روابط عمومی دیجیتال با در نظر گرفتن ملاحظات آن موقعیت مناسبی در جهت اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی بیشتر است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: سدها و امورهای آب شرکت در شهرستان‌ها باید به تجهیزات لازم مجهز شده و تجهیزات حداقلی برای آنان فراهم شود.

نقش پررنگ روابط عمومی در عبور از بحران آب

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای تهران گفت: در شرایطی که  بحران آب در سطح ملی وجود دارد، نقش روابط عمومی پررنگ و مشخص است.

رضا مومنی گفت: روابط عمومی در درون سازمان  باعث انسجام و حرکت شرکت به سمت اهداف تعیین شده می شود. همچنین  روابط عمومی مسئول شرکت با افکار عمومی در بیرون از شرکت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نقش موثر روابط عمومی در فضای مجازی گفت: نقش روابط عمومی را باید از ابتدای اجرای طرح‌ها فعال در نظر بگیریم تا تصویر مناسبی از اهداف طرح‌های در حال اجرا به نمایش گذاشته شود.

اهمیت روابط عمومی در رشد و بالندگی شرکت

معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: بخش روابط عمومی در رشد و بالندگی شرکت و همچنین عبور از مقاطع حساس همچون بحران آب اهمیت زیادی دارد.

راما حبیبی در آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: یکی از نعمت‌هایی که خدا عطا کرده نعمت کلام و سخنوری است و به حق این نعمتی که عطا شده وسیله رشد و تعالی انسان را فراهم می‌کند.

وی افزود: سخنان مسئولان و کارکنان این بخش با سخنان یک شخص عادی متفاوت است که این اهمیت روابط عمومی را نشان می دهد. 

حبیبی با بیان اینکه سخنوری در همه مقاطع زندگی اهمیت دارد گفت: جایی که از این فن به خوبی استفاده شود، سعادت را به دنبال دارد و استفاده نامناسب از آن باعث خسران می‌شود.

وی یادآور شد: بخش روابط عمومی در رشد و بالندگی شرکت و همچنین عبور از مقاطع حساس همچون بحران آب اهمیت زیادی دارد و مسئولان روابط عمومی باید به صورت کاملا هدفمند، مشخص و با هماهنگی واحد روابط عمومی ستاد فعالیت کنند.

انعکاس مطالبات جامعه از طریق واحد روابط عمومی

معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: مطالبات جامعه هدف از طریق روابط عمومی به واحدهای مربوطه ارجاع می‌شود تا خدمات بهتر و با سرعت بیشتری ارائه شود.

مهدی فروغی گفت: روابط عمومی در واحدهای صف فاقد ساختار است و به صورت یک واحد جداگانه محسوب نمی‌شود. وی با بیان اینکه روابط عمومی و ارتباطات یک موضوع دوطرفه است گفت: علاوه بر اقدامات و اطلاع‌رسانی‌هایی که از سوی شرکت انجام می شود، نظرات مخاطبان و جامعه هدف از طریق روابط عمومی به واحدهای مربوطه ارجاع می‌شود تا خدمات بهتری به جامعه ارائه شود.

استفاده از پتانسیل سدها برای فرهنگسازی

مدیر امور حراست  شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: با توجه به بازدید عموم مردم از تاسیسات سدهای شرکت، فرصت مناسبی برای انجام تبلیغات و فرهنگسازی در زمینه مدیریت مصرف وجود دارد.

موسی ملکی یادآور شد: روابط عمومی‌ها در ارائه اخبار به بیرون از سازمان باید جنبه انصاف را رعایت کنند و علاوه بر آن موضوعات سازمانی را نیز در نظر بگیرند.

گفتنی است در پایان این مراسم از علیرضا نیکنام مدیر امور منابع آب تهران بزرگ به عنوان مدیر برتر به لحاظ حضور فعال در امر اطلاع رسانی سریع و مستمر و همچنین از جعفر بنی عامر مسئول روابط عمومی امور منابع آب پاکدشت، پیمان شاهین فر مسئول روابط عمومی امور بهره برداری سد و نیروگاه لتیان و مریم شیعه مسئول روابط عمومی امور منابع آب ورامین با اهدای لوح و هدایا از سوی مدیرعامل و معاون حفاظت و بهره برداری شرکت تقدیر به عمل آمد.

 

کد خبر: 1686
  تاریخ خبر : 1 خرداد 1396
  آخرین به‌روزرسانی : 31 اردیبهشت 1396
 کاربر روابط عمومی
 857
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 59
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 264
  • بازدید دیروز : 15,463
  • کل بازدید : 9,694,368
  • آخرین به روزرسانی : 6 اردیبهشت 1403 00:04:30
  • شناسه IP شما : 3.135.205.164

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751