|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مشاور مدیر عامل شرکت مطرح کرد:

سامانه اپلیکیشن تلفن همراه گامی چشمگیر در ارتقاء وضعیت تکریم ارباب رجوع

مشاور مدیر عامل استقرار سامانه اپلیکیشن تلفن همراه را گامی چشمگیر در ارتقاء وضعیت تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" از برگزاری نشست هم اندیشی کارگروه استقرار "سامانه اپلیکیشن تلفن همراه"  به منظور انتخاب و به کارگیری پیمانکار و هم چنین جلسه های مرتبط در محل شرکت آب منطقه ای تهران، نهاد ریاست جمهوری و شرکت مدیریت منابع آب ایران خبر داد.
سنجری نیا، مسوول پیگیری امور مربوط به استقرار سامانه اپلیکیشن تلفن همراه در صنعت آب کشور با اشاره به مفاد سند نقشه راه استقرار دولت همراه، ارائه شده توسط مرکز فن آوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری در اسفند 1393 اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق دولت دانا در افق زمانی 1399 (دولت دانا به بهره گیری گسترده از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی برای عرضه خدمات هوشمند، تعاملی و متناسب با زمینه که شامل ارتباطات انسان به ماشین و ماشین به ماشین است، اطلاق می گردد) استفاده از فناوری تلفن همراه در بطن دولت همراه قرار داشته و به عنوان یکی از کانال های اصلی ارتباطی در ارائه خدمات دولتی و عمومی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

وی همچنین تاکید کرد: توسعه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلفن همراه در گام نخست با رشد و نفوذ گسترده تلفن های همراه در عرصه جهانی روبرو شد. این روند موجب شد تا شماری از کشورها از این ابزار جدید به عنوان کانال جدیدی برای ارائه خدمات به شهروندان استفاده نمایند که سبب شکل گیری روند گذار از خدمات دولت الکترونیک (عمدتا مبنی بر شبکه های ثابت) به دولت همراه ( که نهادهای دولتی می توانند از تلفن همراه برای ارتقا خدمات دولت الکترونیک استفاده نمایند)  شد.

مشاور مدیر عامل شرکت با بیان اینکه ایران نیز از این روند مستثنی نیست، تصریح کرد: کشور در حال حاضر از زیرساخت مناسب و گسترده تلفن همراه در سراسر کشور و نیز پتانسیل عظیم تبدیل فرصت های دولت همراه به یک موفقیت ملی و کسب جایگاه رهبری در خاورمیانه و آسیای مرکزی برخوردار است.

 سنجری نیا وجود درگاه تعاملی جهت بهره برداری مشترکین  سامانه ساماب و پیگیری نتایج خدمات را از جمله ویژگی های این سامانه دانست و بیان کرد: پیگیری نتایج خدمات،دسترسی به اخبار صنعت آب، دسترسی به اطلاعات و زمان برگزاری مناقصات و مزایده ها نیز از دیگر ویژگی های سامانه اپلیکیشن تلفن همراه می باشد.

وی همچنین افزود: دسترسی به مقررات و بخشنامه های مرتبط با صنعت آب و نیز امکان پیگیری نامه در اتوماسیون اداری نیز از طریق این سامانه امکان پذیر می باشد.

سنجری نیا با تاکید بر اینکه امکان ثبت و پیگیری شکایات توسط ارباب رجوع در قالب فرم های مصوب از این طریق ممکن می شود، گفت: دسترسی به فرآیندهای ارائه خدمات و امکان ثبت و نمایش گزارشات مردمی از تخلفات و اقدامات غیر قانونی در حوزه منابع آبی در قالب عکس، فیلم و صوت نیز از جمله اهداف این قلمداد شده است.

مشاور مدیر عامل شرکت در پایان خاطر نشان کرد:  استفاده از این سامانه در انجام نظر سنجی از ارباب رجوع در قالب فرم مصوب و  همچنین وجود درگاه تعاملی برای بازرسان طرح تکریم ارباب رجوع در تمامی شرکت های آب های منطقه ای جهت ثبت گزارشات دوره ای بازدید ها کاربرد فراوانی خواهد داشت.

گفتنی است، علیرضا سنجری نیا از سوی مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات، توسعه مدیریت وتحول اداری شرکت  مدیرت منابع آب ایران به عنوان مسوول پیگیری امور مربوط به استقرار سامانه اپلیکیشن تلفن همراه در صنعت آب کشور،  منصوب شده است.

کد خبر: 1571
  تاریخ خبر : 23 بهمن 1395
 کاربر روابط عمومی
 1244
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 54
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 329
  • بازدید دیروز : 9,942
  • کل بازدید : 9,629,043
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 18.189.180.244

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751